بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

همانطور که در بخش اول این مقاله اشاره کردیم با وجود تعداد زیادی از پارک‌های آبی مدرن و فوق‌العاده که می‌توانند افراد با هر نوع سلیقه‌ای را سرگرم کنند کم‌تر کسی از سفر به دبی احساس بی‌حوصلگی خواهد کرد. این پارک‌ها نه تنها شما را از گرمای هوای دبی در امان نگه نمی‌دارند بلکه روزی پرهیجان و به یادماندنی را نیز به شما ارزانی می‌دارند. شما می‌توانید سرسره های متفاوت سوار شوید و لحظات سرگرم کننده ای را با خانواده‌تان سپری کنید و خاطرات لذ‌بخشی را برای خودتان رقم بزنید تا تجربه سفر به این شهر برای‌تان ماندگار شود. از لحظات‌تان در پارک‌های آبی این شهر فرامدرن لذت ببرید و خاطره‌سازی کنید. با وجود چنین لیست طولانی پارک‌های تفریحی و سرگرم کننده‌ای که به شما امکان تجربیات و فعالیت‌های غیرقابل باوری را می‌دهند، این لیست برخی از بهترین پارک‌های آبی را در سفر با تور دبی به شما معرفی می‌کند:

 

Laguna Water Park

این پارک آبی، یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی دبی است که به شما امکان دسترسی به ساحل اختصاصی و برخی از هیجان انگیزترین سرسره‌های دبی را می‌دهد. در این پارک می‌توانید تجربیات هیجان‌انگیزی همچون سرسره مانتا بپردازید که یک سرسره پر پیچ و خم است که در انتها به یک لوله محصور ختم می‌شود. پارک آبی لاگونا دبی همچنین منظره‌ای خیره کننده از خلیج فارس و افق زیبای دبی را ارائه می‌دهد. یا می‌توانید خیلی راحت زیر نور آفتاب استراحت کنید. اجازه دهید بچه‌ها از زمان خود نهایت استفاده را ببرند و آب بازی کنند. سپس برای خوردن غذا به محوطه رستوران و فست فود بروید و چیزی بخورید.

 

سفری فراموش نشدنی با کشتی به دبی

 

آدرس: La Mer - Dubai - United Arab Emirates

 

MotionGate

 اگر طرفدار هالیوود هستید و به دنبال یک روز تفریحی در دبی با خانواده می‌گردید، موشن گیت دبی انتخابی بی‌نقص برای شما خواهد بود. یک پارک بزرگ با الهام از هالیوود، MotionGate  دارای مناطق مختلف با مضامین متنوعی از جاذبه‌های گردشگری است که تجربه‌ای لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. طیف گسترده ای از ورزش‌های تفریحی، جاذبه‌ها و ماجراجویی‌های سینمایی در این پارک، منتظر شماست که صرف نظر از هر سن و علایقی، تجربه آن‌ها به همه توصیه می‌شود. از ترن‌های هوایی و سرسره‌های پرتحرک هیجان‌انگیز گرفته تا اجراهای زنده و غذا‌های متنوع که شما را از انتخاب این پارک دلسرد نمی‌کنند، برای شما فراهم آورده شده است.

 

 

آدرس: Park and Resorts - Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

AquaFun

این پارک به عنوان بزرگ‌ترین پارک بادی دبی مشهور است. هر کسی که به دنبال یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی است باید از این پارک بازدید کند. این پارک بیش از ۲۷۰۰ متر مربع وسعت دارد و شامل سرسره‌ها و بازی‌های بی‌شماری می‌شود که در آن‌ها می‌توانید پرش، بالا رفتن و سر خوردن را تجربه کنید. پارک AquaFun مکان مناسبی برای کودکان و بزرگسالان است که در آن می‌توانند یک روز آفتابی را در میان آب‌های شفاف آبی به خوشی سپری کنند. مخصوصا اگر کودک همراه شماست و می‌خواهید روزی پر هیجان را به او تقدیم کرده و تمامی انرژی سرکوب شده در زندگی آپارتمانی را بیرون بریزید به اینجا بروید و اجازه دهید تا می‌خواهند بپرند و قهقهه‌های جانانه سر دهند.

 

۵ غذای خیابانی دبی که باید آنها را امتحان کنید

 

آدرس: The Beach, opposite of - Dubai - United Arab Emirates

 

Splash n Party

پارک Splash n Party سرگرم کننده‌ترین پارک آبی دبی است که شامل طیف گسترده‌ای از سرسره‌ها مانند پدل های اسپلش و سرسره‌های آبی می‌شود که برای سرگرم کردن بچه ها طراحی شده‌اند و باعث می‌شوند که وقت زیادی را برای خودتان داشته باشید تا از رستوران شیک و کافه نوشیدنی‌های پر شور این مجموعه لذت ببرید. شما همچنین می‌توانید جشن تولد فرزندان خود را در اینجا برگزار کنید و برای آن‌ها مهمانی بگیرید که تا آخر عمر به یاد آن‌ها خواهد ماند. Splash n Party سورسات رویدادهای خاص خانگی را هم فراهم می‌کند. پس چه انتخابی بهتر از گذرندان یکی از روزهای تعطیلات نوروز ۹۹ در این پارک؟

 

 

آدرس: Al Safa 2, Street 8A, Villa no.1, Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

Dubai Atlantis Shark Safari Experience

این پارک احتمالا متنوع‌ترین پارک آبی دبی است که یکی از مهم‌ترین امتیازات آن که تجربه کوسه سافاری است که خیلی به آن می‌نازد. در این تجربه فقط می‌توانید کلاه ایمنی به سر کرده و در میان زندگی دریایی متنوع دبی یک سفر جادویی انجام دهید. بدون نیاز به تجربه شنا، سافاری کوسه برای همه در دسترس قرار دارد. کافی است چند دستورالعمل ساده را دنبال کنید و از هیجان شنا در کنار کوسه‌ها، ماهی‌های رنگی و سفره ماهی‌ها لذت ببرید. در مورد عادت‌های این حیوانات شگفت انگیز بیاموزید و خاطراتی فراموش نشدنی را رقم بزنید.

 

گرانقیمت‌ترین غذاهای رستوران‌های دبی

 

آدرس: Atlantis The Palm, Crescent Rd, Dubai, United Arab Emirates

۲۲ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران