۵ کافه‌ی شبانه عالی در سفر به دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۵ کافه‌ی شبانه عالی در سفر به دبی

دبی شهر شیخ نشین امارات متحده عربی، شهر سفرهای زمستانی و بهاری است که با مراجعه به آن می‌توانید انواع تفریحات هیجان‌انگیز را امتحان کنید. شهری که برترین هتل‌های دنیا را در خود دارد و مرکزخریدهایش جزو مجلل‌ترین‌ها در جهان هستند. شهری که انواع تفریحات آبی را در آن می‌توانید انجام بدهید. شهری که گران‌ترین خودروهای جهان را در آن می‌توانید اجاره کنید و درحالیکه خودتان رانندگی می‌کنید شهر را بگردید. در سفرتان با تور دبی اگر می‌خواهید شب‌های پرشور و خاطره‌انگیز داشته باشید همراه ما باشید تا ۶ کافه‌ی شبانه‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- White dubai

این کافه‌ی شبانه در خارج از شهر دبی و در یک پشت بام واقع شده است که با مراجعه به آن می‌توانید زمانی که زیر سقف آسمان هستید و بالای سرتان را ستارگان بی‌شمار روشن می‌کنند تا صبح خوش بگذرانید. درهای این کافه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و زمستان و تابستان هم نمی‌شناسد. در سرما و گرما از مهمانانش میزبانی می‌کند و برای آنها شبی خاطره‌انگیز در سفر به دبی می‌سازد. به این کافه اگر مراجعه کنید متوجه می‌شوید هرشب تعداد زیادی از گردشگران شهر دبی به آن مراجعه می‌کنند و به همین علت به شما توصیه می‌کنیم قبل از ساعت دوازده شب در این کافه تشریف داشته باشید تا شلوغی مانع از حضور شما در این کافه نشود.

 

جاذبه‌هایی که در اولین سفر به دبی باید ببینید

White dubai

۲- Cirque le soir

برای آنهایی که می‌خواهند در دبی شب زنده‌داری کنند این کافه یکی از بهترین مکان‌های برای مراجعه است. کافه‌ای که درهایش در تمامی شب‌های هفته باز نیست و شما فقط در روزهای دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه می‌توانید به آن مراجعه کنید. کافه‌ای که درهایش در این شب‌ها از ساعت ۲۳ تا ۳ به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و با تم‌های مختلف متشکل از نورپردازی و موسیقی‌های متنوع از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در این کافه‌ی شبانه می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید و درحالیکه غرق شادی و آهنگ و شور هستید در کنار بهترین دسرها نوش جان کنید.

Cirque le soir

۳- Armani / Prive

این باشگاه شبانه در برج خلیفه واقع شده است و یکی از مکان‌های شبگردی لوکس در دبی به شمار می‌آید. کافه‌ای که دی‌جی‌های بین‌المللی به آن رفت و آمد دارند و برای حضور در آن باید هزینه‌ی زیادی بپردازید. بنابراین اگر در یک سفر اقتصادی و کم خرج به دبی رفته‌اید رفتن به این کافه چندان به شما پیشنهاد نمی‌شود. کافه‌ای که چهارشنبه‌ها تعطیل است و در باقی روزهای هفته از ساعت ۸ شب تا ۳ صبح درهایش به روی مراجعه‌کنندگان باز است. بنابراین اگر نمی‌خواهید آخر شب را در این کافه سپری کنید، می‌توانید سر شب نیز به آن مراجعه کنید. اگر دوست دارید در یکی از شیک‌ترین و زیباترین برج‌های جهان باشید و درحالیکه شب را به صبح می‌رسانید زیباترین تصاویر مقابل دیدگان‌تان باشد در سفر به دبی به این کافه مراجعه کنید.

 

شبی دو نفره اما متفاوت را در دبی تجربه کنید

Armani

۴- Billionaire mansion

این کافه‌ی شبانه در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و یکی از مکان‌های مطرح در دبی به شمار می‌آید. جاییکه به غیر از دوشنبه‌ها درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. کافه‌هایی که هم می‌توانید بهترین خوراک‌های شبانه و دسرها را در کنار برترین نوشیدنی‌ها در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۱۹ تا ۳ به روی مراجعه کنندگانش باز است. اگر نمی‌خواهید ساعات بامداد را در کافه‌های شبانه باشید می‌توانید ساعاتی پس از عصر به این کافه تشریف ببرید و قبل از رسیدن به آخر شب آن را ترک کنید. البته بعد از آنکه حسابی خوش گذراندید و به هیجان آمدید.

Billionaire mansion

۵- Cavalli Club

لوسرهای بلند آویزان از سقف، نورهای رنگی‌رنگی، دی‌جی‌هایی که آهنگ‌های هیجان‌انگیز پلی می‌کنند و شما را به شور می‌آورند همگی در این کافه جمع شده‌اند تا یک شب خاطره‌انگیز در سفر به دبی برایتان بسازند. این کافه یکی از کافه‎های شبانه‌ی پرطرفدار در دبی است که با مراجعه به آن می‌توانید شام و نوشیدنی سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۳ به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به دبی حیف است یک شب در این شهر شب زنده‌داری نکنید. به شما توصیه می‌کنیم در این سفر یک شب به این کافه مراجعه کنید و سیاهی آسمان را به سپیدی برسانید.

 

اقامتی لاکچری در لوکس‌ترین هتل‌های دبی

Cavalli Club

۱۹ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران