گشت و گذار در منطقه سیتی واک دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
گشت و گذار در منطقه سیتی واک دبی

سیتی واک منطقه مدرنی در دبی است که با فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها پر شده و اساسا جایی کاملا توریستی است که بتوانید در تور دبی از آن بازدید کرده و اوقات خاطره‌انگیزی را در آن سپری کنید. برای اهل هنر و اینستاگرام سیتی واکپر از جاذبه‌های سرگرم کننده است. برخی از بهترین نقاشی‌های خیابانی از هنرمندان بزرگ جهان هم اهل هنر را به خود جذب می‌کند و هم اینستاگرامی‌ها را برای عکس‌های رنگی و زیبا. اما در این محله زیبا چه چیزهایی برای دیدن وجود دارد و کجاها باید بروید؟

 

پروژه میراث

یکی از نهایی‌ترین و بهترین نقاط سیتی واک پروژه جذاب و همه چیز تمام میراث است که مکانی مفرح و دوست داشتنی برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد. در اینجا می‌توانید در کنار خرید از غداهای خوشمزه بخورید و از امکانات تفریحی و بازی‌های جذاب استفاده کنید. آیا می‌خواهید چیزی را از یک فروشگاه طراح لوکس بخرید، یک قهوه خوش طعم بخورید، از بستنی لذت ببرید یا فقط بخواهید در جنگل‌های بارانی قدم بزنید، سیتی واک همه این‌ها و موارد دیگری را برای شما فراهم می‌آورد. بنابراین روی نقشه دبی میراث را در سیتی واک پیدا کرده و فهرستی از کارهای جالب را انجام دهید.

 

جشن کریسمس در بهترین نقاط دبی

از هنرهای خیابانی دیدن کنید

در واقع دوستداران هنر خیابانی از برخی از آثار هنری خیابانی خیره کننده در سیتی واک دبی شگفت زده خواهند شد. در واقع یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن هنرهای خیابانی خلاق در دبی، سیتی واک است که به عنوان یکی از مقاصد وسیع تزئین شده با نقاشی از پروژه دیوارهای دبی محسوب می‌شود. در این مجموعه هنرمندان شناخته شده‌ای شرکت کرده‌اند که شامل نیک واکر ، بلک ل رات، رون، ماگدا سایگ و اینه می‌شود.

در یکی از رویدادهای سالن کنسرت کوکا کولا شرکت کنید

بعد از افتتاح این مرکز سرگرمی در سیتی واک، تفریح و وقت گذرانی سمت جدیدی به خودش گرفته است. کوکا کولا آرنا بدون شک بهترین مکان برای کنسرت‌ها و رویدادها در سیتی واک دبی است که ساختمان شیک و مدرن آن و فضای داخلی چشمگیر محیطی عالی برای لذت بردن از کنسرت با دوستان شما فراهم می‌کند. به یاد داشته باشید که داغ‌ترین رویدادهای فصلی سیتی واک در کوکا کولا آرنا برگذار می‌شود.

 

آشنایی با جذاب‌ترین موزه‌های دبی

در سینما روکسی فیلم ببنید

دوستداران فیلم می‌توانند فیلم های مورد علاقه خود را در یکی از بهترین سینماهای دبی یعنی سینماهای روکسی تماشا کنند. در واقع این یکی از رایج‌ترین کارهایی است که در بازدید از سیتی واک انجام می‌دهند. در سینماهای روکسی، می‌توانید از سه گزینه مختلف صندلی شامل پلاتین پلاس، گلد پلاس و سیلور پلاس هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. این برند به مهمانان خود تضمین بهترین تجربه دیدن فیلم در سینما را می‌دهد.

  • قیمت بلیط سینما روکسی:

سیلور پلاس (ردیف جلو): ۳۶.۷۵ درهم

گلد پلاس: ۶۰ درهم

پلاتین پلاس: ۱۴۰ درهم

  • زمان کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۰۲:۰۰ بامداد
  • آدرس: 43 Al Safa St City Walk, Dubai

 

در هاب زیرو بازی کنید

علاقه مندان به بازی باید بازدید از Hub Zero را در لیست کارهایی که در سیتی دبی انجام می‌دهند قرار دهند. این مجموعه بازی و سرگرمی جایی عالی برای تفریح است که در فضایی سرپوشیده به وسعت ۱۸۰۰۰ متر مربعی گسترده شده که تکنسین‌هایی متخصص از شرکت‌های برتر بازی سازی در جهان کل پروژه را طراحی کرده و توسعه داده‌اند. غول‌های بازی مانند کاپکوم، الکترونیک آرتز، کونامی، مایکروسافت و Square Enix Space فعالیت‌ها و بازی‌های هیجان انگیزی را برای همه سنین در این مقصد محبوب بازی در دبی به ارمغان آورده‌اند. در این مجموعه ۷۰ منطقه بازی برای گیمرها از مبتدی تا حرفه‌ای در نظر گرفته شده است. نکته جذاب‌تر این که برای عاشقان بازی‌های قدیمی مثل پک‌من و پینبال هم بخشی قرار داده شده است.

  • زمان: 02:00 بعد از ظهر تا 10:00 شب
  • آدرس: 43 Al Safa St City Walk, Dubai

 

سیاره سبز

سیاره سبز یکی از پارک‌های موضوعی است که مانند یک جنگل بارانی غول پیکر در دبی ساخته شده است. این جنگل بارانی سرپوشیده محل زندگی بیش از ۳۰۰۰ گونه جانوری و گیاهی است که شما می‌توانید از نزدیک با مارها، طوطی‌های آمازون کوبا، سنجاب، میمون و تنبل آشنا شوید. درخت ۲۵ متری ساخته دست بشر یکی از جاذبه های اصلی این مکان است.

 

بهترین نقاط دبی برای گردش با سگ‌های خانگی

  • قیمت بلیط Green Planet:

بلیط روز: ۱۱۵ درهم (آنلاین ۹۹ درهم)

پکیج برخورد با پرندگان ۱۱:۳۰ صبح: ۲۹۹ درهم (آنلاین با ۲۸۳ درهم)

پکیج برخورد خزندگان در ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر: ۲۹۹ درهم (آنلاین در ۲۸۳ درهم)

پکیج Sloth Encounter ساعت ۰۲:۳۰ بعد از ظهر: ۳۵۰ درهم (آنلاین در ۳۳۴ درهم)

پکیج شکر گلایدر در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر: ۲۹۹ درهم (آنلاین در ۲۸۳ درهم)

پگیج حشرات در ۴:۳۰ بعد از ظهر: ۲۹۹ درهم (آنلاین در ۲۸۳ درهم)

  • آدرس: Al Safa St, City Walk Dubai
۰۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران