گشت و گذار در دبی مارینا

جاذبه‌های گردشگری دبی
گشت و گذار در دبی مارینا

همانطور که همه می‌دانیم شهرسازی در دبی معنا و مفهوم متفاوتی داشته و همه چیز در آن با هزینه‌های کلان و با به کارگیری تنکولوژی پیشرو ساخته شده است. دبی مارینا و یا به فارسی مارینای دبی یکی از آن آبراهه‌های زیبا و دستساز بشر است که ۴.۶ میلیون متر مربع آب را در خود جای داده است. این مارینای زیبا و لوکس در امتداد ساحل خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر کشیده شده است. شما در اینجا فرصت قدم‌زنی، کافه گردی، خرید و تماشای آسمان خراش‌های چشمگیر را خواهید داشت. در تور دبی یکی از اصلی‌ترین کارهایی که باید بکنید گردش در این قسمت مدرن شهر است.

 

در امتداد دبی مارینا قدم بزنید

مسیر پیاده روی مارینای دبی یک پیاده روی ساحلی با درختان نخل به طول ۷ کیلومتر است که فضای سرسبزی هم دارد. از قدم زدن در اینجا با منظره آبراه زمردین و قایق‌های تفریحی لوکس در حال حرکت لذت ببرید. در یکی از بسیاری از کافه‌ها، فروشگاه‌های غذا و رستوران‌های جهانی غذا بخورید که هوس خوردن بیشتر غذاها را برآورده می‌کنند و از معماری شگفت‌انگیز آسمان خراش‌های متعدد در این تفرجگاه دست‌ساز شگفت زده شوید. از مرکز خرید دبی مارینا خرید کنید که مارک‌های معروف مد روز، مارک‌های لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و فروشگاه‌های دکوراسیون منزل را در خود جای داده است. حتما از فواره زیبای دبی مارینا واک عکس بگیرید. پس از یک روز گشت و گذار، در پیاده روی در یکی از خدمات آبگرم آرام شوید و استراحت کنید.

 

اقامتی بی نظیر در منطقه دبی مارینا

از قایقرانی تفریحی درDubai Marina Yacht Club  لذت ببرید

در این تجربه می‌توانید هیجان ناشی از غذا خوردن در یک قایق بادبانی یا صرفا حضور در آن را در آب احساس کنید. یک قایق بادبانی خصوصی اجاره کنید و از یک سفر تفریحی لوکس روی آب لذت ببرید. باشگاه تفریحی دبی مارینا دارای بارها، رستوران‌ها و سالن‌های اختصاصی در یک کانال ساخته شده توسط انسان است. اینجا در طول روز، پناهگاه قایقرانی است و شب‌ها به یک ساحل پر جنب و جوش شب زنده داری تبدیل می‌شود. همچنین اسکله سرپناهی برای بیش از پانصد قایق تفریحی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید در اینجا برای یک شب تجربه زندگی لوکس و گرانقیمت را تجربه کنید.

در Pier 7 غذا بخورید

برای یکی از بهترین تجارب غذاخوری در دبی حتما از رستوران «اسکله 7» دیدن کنید. این ساختمان دارای هفت رستوران مختلف در هر طبقه است که هرکدام از نظر سلیقه، نحوه ارائه، محیط و سبک متفاوت هستند با این همه همه آن ۷ طبقه چشم اندازی دیدنی و زیبا از افق شهر، خلیج فارس و دبی مارینا ارائه می‌دهند که لذت غذا خوردن در اینجا را دوچندان می‌کنند. در اینجا شما می‌توانید از میان غذاخوری‌های داخلی یا یک تجربه بی‌نظیر غذاخوری در فضای باز انتخاب خودتان را داشته باشید. غذاهایی که سرو می‌شوند کیفیت عالی و مزه بسیار خوشمزه‌ای دارند به همین دلیل از قبل باید انتظار قیمت‌های بالایی را داشته باشید.

 

آشنایی با جمیرا لیکز تاورز دبی

با Dream Explorer LLC به یک تور شگفت انگیز بروید

این شرکت تورهای گردشی در سازماندهی تورهای ماجراجویانه در دریا، هوا و صحرا تخصص دارد. در یک هامر قدرتمند به سافاری صحرایی بروید. در این تور شما با لوازم مجهز و درجه یکی مثل کمربند ایمنی، صندلی تکنفره، چراغ‌های قوه، کپسول آتش نشانی، کلاه ایمنی و وسیله نقلیه پشتیبانی شوید. گزینه‌های دیگر شامل بالن هوای گرم، فراری ورلد ابوظبی و سوار شدن بر قایق جت است. با رفتن به هر یک از این تورها، خود را برای یک ماجراجویی هیجان انگیز آماده کنید.

ورزش‌های آبی دیدنی را در باشگاه بین‌المللی دریایی دبی تماشا کنید

باشگاه بین‌المللی دریایی دبی واقع در ساحل دبی، محل ورزش‌های آبی در دبی است که در هر فصل، تقریبا چهل رویداد محلی، ملی و بین‌المللی ورزش‌های آبی را برگزار می‌کنند. همچنین این مجموعه دارای یک تفرجگاه با بیش از ۳۰۰ قایق تفریحی،یک هلی پد، مدرسه قایقرانی و شش سالن نمایشگاهی بوده و راهی عالی و سرگرم کننده برای گذراندن روز است.

 

معرفی ۹ هتل مناسب کودکان در دبی

در ساحل جمیرا استراحت کنید

شن‌های ریز را در ساحل شنی سفید تصور کنید، نسیم خنک ملایمی در اطراف شما وزیده، آب‌های زمردی، چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز و میزان مناسبی آفتاب که بر شما می‌تابند، ساحل Jumeirah Beach Residence دقیقا همه این‌ها را یکجا به شما ارائه می‌دهد. در حالی که از مناظر شگفت انگیز لذت می‌برید یا از شنا در آب‌های گرم لذت می‌برید، آفتاب بگیرید و اگر دوست داشتید ورزش‌های آبی را امتحان کنید. یک روز آرام را در زیر نور آفتاب با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز به عنوان پس زمینه‌ای برای تمام تعطیلات خود سپری کنید.

در مرکز خرید دبی مارینا سرگردان شوید

یکی از بهترین مراکز خرید دبی مرکز خرید دبی مارینا است. با تحسین طراحی معماری خیره کننده این مرکز خرید شروع کنید که در ۴ طبقه بیش از ۱۴۰ مرکز فروش از جمله مارک‌های مد روز خیابانی، غذاخوری‌ها با چشم انداز آب، سینماهای مدرن و یک سوپر مارکت وسیعی را در خود جای داده است. در اینجا فروشگاه‌های مد شامل آدیداس، آلدو، American Vintage ، Bath & Body Works ، Destination Maternity ، Hugo Boss و مک می‌شوند. اگرچه پول درآوردن راحت نیست اما خرج کردن در این مرکز خرید به آسانی آب خوردن است. هنگام خستگی در یکی از ۲۲ غذاخوری شامل استارباکس، کی‌اف‌سی، تورتیلا و YO استراحت کنید.

 

مرکز خرید Dubai Festival City Mall

۱۸ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران