شکم گردی در ۷ کافه‌ی خانوادگی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
شکم گردی در ۷ کافه‌ی خانوادگی دبی

اگر همراه خانواده با تور دبی سفر می‌کنید قطعا به غذاکده‌ها و کافه‌هایی نیاز پیدا خواهید کرد که مناسب همه افراد همراهتان باشند و اگر فرزند خردسال دارید بدون شک وجود منوی مخصوص کودکان و همچنین فضاهای بازی در این غذاخوری‌ها می تواند لذت سفرتان را صدچندان کند. بیایید در ادامه با بهترین کافه‌های خانوادگی دبی آشنا شویم.

 

White and the Bear

این کافه در جمیرا ۳ واقع شده و با عنوان "اولین رستوران جهان برای کودکان" شهرت دارد. انواع غذاهای سالم و رنگارنگ برای کودکان و بزرگسالان با طراحی جالب توجه خرس سفید در اینجا سرو می‌شوند. این طرح خرس سفید را می‌توانید در بسیاری از المانهای کافه از جمله میزها و صندلی‌های کوچک، ظروف و کارد و چنگال نیز بیابید. در واقع تمرکز این کافه، عمدتا روی کودکان است و همه چیز به طور خاص برای آنها طراحی شده است: از صندلی‌های مینیاتوری گرفته تا امکانات بازی و سرگرمی. در نهایت باید گفت ریزوتو میگو و کاری کاتسو مرغ از محبوب‌ترین غذاهای منوی کافه به شمار می‌آیند.

 

جذاب‌ترین جاذبه‌های دبی در سال ۲۰۲۱

Lime Tree Café

این کافه که در ساحل JBR واقع شده، طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه و سالم را ارائه می‌دهد. از سالاد گرفته تا ساندویچ، غذاهای بدون گلوتن و سایر غذاهای گرم را م‌ توانید دراین فضای دنج و صمیمی پیدا کنید. زمانی که در حال غذاخوردن هستید یا پس از صرف غذا، این امکان را دارید که بچه ها را به فضای بازی کافه هدایت کنید تا از سر و کله زدن با اسباب بازی ها، کتاب‌ها و وسایل آشپزخانه اسباب بازی نهایت لذت را ببرند.

گفتنی است فضای این کافه آرام و دنج، از دکوراسیونی به سبک صنعتی برخوردار بوده و پنجره‌های بزرگ سقف به کف، نور طبیعی زیادی را به داخل کافه راه می‌دهند. بعلاوه فضای زیادی برای نشستن و یا کارکردن وجود دارد.

Pots, Pans & Boards

این کافه زیبا که درست روبروی ساحل JBR واقع شده، یکی از بهترین مکانها برای دورهمی‌های خانوادگی جهت صرف صبحانه و نهار و شام است. یک فضای بازی سرپوشیده نیز همراه با میز نهارخوری کوچک در این محوطه برای کودکان درنظر گرفته شده است، به طوری که بچه ها حین غذاخوردن می‌توانند بازی کنند و والدین نیز با خاطری آسوده از طعم غذاهای خوشمزه لذت ببرند. گفتنی است پنکیک، پودینگ تافی چسبناک، اسموتی‌ها و ماهی قزل آلا در اینجا بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده‌اند.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

Couqley Dubai

اینجا یک رستوران فرانسوی دوست داشتنی، با فضای بازی سرپوشیده بزرگ برای بچه‌هاست. بچه‌ها می‌توانند از منوی مخصوص کودکان، انواع غذاهای لذیذ فرانسوی را انتخاب کنند که مناسب شکم‌های کوچک آنهاست. و البته خوراکی‌ها و نوشیدنی رنگارنگی نیز برای بزرگسالان درنظر گرفته شده است. گفتنی است هزینه‌ها در اینجا کمی بالاست و یک وعده غذا گران تمام می‌شود، زیرا برای یک نفر به طور متوسط لازم است ۵۰ درهم هزینه شود. اما کیفیت خدمات و خوراکیها، ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. حال انتخاب با شماست!

Tom & Serg

این کافه، در الکوئز دبی واقع شده و بهترین گزینه برای مادران و کودکانی به شمار می‌آید که مایل به صرف غذا و بازی در فضایی شیک با دکوراسیونی به سبک صنعتی هستند. در اینجا صبحانه‌های کاملی سرو می‌شوند و البته گزینه‌هایی لذیذ برای نهار و شام نیز در انتظارتان است. فضای بازی کودکان در طبقه اول واقع شده و امکانات بسیاری نظیر وسایل رنگ آمیزی، تخته سیاه، اسباب بازی و موارد دیگر در این قسمت درنظر گرفته شده است. و البته پرسنل نیز خدمات نگهداری از کودکان را ارائه می‌دهند.

 

بهترین رستوران‌های چینی در دبی

Brambles

اگر به دنبال کافه‌ای مناسب خانواده در برشا هایتز هستید، این مکان زیبا با سبک بوهمی در انتظارتان است. این فضای صورتی و شگفت انگیز که خدمات رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد، از یک منوی غنی از انواع غذاهای ضد آلرژی، گیاهی و بدون گلوتن، نوشیدنی‌ها و دسرها برخوردار است. بعلاوه بچه ها می‌توانند اوقاتشان را در محیط بازی جالب توجه این کافه بگذرانند و والدین فرصتی برای استراحت پیدا کنند.

Jones the Grocer

در این کافه رستوران محبوب استرالیایی که در مرکز خرید دبی واقع شده، انواع غذاهای سرد و گرم، تنقلات، دسرها و نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌شوند که از مواد ارگانیک تهیه شده‌اند. بعلاوه بچه ها می‌توانند از فضای بازی و امکاناتی نظیر سرسره، اسباب بازی و کتاب داستان این غذاخوری نهایت لذت را ببرند. جالب است بدانید این کافه، هرازگاهی بچه‌ها را به غذای رایگان مهمان می‌کند.

صبحانه سنتی انگلیسی کامل، پنکیک نارگیل خانگی، سالاد سزار مرغ ، غذای دریایی و برگر از پرطرفدارترین گزینه‌های منوی این کافه رستوران به یادماندنی به شمار می‌آیند. و البته گیاهخواران نیز می‌توانند غذاهای موردعلاقه شان را در این مکان بیابند. اگر شما هم از طرفداران غذاهای گیاهی هستید، برای آشنایی با سایر گزینه‌ها می‌توانید مقاله ۷ رستوران ویژه‌ در دبی مخصوص گیاهخوران را نیز مطالعه کنید. 

۲۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران