۸ کلاس آشپزی که در سفر به بالی می‌توانید در آنها شرکت کنید

جاذبه‌های گردشگری بالی
۸ کلاس آشپزی که در سفر به بالی می‌توانید در آنها شرکت کنید

بالی یکی از بی‌نظیرترین جزیره‌های جهان است که باید به آن سفر کرد و روزگاری را خوش گذراند. جزیره‌ای جذاب، پوشیده‌ شده از سرسبزی‌ها و جنگل‌ها در کنار آبی‌ها و دریاها. جزیره‌ای فوق‌العاده، سرشار از باشگاه‌های شبانه‌ی ساحلی برای انواع دورهمی‌ها و خوش گذرانی‌ها. جزیره‌ای که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. جزیره‌ای که دنج‌ترین اقامتگاه‌های جهان را در خود جای داده است و یکی از مقاصد رمانتیک جهان برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. در سفرتان با تور بالی به این جزیره اگر به دنبال یک تفریح متفاوت هستید همراه ما باشید تا ۸ کلاس آشپزی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. کلاس‌هایی که در آنها می‌توانید طبخ کردن غذاهای شرق آسیایی را بیاموزید.

 


۱- Iboe Soelastri’s


اگر علاقه‌مند طبخ غذاهای اندونزیایی و شرق آسیایی هستید در هتل توگوی بالی می‌توانید به کلاس آشپزی بروید. کلاسی که به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و طی آن برای یک روز می‌توانید طبخ یک پیش غذا، یک غذای اصلی و یک دسر را بیاموزد. کلاسی که توسط یک سرآشپز قدیمی این شهر و در برخی از روزهای هفته برگزار می‌شود.

 

کارهای رمانتیکی که نباید در سفر به بالی از دست بدهید

 

 

Iboe Soelastri’s

 


۲- Bumbu Bali


یک کلاس آشپزی بی‌نظیر که در اقامتگاه پنج ستاره‌ی Heinz von Holzen برگزار می‌شود. همه روزه در ساعت ۹:۴۵ دقیقه‌ی صبح سرآشپز درجه یک این اقامتگاه، علاقه‌مندان به آشپزی غذاهای شرقی را به ملاقات پروسه‌ی طبخ این غذاها می‌برد و به آنها می‌آموزد چطور باید برخی از لذیذترین آنها را پخت و به بهترین صورت سرو کرد. این کلاس یکی از پیشروترین و قدیمی‌ترین کلاس‌های آشپزی در بالی به حساب می‌آید که اگر مرادتان یادگیری غذاهای شرق آسیایی نیست با شرکت در این کلاس می‌توانید با دغدغه‌ها و وظایف کاری سرآشپز یک اقامتگاه ۵ ستاره آشنا شوید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر اهل حوصله و تفریحات خاص هستید در سفر به بالی در این کلاس آشپزی شرکت کنید.

 

 

Bumbu Bali

 


۳- Bali Asli


در یک فضای جنگلی، در جاییکه در دل طبیعت قرار گرفته است اگر علاقه‌مند به طبخ غذاهای گریل شده هستید این کلاس آشپزی بهترین جای بالی است که می‌توانید در آن شرکت کنید. کلاسی که با شرکت در آن می‌توانید بهترین روش طبخ شرقی غذاهای دریایی را بیاموزید و هنگامیکه به خانه و زندگی خودتان بازگشتید آنها را بپزید.

 

جذاب‌ترین وبلاگ‌ها برای تجربه سفر به بالی

 

 

Bali Asli

 


۴- Casa Luna


در یک اقامتگاه رمانتیک که نامش خانه‌ی ماه عسل است در اوبود بالی می‌توانید به کلاسی بروید خاطره‌انگیز و هیجانی. کلاسی که در آن جدای از یک غذای اصلی شرقی می‌توانید روش طبخ چندین شیرینی درجه یک را نیز بیاموزید. دلیل شهرت این کلاس آشپزی در بالی جدای از فضای عاشقانه و خاصش، کلاس آموزش دسر است که اگر به شیرینی پزی علاقه‌ دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این کلاس شرکت کنید.

 

 

Casa Luna

 


۵- Anika Cooking


اگر به غذاهای سالم گیاهی علاقه‌مندید و می‌خواهید بدانید در شرق آسیا چگونه این غذاها طبخ می‌شوند این کلاس یکی از بهترین و معروف‌ترین کلاس‌هاست برای شما. کلاسی که در آن به روش‌های سنتی غذاهای سنتی طبخ می‌کنند. کلاسی که ساعت ۱۰ صبح برخی از روزهای هفته با توجه به تعداد شرکت کننده‌ها برگزار می‎‌شود و طی آن به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود چگونه غذاهای سالم طبخ کنند. غذاهایی که برای سلامتی مفید هستند و پیشینیان ما آنها را بیشتر طبخ می‌کردند.

 

۶ پیشنهاد برای لذت بردن از سفر در روزهای بارانی بالی

 

 

Anika Cooking

 


۶- Balinese Class


این کلاس در هتل آلما برگزار می‌شود و طی آن شرکت کنندگان گروه بندی می‌شوند تا در یک فعالیت جمعی آشپزی را بیاموزند و پس از آموزش نیز به رقابت با یکدیگر بپردازند. کلاسی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ عصر در رستوران بامبو هتل آلما برگزار می‌شود. کلاسی که مورد استقبال تعداد زیادی از گردشگران بوده است و در سایت‌های گردشگری یکی از بالاترین نمره‌های کلاس‌های آشپزی بالی را به خودش اختصاص داده است. کلاسی که توسط سرآشپزی معروفی اداره می‌شود و شرکت کنندگان آن غالبا کوله‌گردان و جهانگردان معروف هستند. اگر طبخ غذاهای شرق آسیایی برایتان مهم است به شما توصیه می‌کنیم در سفر به بالی حتما در این کلاس آشپزی ثبت‌نام کنید.

 

 

Balinese Class

 


۷- Paon Bali


یک کلاس مدرن و جذاب در یک فضای امروزی پر انرژی که روش طبخ غذاهای سنتی بالی را به شرکت کنندگانش آموزش می‌دهد. کلاسی که بیشتر توریست‌های اروپایی در آن شرکت می‌کنند و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. کلاسی که تلاش دارد برای هرکدام از وعده‌های غذایی یک آموزش ناب به شرکت کنندگانش ارائه دهد.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی ؛ غذا بخورید و تفریح کنید

 

 

Paon Bali

 


۸- Jambangan class


یک کلاس جذاب و عالی که بیشتر توریست‌های اروپایی در آن شرکت می‌کنند و طی آن روش طبخ برخی غذاهای رشته‌ای بالی را می‌آموزند. کلاسی که همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۵ ظهر در گروه‌بندی‌های مختلف برگزار می‌شود و آموزش هرگروه غالبا دو تا سه ساعت زمان می‌برد.

 

معرفی رستوران‌های حلال در بالی

 

 

Jambangan class

 

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران