۸ مکان جدید در دبی که به تازگی بازگشایی شده‌اند

جاذبه‌های گردشگری دبی
۸ مکان جدید در دبی که به تازگی بازگشایی شده‌اند

از رستوران‌های بسیار لوکسی که مدت‌ها خیلی‌ها انتظار آن را می‌کشیدند تا پارک بازی جدید، مراکز زیادی این چند وقته در دبی بازگشایی شده‌اند. امروز ما به سراغ ۸ مورد از آن‌های رفته‌ایم تا با بهترین‌های آن‌ها آشنا شوید.


۱- یک رستوران کاملا جدید

رستوران Alice‌ از آن دست جاهایی بود که خیلی‌ها مدت‌هاست که انتظار آن را می‌کشیدند و با توجه بازخوردهایی که از این مکان دیده شده، با رستورانی بسیار عالی مواجه هستید که تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان رقم می‌زند. بسته به روزی که به Alice می‌روید، موسیقی زنده همراه با یک پیانوی بزرگ یا DJ و موسیقی دیجیتال برایتان نواخته می‌شود. منو نیز بیشتر به غذاهای مدرن اروپایی و همچنین ژاپنی اختصاص دارد.

 

 ۱۰ رستوران برتر دبی در سال ۲۰۱۸ به انتخاب سایت تایم اوت دبی

رستوران Alice


آدرس: Alice, Sheraton Grand, Sheikh Zayed Road


۲- Aventura، پارک بازی هیجان انگیز

محبوبیت این چنین پارک‌هایی که دارای بازی‌های هیجان‌انگیز هستند روز به روز بیشتر می‌شود و دبی نیز حالا یکی از بهترین‌هایشان را بازگشایی کرده است. این پارک در یک محیط طبیعی زیبا واقع شده و بازی‌هایی برای سنین مختلف ارائه می‌کند. بلیط این پارک برای بزرگسالان ۱۸۰ و برای کودکان زیر ۱.۴ متر ۱۵۰ درهم است اما اگر تنها به عنوان تماشاچی به پارک می‌روید و می‌خواهید بازی کردن خانواده خود را تماشا کنید، می‌توانید تنها با پرداخت ۱۰ درهم در Aventura حضور به هم رسانید.

 

Aventura


آدرس: Aventura Parks, Mushrif Park, Gate 1


۳- استخر لوکسی جدید

استخرهای لوکس در دبی کم نیستند، اما به تازگی یک استخر عالی در Palazzo Versace که اندازه‌ای بزرگ داشته و امکانات کاملی در اطرافش برای استراحت و صرف نوشیدنی مهیا گردیده است. ظاهر این استخر عالی بوده و همچنین شما این امکان را دارید تا در صورت نیاز از رستوران‌ گران قیمت هتل نیز بهره ببرید.

 

 از سیاره سبز و پیست اسکی با تور تابستان دبی

 Palazzo Versace


آدرس: La Piscina by Palazzo Versace, Palazzo Versace, Al Jaddaff


۴- تفریح دسته جمعی در حتا

حتا نام منطقه‌ی کوهستانی و زیبایی در اطراف شهر است که برای کسانی که می‌خواهند در سفر دبی، کمی از محیط شلوغ شهری فاصله بگیرند، جایی عالی به نظر می‌آید. Hatta Farmhouses در نزدیکی کوه هاجر واقع شده و مکانی بسیار عالی برای تجربه‌ی بودن در این منطقه‌ی زیبای طبیعی است. ویلاهای متفاوت این مکان به شما اقامت در شب‌های حتا را نیز می‌دهد. البته این مکان بیشتر به درد جمع‌های بزرگ خانوادگی یا دوستانه می‌خورد و اگر در چنین جمعی سفر می‌کنید، جدا از زیبایی‌های برکه‌ای که در کوهستان است، امکان استفاده از استخر و امکانات تفریحی Hatta Farmhouses را نیز دارید.

 

  بهترین نقاط دبی برای کمپ زدن زیر آسمان زیبای صحرا 

 Hatta Farmhouses


آدرس: Hatta Farmhouses, Hatta


۵- Jebel Jais Zipline Tour

یکی دیگر از مکان‌های جدیدی که در راس الخیمه بازگشایی شده و دارای ۷ زیپلاین عالی است که شما را در میان صخره‌ها به پرواز در می‌آورد. مجموع مسافتی که این زیپلاین‌های طی می‌کنند که بلندی هر کدامشان بین ۳۳۷ متر تا یک کیلومتر است. استفاده از این زیپلاین‌ها برایتان حدود ۳۴۵ درهم هزینه در پی خواهد داشت، ما تجربه‌ای باورنکردنی‌ست که بهتر است آن را انجام دهید.

 

 همه چیز در مورد تجربه‌ی سقوط آزاد در دبی 

 Jebel Jais Zipline Tour


آدرس: Jebel Jais, Ras Al Khaimah


۶- سینمای ساحلی

کلاب بسیار پرطرفدار ساحلی Azure، پاییز و زمستان امسال یک حرکت عالی زده و یک سینمای روباز فوق‌العاده تدارک دیده است که از روز ۶ نوامبر بازگشایی می‌شود. فیلم‌های بزرگ اما مربوط به ۵ تا ۱۰ سال پیش در این سینما پخش می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Dark Knight Rises یا Suicide Squad اشاره کرد. از طرفی بلیط این سینما ۵۰ درهم قیمت دارد اما بعد از ورود، تنقلات، هات داگ و پیزا و پاپکورن در محیط آن فراهم بوده که شبی مفرح را برایتان رقم می‌زند

 

 تجربه‌ی شگفت‌انگیز تماشای فیلم در سینماهای چهار بعدی دبی 

Azure


آدرس: Azure Beach, Rixos Premium JBR, JBR (تنها چهارشنبه‌ها)


۷- کافه اینستاگرامی جدید

اگر می‌خواهید در سفر با تور دبی به دنبال چند مکان عالی که صبحانه و میان وعده‌های اینستاگرامی جذاب سرو می‌کند باشید، بهتر است قبل از هر تصمیمی، ابتدا Brunch & Cake را امتحان کنید. این مکان یک منوی عالی و متنوع دارد که هر سلیقه‌ای را پوشش خواهد داد. مکانی بسیار بامزه و جذاب که حتما باعث می‌شود گوشی خود را در بیاورید و از غذهایی که به زیباترین شکل تزیین می‌شود، چند عکس بگیرید.

 

 ۸ اکانت اینستاگرامی که پیش از سفر به دبی بهتر است آنها را دنبال کنید

Brunch & Cake


آدرس: Brunch & Cake Dubai, Ground Floor, Wasl 51, Al Wasl Rd


۸- سالن زیبایی لوکسی که به تازگی کار خود را آغاز کرده است

سالن زیبایی Yin Yang در JBR به تازگی کار خود را آغاز کرده است، اما به سرعت در میان کسانی که به دنبال یک جای لوکس برای آرایش می‌گردند بدل شده است. قیمت‌ها در این مکان بسیار بالاست اما عملکرد هنرمندان این سالن زیبایی، به سرعت به عنوان بهترین‌ها مثال زده می‌شود.

 

 ۱۰ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی لوکس در دبی 

Yin Yang


آدرس: in Yang Salon, next to Riva Beach Club, Palm Jumeirah

۲۱ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران