معرفی ۹ مکان عالی ناشناخته در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی ۹ مکان عالی ناشناخته در دبی

مهم نیست چند بار تور دبی را همراهی کرده‌ باشید و چقدر در مورد این شهر بدانید. پایتخت گردشگری امارات، آنقدر نقاط دیدنی و اماکن متفاوت دارد که امکان ندارد با همه‌ی آن‌ها آشنایی داشته باشید. به همین خاطر است که گاهی جاهای خاص و فوق‌العاده از نظرتان پنهان خواهند ماند. ما در نوشته امروز نیز به این جواهرات پنهان می‌پردازیم.

 

Villa 515

این فروشگاه عطر جایی متفاوت در دبی است که با هر فروشگاه دیگری فرق می‌کند. جایی که شبیه به یک مکان تولید عطر در قدیم است، اما بهترین برندها را در کنار عطرهای محلی ارائه می‌کند. استایل آن کاملا شبیه به یک ویلای عربی لوکس می‌ماند. همچنین شما می‌توانید از طریق سالن مخصوص Villa 515، عطر شخصی‌سازی شده برای خود را نیز سفارش دهید. اگر به خرید عطر در سفر خارجی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای مختصر برای خرید عطر عربی در دبی را مطالعه فرمایید.

سینما آکیل (Akil)

این سینما در میدان آلسرکال واقع شده و یک سینمای مستقل به حساب می‌آید که فیلم‌هایی که نمایش می‌دهد نیز از سینمای مستقل محسوب می‌شود، فیلم‌هایی که عموما به سینماهای باشکوه و مدرن دبی راه پیدا نمی‌کنند. صندلی‌های این سینما مبل‌های راحت هستند و شما همراه فیلم کاتالوگی از اطلاعات مختلف در مورد آن دریافت خواهید کرد. بیشتر اوقات نیز، شب‌ها بعد از پخش فیلم پنل گفتگو در مورد آن اثر شکل می‌گیرد که برای دوست‌داران سینما باید دلچسب باشد.

 

بازدید از مسجد زیبا و دیدنی جمیرا دبی

General 3am Dubai

این کافه، محل گردهمایی و همچنین فروشگاه کوچک در D3، یک مکان خاص در دبی است که شما در کنار دیدن آثار هنری، می‌توانید با دوستان خود وقت بگذرانید، چای و قهوه بنوشید و حتی کیک و دسرهای مختلف سفارش دهید. در کنار این، اینجا یکی از مراکز خرید جذاب دبی است که می‌توانید در آن از فروشگاه محصولات مطرح از برندهایی همچون زارا، گاسا و حتی برندهای محلی بسیار مرغوب خریداری نمایید.

موزه قهوه دبی

یکی از بزرگان دبی که علاقه شدیدی به قهوه داشت، خانه‌ای مهم و قدیمی در دبی را خریداری و آن را به موزه‌ای که حالا می‌بینید بدل کرده است. این موزه در کنار به نمایش گذاشتن تجهیزات مختلف از سیر تکامل قهوه و همچنین نمایش پیشینه آن در منطقه، یک مکان مستقل برای سرو قهوه نیز دارد که در آن می‌توانید، یکی از بهترین قهوه‌ها را در دبی بچشید. اگر شما هم از آدم‌های عاشق قهوه هستید، پینشهاد می‌کنیم مقاله کافی‌شاپ‌های برتر دبی برای خوردن بهترین قهوه‌ را نیز مطالعه کنید و طعم خوب قهوه در دبی را بچشید.

SMCCU

مرکز فرهنگی شیخ محمد، جایی جالب برای کسانی است که می‌خواهند با فرهنگ مردم امارات آشنا شوند. این مکان در کنار برنامه‌های مختلف روتین، در ایام ماه رمضان، هر شب افطار سرو می‌کند و به توصیف آیین‌های مختلف در مورد ماه‌ رمضان برای خارجی‌هایی می‌پردازد که به این ضیافت می‌آیند.

 

۵ کافه‌ی شبانه عالی در سفر به دبی

موزه Saruq Al Hadid

اگر می‌خواهید در مورد عصر آهن در این بخش از آسیا بدانید، بد نیست سری به این موزه بزنید که در منطقه تاریخی دبی واقع شده است. هزینه‌ی ورودی این موزه 20 درهم بوده و از ۸ صبح تا ۸ شب باز است و بازدید از آن برای دوست داران تاریخ می‌تواند، تجربه‌ای دلچسب باشد.

مسجد ایرانیان

تعداد زیادی نیستند که از وجود این مسجد باخبرند. مسجدی بسیار زیبا که بسیاری از خارجی‌هایی که به تور دبی می‌آیند، برای گرفتن عکس‌های زیبا در سردر بسیار زیبای آن، به این مسجد سری می‌زنند. البته این تنها مسجد مهم ایرانی در دبی نیست و مسجد اما حسین (ع) نیز هست که البته به شکوه این مسجد ساخته نشده.

 

تجربه‌ی متفاوت تورهای قایق سواری دبی

Dubai Ladies Beach Club

نکته‌ای که باعث شده این مورد را در لیست خود قرار دهیم، تاب‌های زیبایی است که در ساحل آن واقع شده و جایی عالی برای گرفتن عکس‌هایی زیباست. عکس‌هایی که احتمالا بقیه را به یاد مالدیو یا تایلند می‌اندازد. البته به غیر از کسانی که ساکن هتل‌های گران‌قیمت این محل هستند، کسی اجازه‌ی ورود به این ساحل را ندارد. البته شما می‌توانید با خرید کارت ورودی برای یک روز به آن‌جا ورود کنید.

Courtyard Playhouse

اگر اهل هنرهای نمایشی هستید، حتما از بودن در Courtyard Playhouse لذت خواهید برد. جایی که برای آموزش و اجرای این نمایش‌ها ساخته شده و در سالن‌های کوچکش، همیشه اجراهای تک نفره، استندآپ و همچنین اجراهای بدیهه گویی برگزار می‌شود. هزینه‌ی تماشای این اجارها آنقدر گران نیست و می‌توانید در نمایش‌های استندآپ آن، شبی دلچسب را در دبی تجربه کنید.

 

معرفی شگفت‌انگیزترین آکواریوم‌های دبی

۰۳ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران