۱۰ کافه‌ی برتری که سال ۲۰۱۸ در دبی افتتاح شده‌اند

جاذبه‌های گردشگری دبی
۱۰ کافه‌ی برتری که سال ۲۰۱۸ در دبی افتتاح شده‌اند

اگر با تور دبی سفر کرده باشید می‌دانید که هر روز در دبی جایی جدید افتتاح می‌شود. رستورانی جدید، پارکی جدید یا حتی مرکز خریدی با چندین و چند فروشگاه جدید. با این حال کافه‌هایی که در سطح شهر تغییر می‌کنند یا به طور کلی تازه افتتاح می‌شوند آنقدر زیادند که آمارشان به سادگی قابل پالایش نیست. در همین راستا سایت بسیار معروف تایم‌اوت دبی، لیستی از ده کافه‌ای را منتشر کرده که از نظر کاربران و دست‌اندرکاران این سایت، ده کافه‌ی برتری هستد که سال ۲۰۱۸ در این شهر گشایش پیدا کرده‌اند. ما هم درکنار هم نگاهی به این لیست بندازیم.

 


۱- Boston Lane


این کافه‌ی جذاب که صاحب آن یک اتریشی خوش ذوق است، بر اساس کافه‌ی معروفی در ملبورن ساخته شده است. این کافه‌ جایی لوکس نیست و سعی دارد در محیطی بسیار عالی و گرم، نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه‌اش را با قیمتی معقول به مشتریان عرضه کند. با این حال در بخش قهوه، باید بدانید که یکی از بهترین‌ها در دبی را خواهید نوشید.

 

۵ کافه‌ی دبی که در آنها می‌توانید متفاوت‌ترین و بهترین شیک‌های دبی را نوش جان کنید

 

 

Boston Lane

 


آدرس:‌ The Collective at The Courtyard

 


۲- Somewhere Coffee Shop


اگر در منطقه‌ی بارشای دبی بودید، حتما زمان کوتاهی برای خودتان در نظر بگیرید تا بتوانید یک قهوه و یک تکه کیک خوشمزه در این کافه‌ی بسیار زیبا بخورید. شاید منوی جمع و جور و غذاهای این کافه خیلی عالی نباشند، اما در بخش نوشیدنی‌های گرم و سرد و کیک‌ها و دسرها، این کافه واقعا عالی‌ست، مخصوصا اینکه دکور جذاب و مدرنی دارد که نشستن و صرف نوشیدنی را در آن لذت‌بخش می‌کند.

 

 

Somewhere Coffee

 


آدرس: Somewhere Hotel, Barsha Heights

 


۳- Bouchon Bakery


این اولین محل در دبی است که سرآشپز معروف توماس کلر در دبی باز کرده. کسی که به واسطه رستورانش در کالیفرنیایِ آمریکا بسیار معروف شد و سپس چندین رستوران و کافه‌ی دیگر در مناطق مختلف دنیا بازگشایی کرد. تم فرانسوی و بسیار عالی کافه به کنار، شما در این مکان با قیمتی مناسب می‌توانید نوشیدنی‌ها و دسرهایی بسیار خوشمزه را میل کنید.

 

 

Bouchon Bakery

 


آدرس: ‌ The Walk, JBR

 


۴- L’Eto Caffe


علت‌های زیادی وجود دارد که بتوان L’Eto Caffe را به عنوان برترین‌ کافه‌های جدید دبی به حساب آورد، اما سالاد بار این کافه‌ی دنج و زیبا با آن عطر و طعم دلچسب و مملو از ادویه‌های مختلفش را نمی‌توان به راحتی از قلم انداخت. همه چیز در این مکان تا جای ممکن سعی شده تا سالم و خوشمزه باشد، حتی دسرهای آن نیز تا حد امکان کم کالری و فاقد قند هستند.

 

۵ کافه فوق‌العاده‌ی دبی برای گذراندن یک بعد از ظهر دل‌چسب

 

 

L’Eto Caffe

 


آدرس: City Walk (main mall), Jumeirah

 


۵- Sarabeth’s


یکی از معروف‌ترین کافه‌های نیویورک برای صرف صبحانه که بسیاری از افراد معروف همچون تیلور سوییفت به آنجا رفت و آمد دارند، یک مکان نیز در دبی باز کرده تا بتوانید در این شهر کوچک در حاشیه خلیج فارس نیز، صبحانه‌ها و میان‌عده‌هایی خوشمزه میل کنید. صبحانه‌های کلاسیک انگلیسی و فرانسوی، دسرهای خوشمزه و عالی و همچنین انواع نوشیدنی‌ها با قیمتی نسبتا خوب در این مکان قابل سفارش هستند.

 

 

Sarabeth’s

 


آدرس: City Walk Phase 2, Al Safa

 


۶- Eat Artisanal Bakery


همانطور که از اسم این کافه پیداست، شما در این محل می‌توانید انواع شیرینی‌ها و نان‌های خوشمزه را سفارش داده و با قهوه‌ای عالی میل کنید. نان‌های کره‌‌ای این محل بسیار معروفند و از طرفداران زیادی در همین زمان کم، بهره می‌برند. غذاهای مختلفی نیز در منوی این مکان گنجانده شده که بیشتر به درد صرف صبحانه یا میان وعده می‌‌خورند. غذاهایی همچون املت، ساندویچ تن ماهی و چیزهایی از این دست. فضای کلی مکان نیز عالی و بسیار دلنشین است و در کل مجموعه‌ای فوق‌العاده جذاب را پدید آورده.

 

 

Eat Artisanal Bakery

 


آدرس: Bay Square, Business Bay

 


۷- Nourish


این کافه‌ی جدید در مرکز خریدی نوساز با نام در الوصل بازگشایی شده است. مرکز خریدی در کنار کانال‌های زیبای دبی که به طرف مختلف قابل دسترسی است. غذاهای این مکان سالم و بسیار خلاقانه هستند و برای گیاه‌خواران یا آن‌ها که به این دست غذاها علاقه دارند، منویی مخصوص نیز آماده کرده‌اند. چندین دسر گیاهی بسیار خوشمزه نیز وجود دارد که باعث می‌‌شود این مکان از جاهای بسیار پرطرفدار در میان گیاه‌خوارانی باشد که به دبی سفر می‌کنند.

 

۵ دسر هیجان‌انگیز و وسوسه‌کننده که در سفر به دبی باید نوش جان کنید

 

 

Nourish

 


آدرس: Dar Al Wasl Mall, Jumeirah

 


۸- Surf House Dubai


برای آن‌هایی که به دنبال غذاهایی می‌گردد که تا جای ممکن پخت شده نباشند و دسرهایی که از ترکیب میوه‌ها و آجیل و چیزهایی از این دست پدید می‌آیند، Single Fin Cafe جایی فوق‌العاده جذاب خواهد بود. در واقع اگر به دنبال خوردن غذایی خوشمزه و سالم می‌گردید، این مکان کاملا ایده‌آل شما خواهد بود، جایی در نزدیکی کلوب معروف موج سواران با منویی بسیار متنوع که هر کسی با هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند.

 


آدرس: Surf House Dubai

 


۹- Tom & Serg at VOX


محلی‌ها و آن‌هایی که به صورت مداوم به دبی سفر می‌کنند، بدون شک از وجود Tom & Serg باخبر هستند کافه‌ای در منطقه‌ی ال القوز که به کیک‌های شکلاتی فوق‌العاده‌اش معروف است. حالا این شعبه‌ای جدید از این کافه در کنار مجموعه‌ی سینمایی ووکس در مرکز خرید امارات بازگشایی شده که در آن می‌توانید انواع دسرهای خوشمزه را در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوع سفارش دهید. البته در این شعبه از آن منوی پربار غذاهای مختلف خبری نیست، اما ساندویچ‌های خوبی در آن پخت می‌شود که به سرعت آماده می‌شوند و برای کسانی که در حین خرید یا برای دیدن فیلم عجله دارند، عالی محسوب خواهند شد.

 

 

Tom & Serg at VOX

 


آدرس: Vox Cinemas, Mall of the Emirates

 


۱۰- Qahwaty


در حال حاضر یکی از بهترین کافه‌ها در منطقه میردیف Qahwaty است. با آن سر در نئون صورتی، همه‌ی نظرها را به خود جذب کرد و با نوشیدنی‌های واقعا خوشمزه در کنار انواع دسر‌ها مشتریانش را بر دیگر به خود فراخواند. نوشیدنی‌های Qahwaty از مهم‌ترین دلایل معروفیت آن هستند، جایی که می‌توانید انواع مدل‌های قهوه گرم و سرد، آبمیوه و انواع نوشیدنی‌های دیگر را برای خود سفارش دهید.

 

 

Qahwaty

 


آدرس: Mirdif 35, 60c Street, off Al Khawaneej Street

۰۱ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران