۶ نقطه‌ی بالی که هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی را در آنها می‌توانید انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری بالی
۶ نقطه‌ی بالی که هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی را در آنها می‌توانید انجام دهید

چه جایی زیباتر و جادویی‌تر از بالی در جهان وجود دارد که به مانند قطعه‌ای جا مانده از بهشت باشد و با روی گشاده هر روز تعداد زیادی مسافر به خودش بپذیرد و از آنها با بهترین امکاناتش پذیرایی کند. چه جایی امن‌تر و شگفت‌انگیزتر از سواحل بالی وجود دارد که بشود در پناهش آفتاب گرفت و یا زد به دل آب و ساعت‌ها شنا کرد. چه جایی بهتر از بالی وجود دارد برای لذت بردن ، غیر از بالی. در سفرتان با تور بالی به این جزیره اگر به دنبال بهترین نقاط برای انجام انواع ورزش‌های آبی هستید. همراه ما باشید تا ۶ نقطه‌ی فوق‌العاده هیجان‌انگیز این جزیره برای انجام ورزش‌ها و تفریحات آبی را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Tanjung benoa


در فضایی به طول ۵ کیلومتر، امکانات فوق‌العاده‌ای فراهم آمده است برای آنهایی که می‌خواهند انواع ورزش‌های آبی را انجام بدهند و یا در آغوش ساحل دراز بکشند و آفتاب بگیرند. مکانی پر از وندور که انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مختلف را می‌توانید از آن خریداری کنید. مکانی که یکی از بهترین نقاط بالی برای غواصی کردن به حساب می‌آید و اگر تا به حال غواصی را تجربه نکرده‌اید اصلا نگران نباشید. با رفتن به مرکز غواصی این نقطه از بالی می‌توانید به همراه مربی و با آموزش خودتان را برسانید به عمق آب و ماهی‌ها و خزه‌ها را نگاه کنید که چه رنگارنگ و زیبا با هم زیست می‌کنند. همچنین اگر اهل ورزش‌های هیجان‌انگیز آبی مانند فلای‌برد سواری و یا ماهی پرنده باشید در این نقطه می‌توانید با هزینه‌ای مناسب این تجربیات را از سر بگذرانید.

 

  سواحلی زیبا در بالی که از نظرها پنهان مانده‌اند 

 

 

Tanjung benoa

 


۲- Sanur


در جنوب شرقی بالی مرکزی وجود دارد که با رفتن به آن می‌توانید شاهد ورزش زیبای موج سواری باشید و اگر خودتان نیز علاقه‌مندید این ورزش را بیاموزید و انجام بدهید اقدام کنید. این نقطه همواره مملو از موج سواران با تخته‌هایشان است و واحدهایی در این بخش از بالی وجود دارد که آماده‌اند تا با هزینه‌ی کم به شما موج سواری بیاموزند. در این نقطه همچنین می‌توانید کایت و موج سواری را توأمان تجربه کنید. از جمله ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز دیگر که در این نقطه ارائه می‌شود می‌توان به فلای برد، ماهی پرنده و قایق سواری اشاره کرد.

 

 

 Sanur

 


۳- Nusa Dua


یک منطقه‌ی توریسی عالی پر از اقامتگاه‌ها و هتل‌های لاکچری. پر از کافه‌ها و فروشگاه‌های شیک که با رفتن به آنها می‌توانید یک روز خاطره‌انگیز از بودن در بالی برای خودتان بسازید. یک نقطه‌ی عالی در بالی مخصوص آنهایی که می‌خواهند جت اسکی سوار شوند و با سرعت بتازند و بشکافند دل آب را. نقطه‌ای که انواع ورزش‌های مهیج آبی در آن با بهترین کیفیت ارائه می‌شود و جت اسکی‌اش از دیگر ورزش‌هایش معروف‌تر است.

 

 ۱۳ ورزش هیجان‌انگیز آبی که باید در سفر به بالی تجربه کنید 

 

 

 Nusa Dua

 


۴- Pandawa beach


یک ساحل امن و آرام که خیلی‌ها عاشق سکوت و سکونش هستند. ساحلی که خیلی‌ها برای شنا کردن و یا آفتاب گرفتن به آن می‌روند. جاییکه یکی از تمیزترین و زیباترین سواحل سپید فام بالی به حساب می‌آید. با رفتن به این ساحل می‌توانید در پناه سایه‌بان‌هایش ساعت‌ها بنشینید و از دیدن موج‌های نرم آب به روی یکدیگر لذت ببرید و یا به مراکز ماساژ درجه یکش بروید و بهترین ماساژهای شرقی را بگیرید. همچنین می‌توانید قایق سواری را با قایق‌های بادبان‌دار تجربه کنید و به نوعی دریانوردی کنید. این نقطه از بالی یکی از بهترین و معروف‌ترین نقاط آن برای قایق‌سواری به حساب می‌آید.

 

 

 Pandawa beach

 


۵- Ubud


این منطقه از بالی یکی از جادویی‌ترین مناطق آن به حساب می‌آید. چرا که پوشیده شده است از درختان کهن و رودخانه‌ها. بنابراین بهترین نقطه‌ی این شهر برای کسانیکه اهل کمپ‌زدن و ماجراجویی هستند به حساب می‌آید. رودخانه‌ی آیون در این منطقه یکی از معروف‌ترین رودخانه‌های بالی برای رفتینگ است که تعداد زیادی از مسافران بالی این رفتینگ را تجربه کرده‌اند. چرا که تعریفش زبان به زبان و در شبکه‌های اجتماعی زیاد آمده است.

 

 

 Ubud

 


۶- Nusa Lembongan


ساحل شرقی بالی جاییکه می‌توانید شنا و شیرجه را در آب‌های زلال و شفاف تجربه کنید و یکی از بهترین نقاط این شهر برای تفریحات خانوادگی به حساب می‌آید. جاییکه در پناه درختان و در دل جنگل‌هایش می‌توانید برکه‌های پرشمار آب را پیدا کنید و در یک سفر ماجراجویانه پارو بزنید و این نقطه از بالی را کشف کنید.

 

 ۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

 

 

Nusa Lembongan

۰۴ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران