بهترین غذاهای سوچی را امتحان کنید

جاذبه‌های گردشگری سوچی
بهترین غذاهای سوچی را امتحان کنید

شهر سوچی که در قسمت جنوبی روسیه قرار دارد به خاطر آب و هوای گرم‌تر و متعدلش شهرت فراوانی کسب کرده است. سوچی شهری تاریخی و بسیار زیبا هم هست که حس و حالی بومی داشته و خیلی بزرگ نیست اما همچنان به عنوان تجربه‌ای فرهنگی ارزش بازدید و وقت گذاشتن را دارد. این شهر معتدل با آب و هوایی دلچسب برای تعطیلات بین گردشگران روسی محبوبیت زیادی دارد. این منطقه همچنین دارای تعداد چشمگیری از کافه‌ها و بازارهای غذایی است که نباید در تور سوچی گشت و گذار در آن‌ها را از دست بدهید. در اینجا به معرفی جاهایی می‌پردازیم که می‌توانید همچون محلی‌ها از خوردن غذاهای تازه و خوشمزه لذت ببرید.

 

برای میان وعده و لواش

برای خرید نمونه‌های رایگان از فروشندگان محلی به بازار مرکزی سوچی در محله آدلر بروید. یکی از بهترین چرچله‌ها (آب نبات سنتی شمعی گرجی)، میوه‌ها، سبزیجات و لواش پخته، نان اصلی این منطقه را در اینجا می‌توانید پیدا کنید و از تنوع رنگ و عطر غذاهای مختلف و میوه‌های رنگی تازه لذت ببرید. این گشت و گذار نه تنها برایتان خوراکی‌های خوشمزه به ارمغان می‌آورد در عی حال تجربه‌ای فرهنگی هم هست.

آدرس: Sochi Central Market, ul. Moskovskaya, 22, Sochi, Krasnodarskiy Kray, Russia,

 

برای خینکالی و سالادهای قفقازی

وقتی در سوچی هستید، مانند مردم محلی عمل کنید و به سمت رستوران خملی و سونلی (Khmeli & Suneli ) بروید که یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای غذاهای منطقه قفقاز است و برخی از بهترین خینکالی‌ها و سالادهای شهر را سرو می‌کند. این رستوران ترکیبی کامل از غذاهای قفقازی و اروپایی با چاشنی ادویه جات گرجستانی و ارمنی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که عطر و طعمشان مثال زدنی بوده و انگشتان دست‌هایتان را هم خواهید خورد.

 

معرفی چهار رود مهم روسیه

آدرس: Khmeli & Suneli Roz Street 57, Sochi, Russia,

برای بهترین قهوه شهر

صبح خود را با بازدید از Surf Coffee، کافی شاپ زنجیره‌ای محبوب در شهر آغاز کنید. در اینجا قهوه شگفت انگیز این کافه را با چند شیرینی خوشمزه و پنکیک روسی همراه عسل و ماست امتحان کنید که طعمی بی‌نظیر و بهشتی دارد. اگرچه ترکیب آن‌ها عجیب است اما باید حتما یک بار هم که شده آن را امتحان کنید. یکی دیگر از نقاط داغ محلی WOOD Coffee است، جایی که می‌توانید خود را به گزینه‌های صبحانه سنتی روسی مهمان کنید و طعم‌های جدیدی را کاوش کنید که قبلا هرگز نمی‌دانستید اصلا آن‌ها وجود دارد. از جمله این غذاهای خوشمزه می‌توان به ساندویچ با خاویار از مزرعه ماهی قزل آلا محلی و پنکیک که آجیل و انواع مواد مختلف سرو می‌شود نام برد.

آدرس: Surf Coffee, Medoveya Street, Sochi, Russia

آدرس: WOOD Coffee, Morskoy Pereuloko 2, Sochi, Russia

 

برای غذاهای مدیترانه‌ای

رستوران جذاب Promenad یک سالن غذاخوری زیبا و صمیمی است که در ساحل واقع شده و گزینه‌های خوش طعم مانند کوفته‌های دست ساز و وارنیکی سرو می‌کند. ان‌ها همیشه از مواد تازه و فصلی استفاده می‌کنند و دائما غذاهای داخل منو را تغییر می‌دهند. همین شیوه کار آن‌ها رضایت بیشتر مردم شهر را جلب کرده است. بنابراین اگر از افراد محلی درباره رستورانی خوب بپرسید یکی از گزینه‌ها همین رستوران خواهد بود. دکوراسیون داخلی رستوران نیز آنقدر زیبا و دوست داشتنی است که شما را فیلم‌های کلاسیک انگلیسی منتقل می‌کند.

 

معرفی لذیذترین غذاهای خیابانی روسیه

آدرس: Ulitsa Vorovskogo, 3, Sochi, Krasnodar Krai, Russia, 354000

 

برای غذاهای دریایی

غذاهای سانرمو، با الهام از غذاهای سراسر جهان، هرگز شما را برای ناهاری خوشمزه و تازه ناامید نخواهد کرد. تیم آشپزی به طرز ماهرانه‌ای گزینه‌های غذا و نوشیدنی منو را انتخاب می‌کنند و در کار خود نیز بسیار خوب عمل می‌کنند به طوری که این رستوران درجه یک یکی از بهترین رستوران‌های سوچی محسوب می‌شود. آن‌ها خاور سیاه بلوگا را با پرسچو ترکیب می‌کنند و طعمی فوق‌العاده به وجود می‌آورند. این غذا برای جلسات کاری و قرارهای آشنایی بسیار رسمی و مناسب است.

آدرس: Ulitsa Chernomorskaya, 13Г, Sochi, Krasnodar Krai, Russia, 354000

 

برای غذاهای دریایی، گیاهی، اروپایی

در رستوران رویال فیش می‌توانید انتظار منویی گسترده و مفصل از انواع نوشیدنی‌های اروپایی را داشته باشید. منوی آن‌ها با توجه به مواد فصلی تغییر می‌کند بنابراین شما می‌دانید که همیشه غذایی سالم و تازه برایتان سرو می‌شود. این مکان با غذاهای خوب را در فضایی اصیل از روسیه جنوبی برای مهمانان خود سرو می‌کند که با لمس مدیترانه‌ای و خدمات نمونه همراه است. رویال فیش از آن تجارب فراموش نشدنی در سوچی است که نباید آن را از دست دهید.

 

تجربه سفر تابستانی به روسیه

آدرس: Pereulok Bestuzheva, 1/1, Adler, Krasnodar Krai, Russia, 354340

۲۳ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران