اقامتی بی نظیر در منطقه دبی مارینا

جاذبه‌های گردشگری دبی
اقامتی بی نظیر در منطقه دبی مارینا

دبی مارینا یکی از آن نقاط بسیار زیبا و پر شور در تور دبی است که کاملا حس زندگی مدرنیته را در رگ‌های شما به جریان در می‌آورد. از قایق سواری و تفریحات ساحلی در ساحل جمیرا گرفته تا قدم زدن در امتداد دبی ماریبا، کافه گردی، خرید از غرفه‌های غذا و فروشگاه‌های مد روز در اینجا کارهای بسیاری در تمام اعضای گروهتان وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. مجموع تمام این ویژگی‌های عالی و درجه یک باعث شده تا دبی مارینا به یکی از نقاط برتر شهر برای اقامت تبدیل گردد. شما با اقامت در این منطقه به بهترین نقاط دسترسی راحتی خواهید داشت.

 

Millennium Place Dubai Marina

این هتل ۴ ستاره لوکس و زیبا در فاصله کمتر از یک کیلومتری از دبی مارینا واقع شده و با یک پیاده‌روی ساده و آسان به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد. این هتل امکانات مناسب و شایسته‌ای همچون رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان و بار بوده و همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و تبادل ارز نیز ارائه می‌دهد. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز تحریر، کتری، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش و فضای نشیمن را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. به علاوه صبحانه الاکارته هر روز صبح در هتل سرو می‌شود.

آدرس: Al Marsa Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Stella Di Mare Dubai Marina Hotel

هتل ۵ ستاره Stella Di Mare Dubai Marina در منطقه دبی مارینای دبی واقع و به سبک آرت دکو تزئین شده است. این هتل اتاق‌هایی با وای فای رایگان، استخر روباز و امکانات لوکس ارائه می‌دهد و در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده تا ساحل JBR و ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو DMCC و ایستگاه تراموا JLT واقع شده است. به علاوه در اینجا شاتل رایگان به ساحل JBR و مرکز دبی مارینا نیز ارائه می‌شود. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و مجهز به میز، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی هستند و واحدهای خاصی با چشم انداز شهر و چشم انداز مارینا طراحی شده‌اند با اینهمه همه‌ی اتاق‌های محل اقامت دارای تهویه مطبوع و کمد لباس هستند. انخاب برای خوراکی و غذا متنوع است مثلا لئوناردو غذای ایتالیایی ارائه می‌دهد و بو فونتانا بوفه غذاهای بین‌المللی است در حالی که کافه لابی Orphic قهوه و شیرینی‌های اصیل ایتالیایی سرو می‌کند. شما می‌توانید از کوکتل‌های در Headlines Premier که یک بار روی پشت بام است و در طبقه ۳۱ قرار دارد، سفارش دهید و لذت ببرند. به علاوه برای اوقات فراغت شما وان آب گرم ، سونا و اتاق بخار نیز در نظر گرفته شده است.

 

معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

آدرس: Al Mattla'ee Street Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Crowne Plaza Dubai Marina, an IHG Hotel

کرون پلازا از هتل‌های شیک و لوکس دبی است که با ۵ مکان غذاخوری و کافه، استخر روباز، یک مرکز تناسب اندام و میز پذیرش ۲۴ ساعته از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در اینجا اتاق‌های خانوادگی و تراس آفتابگیر در دسترس هستند و خدمات اتاق و اینترنت رایگان نیز ارائه می‌شود. همه اتاق‌ها به چشم انداز دبی مارینا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز تحریر هستند و کمد لباس و حمام اختصاصی در دسترس قرار می‌دهند. صبح را با بوفه آمریکایی آغاز کنید و برای ناهار و شام به یکی از ۵ سالن غذاخوری بروید.

آدرس: Al Yahoom Street, Dubai Marina, Dubai Marina, 116888 Dubai, United Arab Emirates

 

Dubai Marriott Harbour Hotel And Suites

دبی ماریوت هاربور اقامتگاهی ۴ ستاره و لوکس و دل‌انگیز است که با چشم اندازهای دیدنی از شهر، دارای سوئیت‌های با سرویس کامل و سه رستوران است که غذاهای مدرن و در خلاقانه را ارائه می‌دهند. این هتل فقط چند قدم با جاذبه‌های اصلی، سواحل و قطب‌های تجاری فاصله دارد و امکان اتصال به اینترنت در سراسر ملک را فراهم می‌آورد. سوئیت‌های جادار هتل هاربر شامل اتاق خواب جداگانه با ایستگاه اتصال به آی پاد و اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت ۴۲ اینچی و پخش کننده DVD بوده و آشپزخانه‌ای مجهز به ماشین لباسشویی و بالکن اختصاصی در دسترس قرار می‌دهد. شما می‌توانید در Observatory Grill Room & Bar از غذاهای کلاسیک و نوشیدنی‌های دست ساز با ۳۶۰ نمای پانوراما از مارینا دبی و پالم جمیرا لذت ببرید و در کرافت از غذاهای انگلیسی سفارش دهید همچنین کافه Counter Culture دارای مکانی مناسب برای سرگرمی، صرف غذا و ارتباط با اعضای گروه و دیگران است.

 

هتل‌های ۵ ستاره پالم جمیرا در دبی

آدرس: Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Marina Byblos Hotel

این هتل ۴ ستاره با اتاق‌های مدرنی که تهویه مطبوع دارند و مشرف به مارینای دبی هستن در ۵ دقیقه پیاده روی از ساحل جمیرا واقع شده و دارای ۶ رستوران و استخر پانوراما روی پشت بام است. همچنین در اینجا پارکینگ خصوصی رایگان و اتصال اینترنت بی‌سیم هم در دسترس است. اتاق‌های بزرگ هتل دارای مبلمان طراح و یک تخت با سرپوش بالشتکی هستند و مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، لوازم آرایشی و بهداشتی در حمام و دمپایی ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از غذاهای سنتی انگلیسی در غذاخوری انگلیسی لذت ببرید و  با یک فنجان قهوه تازه دم کرده در کافی شاپ استراحت کرده یا در کلوب شبانه محل کوکتل سفارش دهید.

 

اقامت در هتل پالم وان اند انلی دبی

آدرس: Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

۱۰ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران