۵ رستوران عالی در جمیرا لیکز تاورز دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۵ رستوران عالی در جمیرا لیکز تاورز دبی

دبی به عنوان شهری مدرن که حس و حال آینده را دارد در کنار بخش‌های بومی محلاتی به شدت دیدنی و مدرن دارد که حتما باید از آن‌ها دیدن کرد. البته تور دبی آنقدر جاذبه دارد که مشکل بتوان از همه آن‌ها دیدن کرد ولی ما توصیه می‌کنیم عصری را به منطقه جمیرا لیک تاورز بروید که با داشتن سه دریاچه مصنوعی هوایی لطیف و افقی زیبا از برج‌های مدرن دارد. این بخش از شهر با تعدادی مرکز خرید، کافه‌های جذاب و چند رستوران پر شده است. شما از اینجا می‌توانید به مسیر ۸ کیلومتری مارینا حرکت کنید و برای استراحت به یکی از این رستوران‌‌های جذاب بروید.

 

Turkish Village - DFC Mall Branch

این یکی از رستوران‌های بسیار جذاب در لیک تاورز است که منحصرا غذاهای ترکی سرو می‌کند. از سوسیس‌های معروف ترکی تا کباب‌های خوشمزه و اسنک‌های ترکی هر چیزی که بخواهید را می‌توانید اینجا پیدا کنید. اگر صبح در لیک تاورز هستید حتما با هوای صبحگاهی دریاچه‌ها از خوردن یک صبحانه ترکی مفصل شامل نان و پنیر و تخم مرغ، چای شیرین و خیار و گوجه و زیتون و خیلی چیزهای متنوع دیگر لذت ببرید. برای ناهار و شام گزینه‌های متنوع و بسیار خوشمزه‌ای هم وجود دارد. به علاوه برخی از غذاهای گیاهی و حلال هم موجود است. در حال حاضر به خاطر شرایط کرونایی و تدابیر پیشگیرانه آن‌ها غذاها را به صورت بیرون‌بر بسته بندی می‌کنند که یعنی می‌توانید در فضای باز روی نیمکت بنشینید با منظره زیبای دریاچه‌ها لذت ببرید وقتی دارید از غذاهای خوشمزه نوش جان می‌کنید.

 

بهترین رستوران‌های دریایی دبی

آدرس: Turkish Village Restaurant - Festival City Mall Dubai Festival City Mall, Dubai United Arab Emirates

 

Couqley French Bistro Dubai

همانطور که از نام این غذاخوری سبک کافه انتظار می‌رود می‌توانید از منوی جذاب آن غذاهای فرانسوی بی‌نظیری را سفارش دهید. اما تمام غذاهای اینجا مختص به گزینه‌های اشتهاآور فرانسوی نیستند و می‌توانید غذاهای اروپایی و منوی بار و نوشیدنی را هم در اینجا پیدا کنید. غذاها به شکل زیبا و وسوسه‌انگیزی برایتان سرو می‌شود و اشتهای شما را تحریک می‌کنند. محیط رستوران با آن حال و هوای صمیمی‌اش هم بی‌تاثیر نیست. همچنین برخی از غذاها همچون غذاهای گیاهی و وگان، و بدون گلوتن نیز در منوی این رستوران وجود دارد. شما می‌توانید برای ناهار و شام و نوشیدنی به اینجا بروید.

 

اقامت در هتل‌های جمیرا لیکز تاورز دبی

آدرس: Laguna Tower, Cluster A, Jumeirah Lake Towers Mövenpick Hotel, Dubai 00000 United Arab Emirates

 

Urban Bar & Kitchen – UBK

این رستوران جذاب با فضای زیبا و منحصر به فردش آنقدر دلنشین و آرامشبخش است که ما می‌گوییم حتی شده برای استراحت و وقت گذرانی آن را در نظر بگیرید. رستوران یو‌بی‌کی دارای دو فضای روباز و سرپوشیده است که با دکوراسیون مدرن و استفاده از گیاهان پیچک سرسبز حس و حالی به شدت صمیمی را ایجاد کرده است. به علاوه در قسمت سرپوشیده آن‌ها بخشی برای میز بیلیارد و میز فوتبال دستی و همچنین لژ مخصوص بازی‌های ویدئویی در نظر گرفته‌اند که این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید اوقات خاطره انگیز و دوستانه‌ای را تجربه کنید. منوی آن‌ها نیز شامل گزینه‌های متنوع بین‌المللی، بار، قهوه خانه و رستورانی می‌شود. البته برای جلب رضایت بیشتر آن‌ها گزینه‌های گیاهی و وگان، حلال و بدون گلوتن را هم ارائه می‌دهند.

آدرس: Cluster A, Jumeriah Lakes Towers Movenpick Hotel Jumeirah Lakes Towers, Dubai 454439 United Arab Emirates

 

Shamiana

شامیانا رستورانی شیک و زیبا با دکوراسیونی مدرن و لوکس است که غذاها را با حس زیبایی شناسی در ظروف سفید چینی سرو می‌کند و فضایی آرام و دلنواز ارائه می‌دهد. شامیانا رستورانی اساسا هندی است که غذاهای آسیایی و سالم نیز در منوی خود دارد. با وجود غذاهای سالم در اینجا می‌توانید انتظار برخی گزینه‌های گیاهی، وگان و بدون گلوتن را نیز میان غذاهای دیگر منو داشته باشید. در حال حاضر به خاطر شیوع کووید ۱۹ استفاده از ماسک برای کارکنان در اماکن عمومی ضروری است و محلول ضدعفونی کننده برای مهمانان و کارکنان در همه جای رستوران به چشم می‌خورد.

 

۵ رستوران عالی منطقه سیتی واک دبی

آدرس: DMCC Plot No. 2-27, Al Thanyah Taj Jumeirah Lakes Towers, Dubai United Arab Emirates

 

Healey's Bar and Terrace

این بار و تراس کافه‌ای مدرن با دکوراسیونی کاملا ساده است که با کاناپه‌های چرمی یکسره و میزهای کوچک پر شده است. البته یک فضای بیرونی روف هم دارد که در صورت تمایل می‌توانید به آن بروید. هیلی جایی عالی برای دورهمی‌های دوستانه و شب زنده داری است. شما در اینجا به طیف بسیار گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها در پس زمینه زیبا و خیره کننده شهر دسترسی دارید.

آدرس: Jumeirah Lakes Towers Bonnington Jumeirah Lakes Towers, Cluster J, Dubai United Arab Emirates

۲۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران