آشنایی با جمیرا لیکز تاورز دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
آشنایی با جمیرا لیکز تاورز دبی

دبی شهری مدرن و رو به آینده و پیشرفت است که هر امکاناتی را به حد اعلا ارائه می‌دهند. دبی امکانات بی‌پایان از زمین‌های گلف چشنگیر، مراکز خرید مجلل، غذاهای بین‌المللی و بیابان‌های دیدنی گرفته تا ورزش‌های آبی فوق العاده، مناظر فرهنگی منحصر به فرد و سواحل بکر خلیج را ارائه می‌دهد. تجربیاتی وجود دارد که فقط در تور دبی می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید مانند اسکی در صحرا، افزایش ارتفاع بلندترین برج جهان و تجربه مسابقه شتر اما نکته اصلی در بدو ورود به دبی این است که تصمیم بگیرید اول چه کاری انجام دهید.

 

معرفی جمیرا لیک تاورز

این منطقه از دبی نیز همانند دیگر محلات آن قابل مقایسه به حتی دهه پیش خود نیست چه برسد زمانی دورتر. جمیرا لیک تاورز (Jumeirah Lakes Towers) منطقه‌ای وسیع با سه دریاچه مصنوعی به اسم‌های دریاچه جی ال تی، الماش شرقی و الماس غربی است که با ۸۰ برج بلند و لوکس محاصره شده‌اند و بلند‌ترین برج‌های دبی را می‌ةوانید در این منطقه مشاهده کنید. گفته شده کل این پروژه با مسیرهای آبی و محوطه بین آن‌ها به ۷۳۰ هزار متر مربع می‌رسد. از ۸۰ برج واقع در این مجموعه همگی بین ۳۵ تا ۴۵ طبقه هستند و فقط برج الماس که بین دریاچه غربی و شرقی واقع شده ۶۶ طبقه‌ای است. این منطقه در حال حاضر با تعداد زیادی رستوران و کافه و مراکز تفریح و سرگرمی یکی از بخش‌های پربازدید و لوکس دبی محسوب می‌شود.

Dubai Marina Walk

مسیر پیاده‌روی دبی مارینا مسیری ۸ کیلومتری و مدور است که از دبی مارینا شروع می‌شود و بعد از گذر از ۸ کیلومتر مجددا شما را به همان نقطه‌ای که بودید باز می‌گرداند. در طول این مسیر با چند اوت لت، کافه و رستوران خوب پر شده که می‌توانید در آن‌ها گردش کرده و عصر خوبی را در کنار اعضای گروه‌تان سپری کنید. به علاوه منظره دیدنی دبی مارینا در عصرگاهان که پهنه آسمان به طلایی می‌گراید به شدت دیدنی و سحرانگیز است. از نقاط برتر و شناخته شده دبی مارینا می‌توان به رستوران لایت هاوس و استار باکس و یا باشگاه سلامتی و اسپای انگسانا اشاره کرد.

 

۷ اکانت اینستاگرام در سفر به دبی برای عاشقان مد و فشن

آدرس: Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

 

Dubai Miracle Garden

دبی میراکل گاردن نمونه‌ای منحصر به فرد از باغ موضوعی با طیف وسیعی از گل و گیاهان سراسر دنیاست که در رنگ‌ها و نظم خاصی کنار هم قرار گرفته‌اند. این پارک زیبا در فاصله حدودا ۱ کیلومتری از لیک تاورز واقع شده جایی بسیار دیدنی و رمانتیک برای گشت و گذار است. این باغ زیبا دارای پارکینگ اختصاصی روباز، قسمت نشیمن، غرفه‌های فروش مواد غذایی و اسنک، نمازخانه و بخش‌های دیگری است. این باغ یکی از اینستاگرامی‌ترین نقاط دبی نیز محسوب می‌شود و در آن می‌توانید هواپیمای غولپیکر سراسر گل‌های رنگی، طاووس زیبا با گل‌های زیبا و با مسیر پیاده روی با طاق قلبی را پیدا کنید. همچنین بخشی از آن شامل مرکز نگه داری تعداد محدودی از حیوانات نیز می‌شود. به طور کلی میراکل گاردن دبی را می‌توان برای هر سنی توصیه کرد.

آدرس: Al Barsha South 3, Dubai 18115, United Arab Emirates

 

Dubai Marina Yacht Club

این کلاب قایق تفریحی در یکی از شلوغ‌ترین مناطق مسکونی دبی، در دبی مارینا و در کانالی آبی به طول ۳.۵ کیلومتر واقع شده است. این یکی از معتبرترین تفرجگاه‌های آبی است که به دلیل کیفیت بالای امکانات و خدمات خود جایزه ۵ لنگر طلایی را برده است. به علاوه توانسته در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین قایق پیشرو را نیز از آن خود کند. این کلوپ با ظرفیت پذیرش ۵۰۰ قایق تفریحی به طور همزمان، بزرگ‌ترین مرکز تفریحی قایق سواری کل خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. شما در اینجا می‌توانید در رستوران مجموعه از خوردن غذاهای عالی لذت ببرید و یا با یکی از قایق‌های پارک شده در اسکله اطراف مارینا را بگردید و از تماشای مناظر زیبای آن لذت ببرید.

 

عمیق‌ترین استخر جهان در دبی

Zero Gravity

رستوران و مرکز تفریحی زیرو گراویتی با داشتن یک ساحل وسیع و بکر و یک استخر بزرگ شیشه‌ای یکی از نقاط محبوب بین مردم محلی و توریست‌ها محسوب می‌شود. تخت‌های مخملی و راحت با چشم اندازهای بی‌نظیر دریا، حریم خصوصی کافی و خدمات ممتاز تجربه‌ای بی‌عیب و نقص را برای شما فراهم می‌آورند. به علاوه رستوران رستوران فوق مدرن دو طبقه Zero Gravity و چندین تراس آن از مفهوم "روز به شب" پیروی می‌کنند و به خوبی گذر زمان و تغییر حالت منظره را همچون یک فیلم سینمایی فضای باز به تصویر می‌کشند. از صبحانه عجیب و غریب در تراس خوش منظره، تا استخر و صبحانه ساحلی یا شامی لوکس زیر نور ستاره، غذاخوری Zero Gravity برای ایجاد آرامش و در عین حال غذاهای همیشه خوشمزه طراحی شده است. اگرچه دی جی‌ها در تمام طول روز فعال هستند اما انرژی واقعی پس از تاریک شدن هوا نمایان می‌شود. با فرارسیدن شب، این مکان تبدیل به یک کلوب شبانه روباز و مدرن می‌شود که هر آخر هفته میزبان دی جی‌های بین المللی می‌شود.

 

بهترین سالن‌های بولینگ در دبی

آدرس: Dubai Marina, Skydive Dubai Drop Zone - King Salman Bin Abdulaziz Al Saud St - Dubai - United Arab Emirates

۲۰ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران