اصلی‌ترین جاذبه‌های سوچی، روسیه

جاذبه‌های گردشگری سوچی
اصلی‌ترین جاذبه‌های سوچی، روسیه

در حالی که هوای گرم سوچی می‌تواند بازدیدکنندگان تور سوچی را به خلوت آرامی براند، شهر و اطراف آن دارای مناظر فراوانی است که به قدری جذاب هستند که می‌توانند شما را برای گشت و گذار در زیر نور آفتاب ترغیب کنند. از داچاهای شوروی گرفته تا یادبودهای سیاسی، از آثار باستانی گرفته تا زیبایی‌های طبیعی منطقه، این مناظر باورنکردنی را از دست ندهید.

 

کوه‌های قفقاز

چه بعد از یک سفر یک روزه، چه بعد از ظهر و چه یک شب اقامت، فرصت‌های زیادی برای دوست داران طبیعت برای کاوش در کوه‌های قفقاز وجود دارد. کوه فیشت نماهایی حماسی را ارائه می‌دهد که از اشیه دریای سیاه عبور می‌کند در حالی که ذخیره گاه Biosphere قله‌های ناهموار، دریاچه‌های کوهستانی آرام، آبشارها و علفزارهای آلپ را برای کاوش در دسترس قرار داده است. حتمابه یاد داشته باشید که دوربین‌تان را خودتان ببرید تا زیباترین مناظر ممکن زندگی‌تان را عکس برداری کنید. اگرچه برای این کار مجوز لازم است، اما می‌توان به راحتی خرید.

 

۱۱ نکته ضروری برای سفر به روسیه را بدانید

 

ویلای استالین

تفریحگاه استالین در دریای سیاه بیشتر از یک ملک روستایی و نه یک کلبه روستایی، به دلیل طراحی آن و همچنین آنچه در مورد شخصیت استالین نشان می‌دهد، ارزش بررسی دارد. در واقع رهبر سابق اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۳۷ به عنوان پناهگاهی برای استراحت و تجدید قوا این اقامتگاه ساحلی را در میان سبزی کوهپایه قفقاز با چشم اندازی از اقیانوس ساخت. استالین نمی‌توانست شنا کند، بنابراین او یک استخر کوچک اما عمیق ساخت که می‌توانست از آن لذت ببرد تا مجبور نباشد به اقیانوس برود. به علاوه خانه ویلایی او یک سینمای پشت بام و یک اتاق بیلیارد دارد و کف پارکت در سرتاسر آن گسترده شده است، او با کف پارکت می‌توانست صدای پای دیگران را بشنود.

سواحل سوچی

احتمالا اولین چیزی که در لیست کارهای بسیاری از افراد در سوچی وجود دارد این است که به ساحل بروند، بسته به سبک ساحلی شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه انتظارتان بین آن‌ها انتخاب کنید. ریویرا به عنوان ساحل مرکزی در طول امتداد خاکریز محبوب‌ترین ساحل سوچی است که تمام وسایل استاندارد پیاده روی را ارائه می‌دهد. موقعیت مرکزی آن باعث شده تا همیشه شلوغی و پر ازدحام باشد و جایی برای سوزن انداختن نماند با این همه چندین ساحل خلوت و دنج نیز برای استراحت وجود دارد. برای لذت بردن از اقیانوس و کوه‌ها به طور همزمان، یک سفر دریایی انجام دهید، زیرا آن‌ها چشم انداز نهایی دریای سیاه، پراکندگی شهر سوچی و شکوه کوه‌های قفقاز بزرگ را ارائه می‌دهند.

 

۶ تور جذاب قایق سواری در سنت پترزبورگ

 

Sochi Arboretum

برای دوستداران طبیعت که زمان خروج از شهر را ندارند، باغ گیاه شناسی Arboretum کمی آرامش را در مرکز شهر برایشان به ارمغان می‌آورد. این مجموعه باغ‌ها که زمانی کلکسیونی خصوصی از گیاهان عجیب و نیمه گرمسیری بودند، دارای بیش از ۱۸۰۰ گونه گیاهی از سراسر جهان هستند. شما می‌توانید امروزه از این پارک سبز و زیبا دیدن کنید. همچنین برای مشاهده چشم انداز پرنده از شهر و دریا، سفر با تله کابین پارک بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

موزاییک لنین

در مرکز شهر، یک تابلوی موزاییک بلند هشت متری از رهبر بنیانگذار اتحاد جماهیر شوروی وجود دارد که توجه مردم را از فاصله دوری به خود جلب می‌کند. این تابلوی موزاییکی در سال ۱۹۸۰ برای تولد ۱۱۰ سالگی انقلاب کبیر رونمایی شد. لنین رهبری انقلاب بلشویک را بر عهده گرفت که به حکومت شاهنشاهی پایان داد و راه را برای تشکیل اتحاد جماهیر شوروی هموار کرد. در حالی که احساسات متفاوتی در بین روس‌ها در مورد او وجود دارد، اما بسیاری هنوز او را تحسین می‌کنند و احترام می‌گذارند.

برج دیده بانی کوه آخون

در بالای کوه آخون یک برج مشاهده وجود دارد که در سال ۱۹۳۶ ساخته شد تا شبیه برج‌های دیده بانی قفقاز شمالی در قرون وسطی باشد. این کوه مستقل و تکی در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا، منظره‌ای وسیع از شهر و اطراف را ارائه می‌دهد که هوش از سرتان می‌پراند. در سنت عروسی، شوهران عروس خود را به بالای این کوه می‌برند تا زندگی‌هاش بر فراز این کوه شکوه و زیبایی زیادی به خود بگیرد.

 

ماه عسل در ۸ مقصد بینظیر روسیه

غارهای Vorontsovka

هزارتویی دوازده کیلومتری این غارها در زیر زمین در نزدیکی دریای سیاه قرار دارد. تقریبا حدود ۵۰۰ متر از این شبکه برای بازدید عموم آزاد است که می‌توانید در فاصله حدودا ۴۰ کیلومتر خارج از شهر آن‌ها را پیدا کنید. بسیاری از اتاق‌های غارها مزین به تشکیلات استالاکتیت‌ها و استالاگمیت‌ها هستند و دریاچه‌ها و رودخانه‌های زیرزمینی در آن‌ها جریان دارند. به یاد داشته باشید، حتی در تابستان هوا زیر زمین سرد است، بنابراین شلوار بپوشید و یک بلوز بیاورید.

۰۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران