اقامت در هتل‌های جمیرا لیکز تاورز دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی

جمیرا لیک تاورز منطقه‌ای پیشرفته در دبی است که با ساخت سه دریاچه مصنوعی و مسیرهای بی آبی آن‌ها شکل گرفته است. این منطقه مدرن با ۸۰ برج مرتع و مدرن افق خیره کننده‌ای به وجود آورده که با تاریک شدن هوا و درخشش چراغ‌های طبقات آن‌ها نمایی رویایی به خود می‌گیرند. در این محوطه چندین مرکز تفریحی، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب و فضای باز و دل انگیز برای گشت زنی وجود دارد که می‌توانید عصرتان را بین آن‌ها سر کنید. در سفر با تور دبی با اقامت در این ناحیه هم به امکانات متنوعی دسترسی دارید و هم طعم زندگی مدرن را خواهید چشید.

 

Armada BlueBay

آرمادا هتلی جذاب و لوکس و ۴ ستاره است که واقعا هیچ فرقی با هتل‌های ۵ ستاره ندارد و بهترین امکانات رفاهی را برای شما فراهم می‌آورد.  در این هتل شما با امکانات لوکس و تمام و کمالی مثل استخر روباز، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، مرکز درمان و اسپا و همچنین یک مرکز تناسب اندام و رستوران میزبانی خواهید و هر آنچه به بدان نیاز داشته باشید برای شما فراهم می‌شود. اتاق‌ها نیز با ویژگی‌های رایجی مثل تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و مینی بار، کتری برقی و حمام خصوصی دارای دوش، وان و سشوار روبرو می‌شوید. این اتاق‌ها با نمای شهر منظره دلنشینی هم ارائه می‌دهند و حس و حال گرمسیری را اول صبح به اتاق‌تان می‌آورند. این هتل ۱۰ دقیقه با ماشین از مرکز خرید امارات و مارینای دبی فاصله دارد.

آدرس: Armada Towers, Jumeirah Lakes Towers, Sheikh Zayed Road, P.O. Box 29591, Dubai, UAE, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

 

Pullman Dubai Jumeirah Lakes Towers

اما اگر همچنان اصرار دارید که در هتلی ۵ ستاره اقامت داشته باشید ما این هتل را معرفی می‌کنیم که درست در منطقه جمیرا لیک تاورز واقع شده است. هتل پولمان دبی در لیک جمیرا و در نزدیکی بندر جبل علی و مدیا سیتی واقع شده است. تمامی اتاق‌های هتل نمایی دیدنی از شهر و یا دبی مارینا ارائه می‌دهند. در حالی که سوییت‌ها دارای فضای نشیمن بزرگ هستند همگی آن‌ها دارای سیستم تهویه هوا، تلوزیون هوشمند و چای ساز، مینی بار و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. به علاوه در فضای عمومی هتل امکانات رفاهی مثل استخر روباز با تخت‌های آفتابی، سالن اسپا و ماساژ که شامل طیف بسیار گسترده‌ای از درمان‌ها و ماساژها می‌شود، سونا و سالن بدن سازی، وای فای رایگان در سراسر هتل، و همچنین خدمات تجاری و خانه داری ارائه داده شده‌اند که تقریبا تمامی نیازهای شما در طول سفرتان را پاسخگو هستند. در ناهارخوری از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید و یا به رستوران ایتالیایی بروید و از غذاهای ایتالیایی آن‌ها امتحان کنید.

 

تنها هتل ۷ ستاره جهان در برج‌العرب دبی

آدرس: Jumeirah Lakes Towers - Cluster T, Al Sarayat Street North Beside DAMAC Properties Metro Station, Jumeirah Lakes Towers,

 

Mövenpick Hotel Jumeirah Lakes Towers Dubai

این هتل ۵ ستاره در جمیرا لیک تاورز واقع شده و اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریاچه‌ها و دبی مارینا ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، تهویه هوا، اینترنت رایگان بی‌سیم، چای / قهوه ‌ساز، حمام بزرگ با ترکیبی از وان و دوش بارانی هستند. به علاوه برای رفاه هرچه بیشتر شما در اینجا امکانات متنوعی همچون سالن بدنسازی مجهز، استخر روباز و آبگرم همراه با خدمات درمانی ارائه داده شده است. همچنین شما با اقامت در اینجا امکان دسترسی رایگان به ساحل اختصاصی و باشگاه ساحلی RIVA را خواهید داشت. باشگاه ساحلی RIVA در فاصله ۸.۷ کیلومتری هتل Mövenpick واقع شده است که شاتل رایگان روزانه شما را بین هتل و باشگاه ساحلی منتقل می‌کند.

آدرس: Cluster A, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, 454439 Dubai, United Arab Emirates

 

Taj Jumeirah Lakes Towers

این هتل ۵ ستاره که در فاصله ۱.۳ کیلومتری مارینا بیچ واقع شده اقامتگاهی با ۴ رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، یک مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان با باغ و تراس فراهم آورده است. همچنین این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و تبادل ارز برای مهمانان است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، وان آب گرم، سشوار و میز تحریر هستند و همگی منطقه نشیمن دارند. همچنین اتاق‌های هتل با حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان، دارای منظره‌ای از شهر ارائه شده‌اند که حس لوکس‌گرایی زیادی را به شما منتقل می‌کند.

 

هتل‌های ۵ ستاره پالم جمیرا در دبی

آدرس: DMCC Plot No. 2-27, Al Thanyah, Jumeirah Lakes Towers PO Box 120810, Dubai, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

۲۲ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران