۶ فعالیت برتر خانوادگی در تابستان دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۶ فعالیت برتر خانوادگی در تابستان دبی

منوی مخصوص بچه‌ها، بازی‌های جدید در پارک‌های مختلف و برنامه‌های متنوعی که تابستان‌های هر سال در دبی برپا می‌شود، فرصتی استثنایی برای بچه‌های ایجاد می‌کند تا در ایام تعطیلات آن‌ها را به سفر با تور دبی ببرید. جدا از تمام مراکزی از که از قبل در مقالاتِ مختلف مقتدرسیر برایتان شرح داده‌ایم، برنامه‌هایی خاصی هستند که باید در ماه جولای به سراغشان بروید. فعالیت‌هایی که قصد داریم امروز به سراغشان برویم.

 

کمپ ورزشی

اگر برای یک هفته به دبی سفر کرده‌اید و بچه‌ای بین ۴ تا ۱۴ سال دارید، بهتر است وی را به کمپ ورزشی بفرستید. این کمپ‌ها در الیت اسپورت که یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های ورزشی و آموزش دبی است برگزار شده و تا ۷ آگوست برنامه‌های آن ادامه خواهد داشت. بچه‌ها در این کمپ‌ها که از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعد از ظهر برگزار می‌شود، تحت سرپرستی بهترین مربیان و همچنین در محیط کاملا خنک و سرپوشیده به بازی و انجام ورزش‌های مختلف از جمله فوتبال، هاکی و تنیس مشغول می‌شوند. شما نیز صبح‌ها آزاد خواهید بود و می‌توانید به تفریحات خود بپردازید چون بچه‌ها نیزای به سرپرست در محیط الیت اسپورت ندارند.

 

بهترین نقاط دبی برای کمپ زدن زیر آسمان زیبای صحرا

 

ماه جولای در دبی

 

 

آدرس: چند محل در دبی مثل Dubai Sports City و Arabian Ranches

 

 

چیزهای جدیدی در سیاره سبز ببینید

اگر قبلا به دبی سفر کرده باشید، احتمالا سیاره سبز دبی را دیده‌اید. این محل زیبا همچون یک سافاری دوست داشتنی، شما را به دیدن بیش از ۳۰۰۰ گونه گیاه و موجودات مختلف می‌برد که از سرتاسر دنیا گردآوری شده‌اند. در ماه جدید اما چند گونه‌ی جدید و همچنین برنامه‌هایی برای نمایش و آموزش در رابطه با این گونه‌ها که از استرالیا آورده شده‌اند برگزار می‌شود که به شدت پیشنهاد می‌کنیم به همراه کودکان خود به دیدن این محل بروید. هزینه‌ی ورودی آن نیز برای کودکان ۲۶۵ درهم و برای بزرگ‌ترها ۲۹۵ درهم است.

 

۶ پارک سرسبز و دیدنی در دبی برای فرار از هیاهوی شهر

 

ماه جولای در دبی

 

 

آدرس: City Walk, Al Safa Street

 

 

خلاقیت در Courtyard Playhouse

این مرکز هنرهای نمایشی کلاس‌های جدی با دوره‌های طولانی مدت برگزار می‌کند، اما یک برنامه‌ی ویژه‌ی تابستانی در زمینه داستان سرایی و کمپینگ خانوادگی دارد که به صورت روزانه برگزار شده و از ۹ صبح تا شب همراه خانواده‌ها به طول خواهد انجامید. مشکل این برنامه این است که به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، پس اگر کودک یا نوجوانی دارید که به زبان انگلیسی آشناست، حتما این فرصت را از دست نداده و در این برنامه سالن و مفرح خانوادگی شرکت کنید.

 

 

ماه جولای در دبی

 

 

آدرس: Al Quoz

 

 

غذای سالم در کافه Brambles

اگر همیشه از غذاهای گیاهی یا بدون شکر یا چربی استفاده می‌کنید، یا اینکه می‌خواهید به فرزندان کم‌تر از ۱۲ سال خود در این زمینه نکاتی را یاد بدهید، حتما در ایام تابستان به سراغ کافه Brambles بروید که یک منوی مخصوص بچه‌ها تا پایان تابستان دارد که در آن‌ها غذاهای سالم اما خوشمزه‌ای پیدا می‌شود که این بچه‌ها را عاشق خود می‌کند. این غذاها کاملا ارگانیک بوده و در دسته‌بندی‌های متفاوتی از جمله کاملا گیاهی قرار می‌گیرند. شما می‌توانید در بین آن‌ها غذاهای خوشمزه‌ای همچون پیتزای سیب یا انواع پاستاها را پیدا کنید و فراموش نکنید که غذاهای گوشتی ارگانیک نیز در منوی آن پیدا می‌شود.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

 

ماه جولای در دبی

 

 

آدرس: Metro Central Hotel, Barsha Heights

 

 

یوگا برای کوچک‌ترها

اگر فکر می‌کنید تنها بزرگ‌ترها به یوگا علاقه‌مند می‌شوند، یک بار باید در کلاس‌های Inner Seed شرکت کنید. کمپ تابستانه این مرکز کلاس‌های خانوادگی بسیار خوبی برگزار می‌کند که به صورت روزانه بوده و شما می‌توانید یک روز یا بیشتر در آن‌ها شرکت کنید. این برنامه در حال حاضر تنها برای تابستان در نظر گرفته شده و تا اواسط آگوست ادامه پیدا می‌کند، اما امکان آن وجود دارد که با توجه به بازخورد مثبتش، در طول سال نیز آن را شاهد باشیم.

 

۱۰ مرکز فوق‌العاده یوگا در دبی برای تجربه مدیتیشن و زندگی به سبک یوگا

 

ماه جولای در دبی

 

 

آدرس: The Studio, Villa 42 along Corniche Road

 

 

پارک‌های آبی

بخش زیادی از برنامه‌های پارک‌های آبی دبی در تابستان گرم این شهر ساحلی، در اوایل آگوست به پایان می‌رسد. پس ماه جولای بهترین فرصت است که بتوانید از این برنامه‌های استفاده کنید. از جمله پارک‌های مهم خانوادگی در دبی پارک آبی لگولند دبی است که در کنار پارک اصلی و هتل این مجموعه واقع شده و در تابستان چندین بازی جدید به همراه برنامه‌های مفرح به آن اضافه گشته است.

 

 

ماه جولای در دبی

 

۲۵ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران