هالووین ۲۰۲۱ در برترین مکان‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
هالووین ۲۰۲۱ در برترین مکان‌های دبی

دوباره به روز هالووین نزدیک می‌شویم و در بسیاری شهرها، از همین حالا دکورهای مخصوص این شب در حال برپا شدن است. خیلی‌ها که در شهرهای اروپایی زندگی می‌کنند یا قصد سفر داشته تا در این فستیوال ترسناک شرکت کنند، به دنبال لباس مبدل بوده و سایت‌های مختلف نیز، برنامه‌های متفاوتی برای آن در نظر دارند. یکی از جاهای نزدیک به ایران که جشن‌های بزرگ هالووینی در آن برگزار می‌شود، تور دبی است و اگر شما قصد دارید، ۳۱ اکتبر را در این شهر باشید، بهتر است از بهترین برنامه‌هایی که دبی برای هالووین در نظر دارد، با خبر شوید.

 

Motiongate

مجموعه تفریحی Motiongate دبی، نه تنها یک شب بلکه ۶ هفته جذاب و ترسناک تا هالووین را برای آن‌ها که به پارک‌های این مجموعه مراجعه می‌کنند، ترتیب داده است. اما شب هالویندراگون مارت، بازار اژدها در قلب دبی همه چیز فرق داشته و ساعت‌ها اجرای ترسناک، بازی‌های فوق‌العاده، اتاق ترس و ... در نظر گرفته شده که هم شامل پارک‌های اصلی، هم بالیوود پارک (که اتفاقا نمایش‌هایی منحصر به فرد دارد) و هم لگولند می‌شود. پس با هر سنی می‌توانید از برنامه‌های این مجموعه بهره ببرید.

 

دراگون مارت، بازار اژدها در قلب دبی

آدرس: Park and Resorts - Sheikh Zayed Rd

 

Akira Back

یکی از گران‌ترین جاهایی که برای گذراندن شب هالووین به شما معرفی می‌کنیم، رستوران معروف شرقی Akira Back است که با برنامه‌ی هر ساله‌اش به نام Candypants Traveling Freak Show انتظار شما را می‌کشد. در این رستوران شما جدا از برنامه‌های تفریحی منحصر به فرد، می‌توانید غذاهای ژاپنی و کره‌ای میل کنید که ظاهری ترسناک داشته و اگر مثل هر سال باشند، به شکلی خاص و منحصر به فرد طراحی شده‌اند. فراموش نکنید که حتما با لباس مبدل به AjiraBlack بروید چون در این روز همه در ظاهر شخصیت‌های ترسناک به این محل می‌روند.

آدرس: Palm Jumeirah - The Palm Jumeirah

 

Hotel Cartagena

Hotel Cartagena برنامه‌ای شبیه به Akira Black دارد با این تفاوت که قیمتی پایین‌تر داشته و جدا از برنامه‌های مختلف، برنده‌ی لباس مبدل آن شب، یک سرویس غذایی مجانی برای هر روزی که بخواهد، به او هدیه داده می‌شود. این مکان نیز هر ساله جشن بزرگی برای هالوین برگزار می‌کرد که این یکی دو سال گذشته، به خاطر مشکلات مربوط به کرونا، آن را عقب انداخته بود.

 

در سافاری دبی چه بپوشیم؟

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Business Bay, JW Marriott Marquis Hotel

 

Tipsy Lion

Tipsy Lion قصد دارد روز افتتاح تراس بزرگ خود را با جشن هالووین یکی کرده و کسانی که با لباس مبدل به این مکان رفته و در جشن شبانه‌شان شرکت کنند، اولین نوشیدنی را مهمان آن‌جا خواهند بود. همچنین برای بقیه شب نیز می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی لذت ببرند.

آدرس: Sheikh Zayed Rd ,Sofitel Downtown Dubai

 

Jumeirah Golf Estates

برای آن‌هایی که می‌خواهند هالووین را به صورت خانوادگی همراه کودکان و نوجوانان سپری کنند، Jumeirah Golf Estates انتخابی عالی به حساب می‌آید. در این‌جا برنامه‌های تفریحی و بازی‌های مختلف با تم هالووین برگزار شده و غذاها نیز نشان از این شب ترسناک دارند. حتی نوشیدنی‌ها و جوایزی که در طول بعد از ظهر داده می‌شود نیز مثلا ترسناک هستند. زمان جشن نیز به گونه‌ای هست که بعد از آن می‌توانید بچه‌ها را به هتل برده و شب را در برنامه‌های مخصوص بزرگسالان سر کنید.

آدرس: Club House - Jumeirah Golf Estates

 

Radisson Blu Dubai Creek

این رستوران فوق‌العاده عالی و مجلل قرار است تا ۲۰۰ غذا، دسر و نوشیدنی با تم هالووینی سرو کند و شما می‌توانید به صورت بوفه باز، از آن‌ها لذت ببرید. یکی از بهترین بخش‌های برنامه‌ی Radisson، شکلات‌ها و شیرینی‌های این رستوران است که مطمئنا کوچک‌ترها از بودن در آن‌جا لذت خواهند برد.

 

بهترین سالن‌های کنسرت در دبی

آدرس: Baniyas Rd - Deira - Al Rigga

 

Warner Bros

این گزینه البته در دبی نیست، اما فاصله‌ی چندانی تا دبی ندارد، با این حال اینقدر گزینه‌های خوبی در پارک بازی Warner Bros هست که به هیچ وجه نمی‌شد، نادیده‌اش بگیریم. همانطور که می‌دانید Warner Bros یک شرکت فیلم‌سازی بزرگ است که بخش‌های مختلف تم پارک آن، همگی تم‌های فیلم‌های این کمپانی را دارند. از همین رو می‌توانید انتظار داشته باشید که در برنامه‌ی هالووین Warner Bros نیز هیولاهای اسکوبی دو، ابرشرورهای کمیک‌های دی سی یا بعضی شخصیت‌های فیلم‌ها حضور داشته باشیند.

آدرس: Yas Island - Abu Dhabi

۰۱ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران