۴ تور ماساژ و سلامتی که در سفر به ساموئی می‌توانید در آنها شرکت کنید

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۴ تور ماساژ و سلامتی که در سفر به ساموئی می‌توانید در آنها شرکت کنید

ساموئی یکی از زیباترین و بهترین جزیره‌های تایلند است که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا مشهور نیست و به همین دلیل از این دو جزیره خلوت‌تر و دنج‌تر است. جاییکه در تمامی روزهای سال مسافران خاص خودش را دارد و با بهترین امکاناتش اعم از هتل‌ها و رستوران‌ها و کافه‌های روزانه و شبانه از آنها پذیرایی می‌کند. جزیره‌ای با بهترین سواحل که می‌شود تن سپرد به عمق آنها و غواصی کرد. جزیره‌ای با بهترین صخره‌ها و سرسبزی‌ها که انواع سافاری‌های هیجان‌انگیز را در آن می‌شود انجام داد. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال تفریحات خاص هستید همراه ما باشید تا ۴ تور ویژه‌ی این شهر برای گرفتن ماساژهای درجه یک در یک اسپای معروف را خدمتتان معرفی کنیم.

 


تورهای ماساژ ساموئی


ماساژ گرفتن و رفتن به مراکز ماساژ و مراقبت از زیبایی شهرهای شرق آسیا یکی از اصلی‌ترین تفریحاتی است که مسافران این شهرها می‌توانند انجام بدهند و انجام می‌دهند. مراکز ماساژ این شهرها بهترین ماساژورها را در اختیار دارند و بهترن خدمات را به مشتریانشان ارائه می‌دهند. مراکزی که غالبا در بهترین فضاها واقع شده‌اند و حال و هوایی خاص برای بازدیدکنندگان‌شان می‌سازند. در سفرتان به ساموئی می‌توانید خودتان به مراکز ماساژ مختلف این شهر بروید و انواع خدمات ماساژ را دریافت کنید و یا در تورهای مختلف و هیجان‌انگیز ثبت‌نام کنید و یک خاطره‌ی فراموش نشدنی برای خودتان بسازید. تورهای زیر از هیجان‌انگیزترین تورهایی هستند که در اسپای واسانای این شهر برگزار می‌شوند و شما می‌توانید در آنها ثبت‌نام کنید.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در بوفوت کوه سامویی انجام دهید

 

 

ماشاژ تایلندی

 


۱- تور زوج‌های عاشق


اسپای واسانای این شهر همه روزه توری را برگزار می‌کند که طی آن در زمانی به اندازه‌ی سه ساعت و نیم زوج‌های عاشق را به خودش می‌کشاند و برای آنها بهترین لحظات را می‌سازد. لحظاتی که طی آن بهترین ماساژورها، یگانه‌ترین ماساژها را به آنها ارائه می‌دهند و بعد با بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها از آنها پذیرایی می‌کند. توری که اتاقی خصوصی در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهند و بعد از ماساژ حمام شیر را برای آنها در نظر دارد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی مشتریانش باز است و شما در هر ساعتی از این ساعات بخواهید می‌توانید در تور زوج‌های عاشق آن شرکت کنید. همچنین برگزارکنندگان این تور اگر بخواهید برای شما ماشینی به محل اقامت‌تان در ساموئی می‌فرستند تا شما را به اسپای واسانا بیاورند و سپس به محل اقامت‌تان شما را بازگردانند. اگر در روزهای ماه عسل به ساموئی رفته‌اید و یا روزهای رمانتیک عمرتان را در این جزیره سپری می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور ثبت‌نام کنید.

 

 

اسپای واسانای

 


۲- تور ماساژ تایی و ناهار


این تور برای کسانیکه تنهایی به ساموئی سفر کرده‌اند بسیار مناسب است. توری که نزدیک به هشت ساعت به درازا می‌کشد و در این هشت ساعت بهترین و جذاب‌ترین لحظات را برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. توری که طی آن هم خدمات مربوط به ماساژ به شما ارائه داده می‌شود و هم خدمات مربوط به سلامتی. توری که می‌توانید یک شنای درجه یک و بودن در یک سونای بی‌نظیر را در آن تجربه کنید و یک روز خاطره‌انگیز از سفر به ساموئی برای خودتان بسازید.

 

۱۰ تور جذاب که در سفر به ساموئی می‌توانید در آنها شرکت کنید

 

 

تور ماساژ

 


۳- تور رویال


توری که ترانسفر از هتل به اسپا و بالعکس دارد. توری که سه ساعت و نیم به درازا می‌کشد و طی آن بهترین ماساژها به شما داده می‌شود تا خون تازه در بافت‌های مرده‌تان به جریان بیفتد و پس از آن به سونا بروید و یک استراحت فراموش نشدنی و خاص داشته باشید. استراحتی که طی آن حالتان دگرگون می‌شود و از زیر همه‌ی فشارهای زندگی بیرون می‌آیید.

 

 

تور ماساژ

 


۴- ماساژ بالیایی


یک تور نسبتا ارزان قیمت و سریع که زمان آن یک ساعت و نیم است. توری که در آن ابتدا برای خوشامدگویی یک نوشیدنی درجه یک به شما می‌دهند و بعد در اتاق‌های مخصوص به وسیله‌ی بهترین ماساژورها بهترین ماساژها به شما ارائه می‌شود. توری که اگر در آن ثبت‌نام کنید و بعد ۲۴ ساعت قبل از زمان برگزاری آن را کنسل کنید کل پول‌تان را به شما بازمی‌گرداند. توری با معمولی‌ترین خدمات اما ماندگارترین خاطرات.

 

۱۰ تفریح هیجان‌انگیز که باید در ساموئی انجام دهید

 

 

ماساژ بالیایی

۰۲ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران