کارهای دیواونه‌واری که باید در تور بالی انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری بالی
کارهای دیواونه‌واری که باید در تور بالی انجام دهید

بالی به عنوان مقصدی توریستی و گرمسیری که میلیون‌ها نفر در تمام طول سال به آن سفر می‌کنند هرگز جایی شلوغ و کسل کننده نخواهد بود. در واقع اگر چیزی وجود داشته باشد منظره گردشگری همیشه در حال رشدی است که، ایده‌های دیوانه‌وار جدیدی را برای انجام کارهای جالب و جذاب فراهم می‌کند. از راه رفتن کف اقیانوس گرفته تا کارهای دیوانه‌وار و خطرناک دیگر ده‌ها کار جذاب و مهیج وجود دارد که باید در تور بالی انجام دهید. بنابراین اگر فردی پرتحرک و فعال هستید این راهنمای سفر شماست.

 

در بستر دریا قدم بزنید

یکی از رایج‌ترین کارهایی که انجام می‌شود اسنورکلینگ و غواصی در بالی است. آیا شما هم طرفدار شنا و غواصی هستید؟ حالا تصورش را بکنید که کف اقیانوس و بین ماهی‌های رنگی راه بروید و قدم بزنید. در این گردش لاکچری شما با حمل کپسول اکسیژن و کلاه هوا بدون هیچ زحمتی می‌توانید قدم بزنید و از تماشای مناظر دیدنی زیر اقیانوس لذت ببرید. یکی از بهترین کلوپ‌های تفریحی اقیانوس‌پیما Club Aqua’s special Seawalker helmet است.

آدرس: Jalan Cemara, Sanur, Denpasar, Bali, Indonesia

 

مهمانی با فرانکنشتاین

آیا هرگز تصور مهمانی با فرانکنشتاین را داشتید؟ شما می‌توانید در این مجموعه از ناهاری با مضمون ترسناک در آزمایشگاه فرانکنشتاین لذت ببرید و به تماشای نمایش بپردازید و با موسیقی زنده و رقص مردگان سرگرم شوید. به علاوه این مجموعه دارای انواع موجودات ترسناک مثل زامبی‌ها، خوناشام‌ها و هیولاها نیز هست. برنامه بزرگسالان همراه با موسیقی و بازی‌های سرگرم کننده در عصرها واقعا بی‌نظیر است.

 

معرفی ۸ تا از بهترین هتل‌های خانوادگی بالی

آدرس: Jalan Camplung Tanduk No. 6, Seminyak, Bali, Indonesia

 

شنا با کوسه‌ها

البته که شما می‌توانید آن‌ها را در آکواریوم‌ها و یا در تلوزیون دیده‌اید و احتمالا عظمت و زیبایی آن‌ها مورد تحسین قرار داده‌اید اما این برای زمانی است که آن‌ها از شما کاملا دور هستند. اما در بالی شما می‌توانید به سبکی کاملا متفاوت و بی‌نظیر با آن‌ها روبرو شوید. شرکت Bali Sharks به عنوان برنامه گردشی و تفریحی محافظت شده و امن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بین آن‌ها شنا کنید و غذا بدهید و عکس‌های زیر آب زیبایی بگیرید.

آدرس: Jalan Tukad Punggawa No.25, Serangan, Denpasar, Bali, Indonesia

 

در گِل بازی کنید

مردم بالی زندگی روستایی و کشاورزی دارند و با وجود گردشگری فعال همچنان از زندگی کشاورزی خود لذت می‌برند. آن‌ها پس از یک روز کار در زمین‌های شالیزار به تفریح گروهی مشغول می‌شوند و زمین‌های خالی به تفریح و بازی‌های گروهی می‌پردازند. با الهام از همین فعالیت‌ها حالا برنامه‌های تفریحی و آشنایی با فرهنگ ترتیب داده شده که در آن شما می‌توانید مثل محلی‌ها به طناب کشی و مسابقه قورباغه گیری بپردازید و حسابی خودتان را گل آلود کنید. برای تجارب ماجراجویانه بیشتر می‌توانید به original Mepantigan اعتماد کرده و روزی جذاب را تجربه کنید.

آدرس: Mepantingan Bali, Pasekan Pondok Batu Alam No.30, Sukawati, Gianyar Regency, Bali, Indonesia

 

از مکان‌های رها شده بازدید کنید

در حالی که مکان‌های جذاب توریستی زیادی در بالی وجود دارند اما مکان‌های رها شده یک تجربه ناب توریستی و مرموز را تضمین می‌کنند. بالی هیچ هواپیمای سقوط کرده مرموزی ندارد اما دو نقطه متروکه وجود دارد که با جاذبه‌ای عجیب گردشگران را به سمت خود می‌کشانند. دو نقطه متروکه یکی در کوتای جنوبی و دیگری در روستای کوتا گردشگران را مجذوب خود می‌کنند. البته یکی از دیگر از نقاط پرطرفدار پارک تفریحی جشنواره Taman در سنور است.

 

در سفر به بالی خریدی جذاب را تجربه کنید

ورزش‌های آبی هیجانی انجام دهید

در بالی راه‌های زیادی برای لذت بردن از دریا وجود دارد اما هیچ کدام آن‌ها به اندازه ورزش‌های آبی هیجان انگیز مثل پاراگلایدر و فلای برد، دیوانه وار نیستند. فلای برد ورزشی ترکیبی از کفش‌هایی شبیه کفش‌های اسکیت، شلنگ آب و جت اسکی است که به وسیله فشار زیاد شما را تا ارتفاع ۱۲ متری به هوا پرتاب می‌کند. به خود جرات دهید بهترین ورزش‌های آبی در تور بالی را امتحان کنید.

آدرس: Tanjung Nusa Dua, Jalan Pratama, Benoa, Depansar, Bali, Indonesia

 

سوار زیر دریایی شوید

عمق دریا را مانند گذشته کاوش کنید. زیردریایی ادیسه گردشگران را به کاوش در زیبایی دریایی بالی سوق داده و این کار را به راحتی انجام می‌دهد. شما می‌توانید تا ۳۰ متر زیر سطح آب، جایی که دریا اسرار خود را به نمایش می‌گذارد، غواصی کنید. اگرچه این سواری به هیچ مهارت، حداقل سن و سطح آمادگی جسمانی احتیاج ندارد، اما مطمئناً جسارت لازم است که سوار این زیردریایی باشکوه شوید و اجازه دهید شما را به دنیای دیگری برساند.

 

معرفی برترین هتل‌های اوبود در بالی

آدرس: Odyssey Submarine Harbor, Antiga, Manggis, Karangasem, Bali, Indonesia

۲۸ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران