۵ رستوران عالی منطقه سیتی واک دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۵ رستوران عالی منطقه سیتی واک دبی

دبی شهر ملت‌هاست و به همین دلیل یکی از بهترین نقاط دنیا از لحاظ تنوع غذا و طعم محسوب می‌شود. بنابراین نمی‌توان انکار کرد که تور دبی فرصتی بی‌نظیر برای دسترسی به طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه است که هر توریستی باید آن را غنیمت شمارد. در دبی منطقه توریستی و کاملا مدرن سیتی واک محلی منحصر به فرد برای تجربه شگفت انگیز غذا خوردن محسوب می‌شود که شهرت آن جهانی است. بنابراین برای یک غروب دیدنی با دوستان و خانواده خود، از لیست رستوران‌های برتر شهر سیتی واک دبی انتخاب کنید.

 

Saladicious Grillz

آیا همیشه به دنبال یافتن سالادهای متنوعی هستید که هم رنگی و هم خوشمزه باشند؟ این رستوران جذاب که در سیتی واک واقع شده برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام غذاهای بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند و در منوی خود بهترین سالادهای شهر را ارائه داده است. به غیر از انواع سالادهای تازه، شما می‌توانید از کوره چوبی، اجاق چوبی، باریستا بار یا قسمت آشپزی زنده هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. به علاوه برای تکمیل هر چه بیشتر رستوران بخشی قرار داده شده تا شما می‌توانید از غذاهای دریایی تازه هم سفارش دهید. رستوران Saladicious Grillz یکی از محبوب‌ترین غذاخوری‌های شهری در سیتی واک است.

 

بهترین رستوران‌های دبی با منظره دریا

  • میانگین قیمت‌ها: ۴۱۰ درهم
  • غذاها: سالاد، منوی اروپایی، غذای سالم، گریل، دسر
  • زمان کار: شنبه تا چهارشنبه از ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۱:۴۵ بعد از ظهر. پنجشنبه و جمعه از ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۴۵ صبح

 

Farzi Café

یکی دیگر از گزینه‌های آرام برای صرف غذا با خانواده و دوستان، کافه فرضی در سیتی واک دبی است. فرضی یکی از رستورن‌های معروف هندی در دبی است که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای با پیچ و تاب‌های مدرن را  سرو می‌کند. اگر به دنبال جستجوی غذاهای خوشمزه هندی هستید و می‌خواهید از غذاهای امتحان شده با غذای منحصر به فرد مانند بریانی مرغ ماسالا، تارت تیکا مرغ، اسلایدر قارچ و هوموس سفارش دهید این مکان عالی است. با توجه به دکوراسیون و فضای داخلی کافه فرضی این غذاخوری فقط به خاطر منوی خوشمزه‌اش بین طرفداران غذا محبوب نیست بلکه در ردیف رستوران‌های شاهانه دبی هم جای گرفته است.

  • میانگین قیمت‌ها: ۲۶۰ درهم
  • غذاها: هندی و مدرن
  • زمان کار: همه روزه از ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

 

Butcha Steakhouse and Grill

برای افرادی که عاشق غذاهای گوشتی و گریل هستند خانه استیک و گریل بوچا جایی است که می‌توانند بهترین غذاهای معطر و وسوسه‌انگیز را از منوی آن انتخاب کنند. به علاوه در اینجا استادان پخت کباب مشغول به کار هستند که به خوبی می‌دانند چطور سیخی از کباب‌های بی‌نظیر را بپزند. این خانه استیک یکی از بهترین‌های دبی است پس غذاهایی که سفارش می‌دهید بسیار با کیفیت و خوشمزه هستند. به علاوه شما می‌توانید از ین کباب‌های پخته شده در اجاق و یا ذغالی هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. راویولی ترکی، سالاد تازه و برگرهای بزرگ نیز از نکات برجسته منو هستند. به علاوه انواع دسرها و نوشیدنی‌ها نیز در دسترس هستند.

 

بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی

  • میانگین قیمت‌ها: ۴۶۰ درهم
  • غذاها: استیک و سالاد
  • زمان کار: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ بامداد

 

Urth Caffe

این کافه که از سال ۱۹۸۹ در آمریکا فعالیت می‌کند به دانه‌های قهوه بو داده‌اش شهرت دارد. حالا این کافه قهوه مشهورش را به سیتی واک دبی آورده تا توریست‌های سراسر دنیا را مسحور عطر و طعم خود کند. در اینجا می‌توانید قهوه بو داده ارگانیک مخصوص تهیه کنید که با تکنیک‌های برشته و مخلوط کردن نوآورانه تهیه شده است. همچنین خبر خوب برای گیاه‌خواران این که در کنار سایر گزینه‌ها، یک لازانیا گیاهی خوشمزه نیز سرو می‌شود که انگشت‌هایتان را با آن خواهید خورد. ساندویچ تخم مرغ و بلغور جو دو سر و موز، آن‌ها را به یکی از بهترین رستوران‌های سیتی واک دبی برای صبحانه تبدیل کرده است.

  • میانگین قیمت‌ها: ۲۰۰ درهم
  • غذاها: کافه، بین‌المللی
  • زمان کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بامداد

 

Mitts and Trays

این رستوران زیبا با دکوراسیونی شیک و ظریف منویی بین‌المللی‌اش را با غذاهایی بسیار خوشمزه و وسوسه‌انگیز ارائه داده است. با انتخاب غذاهای خوب برای صبحانه، ناهار و شام صرف نظر از اینکه در چه ساعتی از روز باشد انتخابی برای خوردن غذا خواهد بود. ترکیبی کامل از کارکنان حرفه‌ای، مواد اولیه تازه و فضای داخلی زیبا شما را ترغیب می‌کند تا باز هم از این رستوران در شهر واکی دبی بازدید کنید.

 

گرانقیمت‌ترین غذاهای رستوران‌های دبی

  • میانگین قیمت‌ها برای دو نفر: ۲۴۰ درهم
  • غذاها: بین‌المللی
  • زمان کار: یکشنبه تا چهارشنبه از ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۱:۴۵ بعد از ظهر. پنجشنبه تا شنبه از ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۴۵ صبح
۳۰ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران