هتل‌های جدید دبی در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل‌های جدید دبی در سال ۲۰۲۲

از هتل‌های لاکچری تا اقامتگاه‌های فوق مدرن، مجموعه‌های زیادی در یکی دو سال اخیر در دبی افتتاح شده که به واسطه‌ی ممنوعیت سفر، هنوز بسیاری از آن‌ها به خوبی شناخته نشده‌اند. به این ترتیب انتخاب‌ها در این شهر جذاب، همین طور بیشتر و بیشتر شده و کار را برای برگزیدن محلی برای اقامت در تور دبی، سخت‌تر می‌کنند. با این حال همیشه باز شدن یک هتل جدید، برای توریست‌ها از جذابیت خاص خودش برخوردار بوده و به همین دلیل امروز ما به سراغ این اقامتگاه‌های جدید رفته‌ایم تا تازه‌ترین هتل‌های دبی را به شما معرفی نماییم.

 

هتل 25hours Hotel One Central

این هتل جذاب در DIFC‌ واقع شده و درست در مقابل موزه آینده‌ی دبی واقع شده است. طراحی داخل شگفت‌‌انگیز هتل که توانسته سادگی را با مدرنیته تلفیق کرده و ترکیبی زیبا و هنرمندان بسازد در کنار منظره‌ی زیبای بنای موزه، مکانی ایده‌آل را برای اقامت در دبی فراهم آورده است. هتلی پنج ستاره و متفاوت که دارای لابی با یک آبنمای زیبا و همچنین یک کتابخانه بزرگ با ۵ هزار کتاب به زبان مختلف است و گالری هنری کوچکی دارد که کارهای هنرمندان محلی در آن‌جا به نمایش گذاشته می‌شود.

از نظر امکانات رفاهی، 25hours Hotel One Central از هر نظر کامل است و البته سوییت‌هایی با تم‌های خاص دارد که هر کدام به شیوه‌ای متفاوت دکور شده‌اند.

آدرس: Trade Center St - Trade Centre - Trade Centre 2

شماره تماس: 0097142102525

 

هتل Address Sky View

اتاق‌های این هتل در دو برج که با یک پل هوایی به هم متصل شده‌اند، قرار گرفته و بر بالای آن یک استخر بدون لبه‌ی فوق‌العاده جذاب تهیه دیده شده تا بتوانید در ارتفاعی بسیار بالا و با منظره‌ی برج خلیفه، به آبتنی و شنا بپردازید. این هتل دارای معماری هنرمندانه‌ بوده و شما را مجذوب خود خواهد کرد.

Address Sky View یک هتل لاکچری بوده و تمامی بخش‌های آن از اسپا و سالن ورزش یا حتی کلاب کودکان آن به همین شکل طراحی شده‌اند. رستوران Address Sky View در طبقات بالایی هتل با نمایی شگفت‌انگیز به ارائه غذاهای بین‌المللی می‌پردازد و البته اسکای بار CÉ LA VI نیز در این محل قرار گرفته است. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل بزرگ و زیباست ومحیط‌های عمومی نیز فوق‌العاده و بسیار مجلل طراحی شده‌اند.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره دیره

آدرس: Emaar Square Area, Downtown Dubai 111969

شماره تماس: 0097148738888

 

ریزورت Anantara World Islands

Anantara اولین هتلی است که در جزایر جهان دبی افتتاح شده است. هتلی که به محض ورود، ناگهان فراموش می‌کنید که هنوز در دبی هستید و حال و هوای کشورهای گرم سیری آسیای شرقی یا جزایر دریای کاراییب به شما دست می‌دهد. این ریزورت به واقع زیبا و لوکس طراحی شده و دراای امکانات فوق‌العاده عالی از جمله استخرهای متعدد، اینترنت پر سرعت، باغ‌های زیبا و خیلی چیزهای دیگر است.

این ریزورت مجموعا ۷۰ سوییت بزرگ در خود دارد که بسیاری از آن‌ها دارای استخر اختصاصی هستند. همچنین یک اسپای لاکچری، سالن ورزشی کاملا مجهز و رستوران مدیرترانه‌ای بسیار خوب در کنار دو رستوران عربی و هندی برای آن‌جا در نظر گرفته شده است. این ریزورت نه تها برای یک سفر دو نفره‌ی رومانتیک عالی به نظر می‌رسد، بلکه با توجه به سوییت‌های بزرگ و امکاناتی همچون کلاب کودکان که برایش در نظر گرفته شده، مناسب سفرهای خانوادگی نیز هست. همچنین این را هم مد نظر داشته باشید که جزایر جهان حدودا ۱۵ دقیقه با قایق از سواحل اصلی دبی فاصله دارند.

آدرس: World Island

شماره تماس: 0097145678777

 

ریزورت ساحلی Centara Mirage

بسیاری از ریزورت‌های جذاب و هتل‌های لاکچری دبی، اقامتگاه‌هایی ساحلی به حساب نمی‌آیند اما هتل ۴ ستاره Centara Mirage یک ریزورت ساحلی فوق‌العاده برای اقامت در این شهر به حساب می‌آید. این مجموعه با فضای شاد و دکور رنگارنگش، استخر بزرگ همراه بازی‌های آبی، باغ اختصاصی و خیلی امکانات دیگر، هتل بسیار خوبی برای سفرهای خانوادگی همراه بچه‌ها به حساب می‌آید. جالب است بدانید که در کنار اسپای عمومی، Candy Spa مختص بچه‌ها طراحی شده و اسپایی برای کوچک‌ترهاست.

البته امکانات تفریحی این هتل به همین‌جا ختم نشده و ریزورت Centara Mirage دارای یک سالن بازی‌های کامپیوتری، محل بازی‌های میزی، استخر مخصوص خردسالان با بازی‌های مخصوص آن‌ها و ... نیز هست. هتل دارای اتاق‌های شیک و مدرنی بوده و اتاق‌ها خانوادگی با تخت‌های دو طبقه برای کودکان و نوجوانان نیز برایشان در نظر گرفته شده است. همانطور که گفتیم Centara Mirage هتلی بسیار عالی برای خانواده‌هاست و اگر قصد سفر با بچه‌های خود را دارید، حتما این محل را نیز در انتخاب‌های خوب لحاظ کنید.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

آدرس: Deira Islands - Front

شماره تماس: 0097145229999

 

هتل Hyatt Centric

این هتل درست قبل از کریسمس گذشته افتتاح شده و یکی از شعبات برند معروف Hyatt در دبی محسوب می‌شود. هتل Hyatt Centric درست در کنار ساحل له مار واقع شده و تفریحات مختلفی از جمله پارک آبی لاگونا را در نزدیکی خود می‌بیند. همچنین داون‌تاون دبی نیز خیلی از محل هتل دور نیست.

طراحی داخلی این هتل رنگارنگ و در عین حال مجلل است و امکانات لاکچری و خیلی خوبی برای آن در نظر گرفته شده. هتل دارای استخر رو باز، سالن ورزشی و رستورانی در حد و اندازه‌های مجموعه‌ی ۵ ستاره Hyatt Centric‌ است و اکثر اتاق‌های آن دارای تراس رو به دریا هستند. در مجموع این هتل هم در داخل و هم در بیرون بسیار زیباست و مکانی لوکس و جذاب برای اقامت در دبی -مخصوصا نزدیک به دریا- به حساب می‌آید.

آدرس: La Mer Beach - Jumeirah - Jumeirah 1

شماره تماس: 0097143021234

 

هتل Hyde

این هتل چند ماهی می‌شود که افتتاح شده و با منظره‌ی کانال‌ آبی دبی و آسمان‌خراش‌های اطرافش مخصوصا برج خلیفه، به سرعت به جایی محبوب در این ناحیه از دبی بدل شده است.  هتل پنج ستاره Hyde‌ مکانی لوکس برای اقامت در طول تور دبی به حساب می‌آید که با دکور مدرن و زیبا، اینترنت رایگان پر سرعت، رستوران‌ها و بارهای فوق‌العاده و بسیاری امکانات عمومی این چنینی، جایی چشم‌گیر در منطقه‌ی خلیج تجاری دبی است.

این هتل حدودا ۱۸ دقیقه از آبنمای دبی و برج خلیفه فاصله داشته و به خیلی از مراکز خرید نزدیک است. به این ترتیب شما با اقامت در این هتل، به خیلی از این مراکز و تفریحاتی که در آن‌جاها می‌توانید تجربه کنید، نزدیک بوده و می‌توانید از دیدنی‌های این منطقه از دبی به راحتی دیدن کنید. همچون دیگر هتل‌های ۵ ستاره دبی، اتاق‌های این هتل نیز لوکس، زیبا و مجهز هستند و کاملا همان چیزی خواهند بود که از چنین هتلی انتظار دارید.

آدرس: Business Bay

شماره تماس: 097148711111

 

هتل Ink

آن قدر نام‌های بزرگ و برندهای لاکچری در دبی حضور دارند که افتتاح یک بوتیک هتل جمع و جور، اشتیاه بیشتری برای علاقه‌مندان به سفر دبی ایجاد می‌کند تا باز شدن یک هتل بزرگ از یک کمپانی بین‌المللی دیگر ... . این مجموعه ۴ ستاره در الجداف تنها ۶۳ اتاق در خود دارد اما در جایی قرار گرفت که به خوبی منظره‌ی کانال دبی و دیدنی‌های اطرافش را در این اتاق‌ها برایتان به نمایش می‌گذارد. امتیاز مثبت دیگر برای این هتل، همکاری آن‌ها با کافه "مادربزرگ" (Grandmother) است که این کافه دانه‌ها را به صورت محلی برشته کرده و نوشیدنی‌های خود را با طعمی بی‌نظیر ارائه می‌کند.

این هتل همچنین دارای یک استخر باحال روفتاپ بوده و همچنین یک سالن ورزشی خیلی خوب نیز برایش در نظر گرفته شده است.طراحی داخلی بسیار شیک برای اتاق‌های بزرگ، بخش‌های عمومی زیبا، بار خیلی خوب با نوشیدنی‌های متنوع و خیلی چیزهای دیگر هستند که هتل Ink را به جایی عالی برای اقامت بدل می‌کنند. همچنین این محل به مرکز هنری جمیل نیز نزدیک بوده و می‌توانید برای تماشای آثار هنری، به آن‌جا نیز مراجعه نمایید.

 

تنها هتل ۷ ستاره جهان در برج‌العرب دبی

آدرس: Building 20, Al Jadaf Waterfront

شماره تماس:  09715858701298

 

هتل ME Dubai

در میان تمام هتل‌هایی که امروز معرفی کردیم، ME Dubai کاملا متفاوت از دیگر مکان‌ها است که با طراحی خارق‌العاده و مدرن خود، خوش می‌درخشد. این مکان در Opus واقع شده و از همان بیرون که بنای این هتل نگاه می‌کنید، متوجه خواهید شد که با یک جای کاملا متفاوت مواجه هستید. لای هتل با طراحی سفید رنگ و عجیبش، چشم گیر بوده و دیگر محیط‌های عمومی هتل همچون رستوران‌ها و بارهای آن نیز طراحی زیبایی دارند.

ای طراحی مدرن و خاص به داخل اتاق‌ها نیز کشیده شده و از فرم تخت تا دکور دیوار، همه چیز متفاوت اما زیباست. ME Dubai هتل ۵ ستاره‌ی بسیار جذابی است که خارج از فرم خاص معماری‌اش، دارای امکانات کاملی از جمله استخر روباز، روفتاپ مجلل، چند رستوران و بار، مرکز اسپا و سلامتی، سالن ورزشی شیک و ... است و از نظر امکانات رفاهی نیز اتاق‌هایش هیچ چیز کم ندارند.

آدرس: The Opus by Omniyat - Al A'amal St - Business Bay

شماره تماس: 0097145252500

 

هتل Raffles The Palm Dubai

آخرین انتخاب ما جدیدترین هتلی است که در جزیره‌ی نخلِ دبی افتتاح شده و همچون دیگر هتل‌های این خشکی مصنوعی، لاکچری، بزرگ و البته زیباست. در طراحی این مجموعه بسیار بزرگ، از المان‌های معماری عربی استفاده شده و حیاط آن با ترکیب فضای سبز، ساحل اختصاصی و استخری بزرگ، یک مکان جذاب برای استراحت، تفریح و وقت گذرانی به وجود آورده است.

Raffles The Palm Dubai دارای ۳۸۹ اتاق، سوییت و ویلا است و در سمت غربی جزیره قرار دارد. هتل همانطور که انتظار دارید، اتاق‌های شیک، رستوران‌ها و بارها عالی و امکانات تفریحی بسیار خوبی داشته و همچنین یک کلاب اختصاصی و سالنی برای اجرای موسیقی زنده در آن‌جا تعبیه شده است.

 

۱۰ تا از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

آدرس: West Cresent Palm - Jumeirah

شماره تماس: 0097142488888

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران