مراکز خرید دبی که تا سال ۲۰۲۰ افتتاح می‌شوند

جاذبه‌های گردشگری دبی
مراکز خرید دبی که تا سال ۲۰۲۰ افتتاح می‌شوند

دبی شهری نهایی از لحاظ عظمت معماری‌های منحصر به فرد دنیا و مراکز تفریحی و خرید است. با وجود این که امروزه ما بی‌نظیرترین مرکز خرید را با امکانات رفاهی جانبی در این شهر شاهد هستیم اما دبی در این مرحله متوقف نشده و همواره حرکت رو به جلوی خودش را برای سال‌های آتی حفظ کرده است. به طوری که در هر بار سفر شما با تور دبی چیزی جدید برای کشف در این شهر می‌یابید. حالا ما شما را مراکز خرید فوق‌العاده‌ای آشنا می‌کنیم که تا سال ۲۰۲۰ به بهره برداری خواهند رسید.

 

 

خیابان الخلیل

یکی از جدیدترین مراکز خریدی که با آن روبرو خواهید شد و در دسترس شما قرار می‌گیرد، مرکز خرید نخیل است که در خیابان الخلیل بنا شده و حالا مراحل پایانی خود را پست سر می‌گذارد. این برج عظیم نقره‌ای و زیبا در در نخل مصنوعی دبی ایجاد شده قرار است جایی برای خرده فروشی و سرگرمی ساکنین روستای رو به رشد جمیرا، پارک جمیرا و محله‌هایی باشد که در آینده ایجاد می‌شوند. به طور کلی این مرکز خرید با ۳۵۰ مغازه، چندین سینمای مدرن و مجهز به بهترین و آخرین تکنولوژی‌ها، چندین کافه و رستوران و حتی هتلی ۲۵۶ اتاقه طراحی و ساخته شده است. طبق گفته‌ها این مرکز خرید در آینده‌ای بسیار نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

۷ فروشگاه اینترنتی دبی که بهترین و شیک‌ترین سوغاتی‌ها را می‌توانید از آنها خریداری کنید

 

 

 مرکز خرید نخیل

 

 

اونیوز مال

طبق برآوردها تا سال ۲۰۲۰ که این مرکز خرید کامل شود ارزش آن به ۱۶میلیون درهم دبی خواهد رسید. شرکت توسعه دهنده Lulu Group نیز امیدوارست که تا سال ۲۰۲۵ این رقم به ۳۲ میلیون درهم اماراتی برسد که نشان دهنده رشد و پیشرفت منطقه است. این مرکز خرید در فضایی حدود ۸۰ هزار متر مربع طراحی و برنامه‌ریزی شده است. از این رقم حدود ۸,۹۴۰ متر مربع آن به هایپرمارکت اختصاص یافته و ۷,۶۰۰ متر مربع برای واحدهای اداری، و در نهایت ۳۴،۵۹۳ متر مربع برای مغازه‌های خرده فروشی و ترکیبی از جامعه برندهای دنیا و محلی در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۳ فروشگاه غذا و نوشیدنی و ۲۵ غرفه فود کورت به شما این اطمینان خاطر را می‌دهند که در صورت گرسنگی، همیشه رستوران در اطراف شما قرار دارد.

 

 

 اونیوز مال

 

 

دیرا مال

یکی دیگر از مراکز خرید پروژه نخیل، مرکز خرید دیراست که در مرکز جزایر دیرا واقع شده و گفته می‌شود هم‌زمان با نخیل، این مرکز هم در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ به بهره‌برداری خواهد رسید. این مرکز خرید عظیم با بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه، کافه، رستوران و مراکز سرگرمی و تفریحی در سه طبقه به بهره‌برداری خواهد رسید. یکی از شگفتی‌های بسیار بارز این پروژه را می‌توانید در مهندسی بی‌نظیر سقف کشویی آن دانست که در ماه‌های گرم‌تر کنار می‌رود و امکان خرید در فضای آزاد را برای بازدیدکنندگان خود پدید می‌آورد. ویژگی‌های متمایزکننده دیرا مال باعث شده تا مشتاقان زیادی منتظر افتتاح این پروژه باشند.

 

آشنایی با ۱۰ طراح مشهور مد دبی برای خرید بهترین و به روزترین لباس‌ها

 

 

دیرا مال
 

 

مرکز خرید ورلد

همان‌طور که از نام این بازار بر می‌آید مرکز خرید جهان بزرگ‌ترین بازار دنیا و مقصدی برای سرگرمی و تفریح خواهد بود. در اصل قرار بود این مرکز خرید عظیم در خیابان محمد بن الرشید ساخته شود، اما دبی هلدینگ در سال ۲۰۱۶ اعلام داشت که محل این مرکز به جاده شیخ محمد بن زاید منتقل خواهد شد. این مجموعه شامل محوطه عظیمی برای فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها، ۱۰۰ هتل، آپارتمان‌های خدماتی با ۲۰ هزار اتاق و تم پارک می‌شود. با آن که هنوز معلوم نیز پروژه گسترش خواهد یافت یا نه اما درصد زیادی از آن جلو رفته و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰ به بهره‌برداری برسد.

 

 

 مرکز خرید ورلد

 

 

میدان ۱

این مرکز خرید وسیع و چشمگیر برای ۶۰۰ مغازه خرده فروشی، مسیر ۴۰۰ متری برای برترین برندهای دنیا، بزرگ‌ترین عرشه کشویی دنیا، فواره ۳۸۰ متری رقصان، پیست اسکی یک کیلومتری در داخل مجموعه، یک هایپرمارکت عظیم، ۱۰۰ فروشگاه غذا و نوشیدنی، یک مجتمع ۲۱ ساله سینمایی، و ورزشگاهی چند منظوره برای بازی‌های مختلف همگی بخش‌هایی از این پروژه را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود امکان دوچرخه‌سواری، مسیرهای پیاده‌روی و ساحلی ۳۰۰ متری نیز در نظر گرفته شده است.

 

  خیابان مد در دبی مال؛ جایی برای بهترین‌های دنیای Fashion 

 

 

 میدان ۱

 

 

سیرکل مال

سیرکل مال که در قلب روستای جمیرا واقع شده در پایان سال جاری و یا تا اوایل سال ۲۰۱۹ به بهره‌برداری خواهد رسید. این مرکز با مساحت کل ۹۲۹۰۳ متر مربع، شامل ۳۷۱۶۱ متر مربع سالن غذا خوری، مراکز سرگرمی و فروشگاه می‌شود. ۲۰۰ مغازه، یک سوپرمارکت بزرگ، ۲ طبقه اداری، سینمای چند سالنه، و فود کورت از جمله بخش‌های تشکیل دهنده این مرکز خرید بزرگ هستند که به بازدیدکنندگان هر آن چه که احتیاج دارند را به صورت یک جا ارائه می‌دهد.

 

 

سیرکل مال

۱۰ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران