بهترین رستورانهای سوچی روسیه

جاذبه‌های گردشگری سوچی
بهترین رستورانهای سوچی روسیه

اگر قصد سفر به سوچی را دارید، چرا گشت و گذار خود را به این شهر زیبا، با یک فنجان قهوه خوشمزه، یک صبحانه لذیذ یا وعده‌های غذایی باکیفیت در یکی از بهترین کافه‌ها و رستورانهای سوچی روسیه آغاز نکنید؟ سوچی در این زمینه گزینه‌های بسیاری در چنته دارد و انتخاب گسترده‌ای از انواع غذاکده‌ها را در خود جای داده از جمله: دنج، شیک، گران، ارزان و رمانتیک.

 

رستوران ناباکوف

در ابتدای آشنایی با بهترین رستورانهای سوچی روسیه، سری می‌زنیم به Nabokov که یک رستوران مدرن در مرکز سوچی، نزدیک پارک فرونز است. این رستوران، از فضای جذابی برخوردار بوده و با پنجره‌های پانوراما، آشپزخانه اوپن و محیط آرام و راحت، ساعاتی دل انگیز را برای مخاطبانش رقم می‌زند.

در اینجا، غذاهای فرانسوی و اروپایی سرو می‌شوند. می‌توانید از امتحان کردن خوراکی‌های خوشمزه از جمله ماهی قزل آلا، بلدرچین پر شده، خرچنگ، اختاپوس، استیک، مرغ فرانسوی، سوپ‌های مختلف، سالادهای متنوع و خوشمزه و بسیاری گزینه‌های دیگر لذت ببرید. همچنین طیف وسیعی از دسرهای جذاب از جمله چیز کیک، بستنی خانگی و انواع نوشیدنی‌های فوق العاده را در منو شاهد خواهید بود.

آدرس: Ulitsa Chernomorskaya, 4, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354002

عکس: a-a-ah.ru

 

رستوران حلال هاوس سوچی

Halal House، غذاکده‌ای در قلب شهر و از محبوب‌ترین رستورانهای سوچی روسیه محسوب می‌شود. اینجا به خاطر سرو غذاهای حلال شهرت دارد و پاتوق بسیاری از مسلمانان و غیرمسلمانان در سفر با تور روسیه است. زیرا غذاها بسیار خوشمزه بوده و خدمات باکیفیت هستند. منو نیز غنی است و در این میان سوپ کدو، کباب کازان و استیک بره با سس وردی بسیار پرطرفدارند. در ضمن برخلاف دیگر رستوران‌های شرقی شهر، اینجا به خاطر طراحی دکوراسیون مدرن به سبک اروپایی‌اش و محیطی امروزی و راحت نیز محبوبیت بالایی دارد.

آدرس: Ulitsa Ostrovskogo, 27/1, Bolshoy Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354000

 

معرفی بهترین غذاهای محلی سنت پترزبورگ

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران پرومناد

Promenade، بهترین رستوران خانوادگی در مرکز شهر بوده و در شمار برترین رستورانهای سوچی روسیه آورده می‌شود که در آن طعم‌های عالی ارائه می‌شوند. در اینجاغذاهای بی‌نظیر روسی، ژاپنی، چینی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و قفقازی را در منو شاهد خواهید بود. در این میان تام یام خوشمزه، گوشت گاو کوبه و ریزوتو بیش از سایرین پیشنهاد می‌شوند.

این مکان همچنین، از دکوراسیون و محیطی شگفت انگیز برخوردار است. طراحی داخلی کلاسیک تالارها، نورپردازی جذاب، موسیقی ملایم در کنار خدمات حرفه‌ای، قیمت‌های مقرون به صرفه، میز و صندلی‌های فضای باز و خدمات دلیوری، شرایطی به یاد ماندنی را برای استراحت و شکم گردی فراهم می‌کنند.

آدرس: Ulitsa Vorovskogo, 3, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354000

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران روستاولی

در فهرست بهترین رستورانهای سوچی روسیه، به نام Rustaveli نیز برمی‌خوریم که غذاهای اروپایی گرجستانی را سرو می‌کند که ترکیبی از مواد اولیه غذاهای شرقی و اروپایی را شامل می‌شوند. جالب است بدانید بیشتر مواد از جمله آرد، ادویه جات، ترشی جات و همچنین شراب، مستقیما از گرجستان آورده می‌شوند. از غذاهای پرطرفدار منو می‌توان به کوفته‌های پر شده با گوشت، استیک با سبزیجات، رول بادمجان با دانه‌های انار، سینی میگو، پخالی، کوچماچی، خاچاپوری، دلمه، اوجاخوری، شیش کباب و چاخوخبیلی اشاره کرد.

گفتنی است این رستوران، یکی از مقاصد مورد علاقه مسلمانانی است که به این شهر می‌آیند، زیرا تمام غذاهایی که در منو ارائه می‌شوند، حلال هستند. از طرفی این رستوران با فضای سبز احاطه شده و در عین حال وای فای رایگان، خدمات دلیوری، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Parkovaya Ulitsa, 2, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354000

 

معرفی معروف‌ترین غذاهای روسی

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران باران راپان

Baran-Rapan، رستورانی مدرن است که تنها ۵ سال قدمت دارد و از پرطرفدارترین رستورانهای سوچی روسیه به شمار می‌آید. اما در همین مدت کوتاه، توانسته اعتبار و مشتریان وفادار بسیاری را پیدا کند. زیرا در این چند سال، رستوران به طور متناوب توسط سرآشپزهای معروف، آندری کولودیازنی و والری بورادین اداره شده است.

 در حال حاضر، این غذاکده یک مفهوم معاصر از غذاها را ارائه می‌دهد. بشقاب‌ها، بهترین غذاهای سوچی و برخی تغییرات مدرن و جسورانه در دستورپخت‌ها را شامل می‌شوند. از جمله غذاهای محبوب منو، می‌توان به سوپ گوجه فرنگی، استیک و رول میگو اشاره کرد.

گفتنی است فضای رستوران، به دو منطقه تقسیم شده است. از مشخصه‌های طبقه همکف می‌توان به فضایی آرام، قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه و همچنین غذاهای محلی اشاره کرد. طبقه بالا نیز مکانی برای برگزاری مناسبت‌های خاص بوده و محیطی صمیمی و مدرن و غذاهای اصلی دریای سیاه را ارائه می‌دهد. در عین حال فضای بیرونی، در گلها و گیاهان زیبا بوده و ایوان با میز و صندلی‌هایی راحت پرشده است.

آدرس: Teatral’naya Ulitsa, 11, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354000

عکس: sputnikglobe.com

 

رستوران گریلاژ

از دیگر رستورانهای سوچی روسیه، می‌توان به Grillage اشاره کرد که از منوی بسیار خلاقانه‌ای برای تمام ذائقه‌ها و سلیقه‌ها برخوردار است. در اینجا با انواع غذاهای ژاپنی، غذاهای دریایی و محلی از مهمانان پذیرایی می‌شود. می توانید از سفارش خاویار ماهی قزل آلا، گوشت گاو کبابی، همبرگر بره با سس اسپانیایی و سوپ داغ کوکسی لذت ببرید. همچنین می‌توانید یک صبحانه سنتی روسی را در این مکان میل کنید.

گفتنی است این غذاکده در قلب سوچی، در خیابان Navaginskaya واقع شده و از  محیط دنج و دلپذیر برای یک قرار عاشقانه یا دورهمی‌های دوستانه برخوردار است.  طراحی داخلی شیک و مدرن، منطقه بازی کودکان، وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های فضای باز، از دیگر جذابیت‌های این رستوران خاطره انگیز به شمار می‌آیند.

آدرس: Navaginskaya Ulitsa, 3/4, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354000

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران کاستروکوب

در میان بهترین رستورانهای سوچی روسیه، می‌توانیم نامی ببریم از GastroKub که غذاکده‌ای فوق العاده است و با انواع غذاهای کوبایی و طعم‌های غنی به استقبال مهمانانش می‌آید. هدف این رستوران، ترویج استفاده از محصولات محلی کوبایی است. از جمله خوراکی‌های پرطرفدار در منو می‌توان به دنده کبابی، خوراک اردک، استیک، بستنی خوشمزه، سیرنیکی، لاته، چای و لیموناد عالی اشاره کرد. در ضمن، اکثر غذاهایی که در منو ارائه می‌شوند حلال هستند.

بعلاوه موقعیت مکانی مناسب این غذاکده، دسترسی به آنرا با هر وسیله نقلیه‌ای آسان می‌کند. پرسنل دلسوز و مهربان، در طول سال به گرمی پذیرای بازدیدکنندگان هستند و خدماتی سریع و باکیفیت ارائه می‌دهند. تراس مبله فوق العاده، وای فای رایگان، پارکینگ و تلویزیون نیز در اینجا برای مشتریان ارائه می‌شوند.

آدرس: Primorskaya Ulitsa, 20/2, Bolshoy Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354000

 

۶ رستوران غذاهای حلال در مسکو

عکس: tripadvisor.com

 

رستوران سیسیلیا

Sicilia، رستورانی بی نظیر است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. از مهمترین ویژگی‌های این مکان، می‌توان به فضای گرم و راحت، خدمات سریع پرسنل حرفه‌ای، تراس زیبا، وای فای رایگان و خدمات دلیوری اشاره کرد. بنابراین اگر در حوالی موزه هنر سوچی مشغول گشت و گذار بودید، پیشنهاد می‌کنیم برای استراحت و شکم گردی سری هم به اینجا بزنید که از برترین رستورانهای سوچی روسیه به شمار می‌آید.

و اما منو... منو انواع غذاهای روسی، ژاپنی و ایتالیایی را ارائه می‌دهد و بیشتر به خاطر سرو خوشمزه‌ترین پیتزاهای کلاسیک اروپایی و آسیایی شهرت دارد. پنه خوشمزه با ۳ نوع قارچ، رول و سوشی، سیب زمینی سرخ شده با قارچ، برگر، سوپ، کرپ، اشترودل، اسموتی‌های عالی، چای، لیموناد و طیف گسترده‌ای از سایر نوشیدنی‌های متنوع و گزینه‌های جذاب دیگر را نیز می‌توانید در منو شاهد باشید. همچنین، فضایی جذاب نیز برای بازی کودکان درنظر گرفته شده است و از این رهگذر، اینجا یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های خانوادگی شهر نیز محسوب می‌شود.

آدرس: Sitsiliya – Set’ Pitstseriy, Kirova St, 28 А, Adler, Krasnodarskiy kray, Russia, 354340

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران خملی اند سونلی

Khmeli & Suneli، یک رستوران محلی گرم و فوق العاده بوده و از محبوب‌ترین رستورانهای سوچی روسیه به شمار می‌آید. این غذاکده که در مرکز شهر واقع شده، غذاهای تلفیقی را ارائه می‌دهد که ترکیبی از گزینه‌های سنتی قفقازی و روسی با پیچ و تاب مدرن اروپایی را شامل می‌شوند. از پرطرفدارترین خوراکی‌ها می‌توان به کوفته، بره کاباردی، خاچاپوری، سیخ دنده کبابی با سبزیجات کبابی، مرغ با سبزیجات، سوپ داغ، شکم بره برشته، گوشت خوک به سبک واقعی قفقازی، مجموعه‌ای عالی از نوشیدنی‌های مختلف از جمله لیمونادهای خانگی و آب میوه، بستنی خانگی (وانیل، موز یا شکلات) اشاره کرد.

از طرفی طراحی داخلی دنج و راحت، تراس همراه با میز و صندلی‌های چیده شده در این فضای باز، قیمت‌های مناسب، موقعیت مکانی عالی، خدمات استثنایی، منوی مخصوص کودکان، فضای بازی کودکان، وای فای رایگان و خدمات دلیوری، در مجموع به لذت این شکم گردی به یادماندنی می‌افزایند.

آدرس: Roz St, 57, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354000

 

بهترین رستوران‌های غذای گرجستانی در سنت پترزبورگ

عکس: breakfest.saltmagazine.ru

 

رستوران آوسترالیا

و در پایان گشت و گذار در میان رستورانهای سوچی روسیه، سری می‌زنیم به Avstraliya که غذاهای حلال شرقی از کشورهای آسیای میانه را سرو می‌کند که به ندرت در اروپا یافت می‌شوند. این امر، باعث می‌شود این رستوران در سوچی بسیار خاص باشد.

از جمله گزینه‌های منو می‌توان به کباب، شیش تاووک، برنج با کشمش، کوفته، سوپ فو خوشمزه، برنج با گوشت و تخم مرغ و بسیاری دیگر اشاره کرد که همگی با قیمت‌هایی بسیار مناسب سرو می‌شوند. بشقاب‌های بزرگ را به راحتی می‌توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از دورهمی‌های خاطره انگیز و اوقات خوش در اینجا لذت ببرید. از طرفی، پرسنل سختکوش در تلاشند تا اثری مثبت را با خدماتی فوق العاده روی مشتریان به جای بگذارند. خدمات دلیوری نیز، از مزایای مهم این غذاکده به شمار می‌آید.

آدرس: Ulitsa Plastunskaya, 147/2, Bolshoy Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354003

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران