۶ تفریح عالی برای سفر مجردی به ساموئی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۶ تفریح عالی برای سفر مجردی به ساموئی

ساموئی یکی از زیباترین جزیره‌های تایلند است برای آنهایی که اهل خوش گذرانی و شور و حال هستند. جزیره‌ای جذاب برای آنهایی که عاشق مناظر زیبای طبیعت هستند. جزیره‌ای دل پسند برای آنهایی که عاشق دورهمی‌های شبانه و روزانه هستند. جزیره‌ای با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی که در آن می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید. در سفرتان با تور تایلند اگر تنهایی می‌خواهید جزیره‌ی ساموئی این کشور را بگردید همراه ما باشید تا ۶ تفریح عالی برای شما که انفرادی به این جزیره سفر کرده‌اید را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- به اسپاهای معروف جزیره بروید

ساموئی در خود اسپاهای درجه یک کم ندارد. اسپاهایی که هرکدام به نوعی یک مکان تفریحی به حساب می‌آیند و رفتن به آنها متضمن سلامتی شما هستند. اسپاهایی که بهترین ماساژهای عمرتان را در آنها می‌توانید دریافت کنید. اسپاهایی واقع شده در یک طبیعت بکر و جذاب. اگر تنهایی و یا جمعی با دوستان‌تان به ساموئی سفر کرده‌اید پیشنهاد ما به شما این است که به اسپاهای معروف سامویی بروید و یک تا سه ساعت خود را به این مراکز اختصاص بدهید. زمانی که قطعا تا همیشه در خاطرتان خواهد ماند.

 

ساموئی


۲- در کلاب ساحلی شب را به صبح برسانید

یکی از بهترین مکان‌های این جزیره برای افرادی که تنهایی سفر می‌کنند باشگاه‌های ساحلی هستند. مکان‌هایی که انواع دورهمی‌ها و تفریحات را برای شما فراهم می‌بینند تا شما دوستان زیادی پیدا کنید و در کنار آنها حسابی خوش بگذرانید. باشگاه‌های ساحلی سامویی شبانه‌روزی هستند و در هرساعت مختلف از شبانه‌روز پر از مسافر. در این باشگاه‌ها شما می‌توانید به تفریحات ساحلی بپردازید و همینطور در بهترین کافه‌ها برترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را نوش جان کنید. بنابراین به این باشگاه‌ها بروید و هرچقدر که می‌توانید در آنها بمانید. آنقدر که دیگر خسته شوید و جانی برای تفریح کردن نداشته باشید.

 

 سفر ۴۸ ساعته به جزیره سامویی در تایلند 

ساموئی


۳- در سواحل ساموئی تفریحات آبی انجام بدهید

سواحل جزیره ساموئی از بهترین سواحل کشور تایلند هستند. سواحلی که به شما امکان می‌دهند به شور و هیجان بیایید و در آنها انواع تفریحات آبی را انجام بدهید. تفریحاتی از غواصی و موج سواری گرفته تا جت اسکی سواری. تفریحاتی که برخی‌هاشان برای سفرهای خانوادگی نیز مناسب هستند. در سواحل این جزیره شما می‌توانید در پناه سایه‌بان‌ها ساعت‌ها دراز بکشید و زلال‌ترین آب‌ها را مشاهده کنید و هروقت هوس کردید تنی به آب بزنید و شنا کنید.

 

 ۷ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سواحل سامویی

ساموئی


۴- برای ماجراجویی به دیدن آبشارهای ساموئی بروید

ساموئی در خود طبیعت بکر و زیبایی دارد که به شما توصیه می‌کنیم به دیدن آن بروید. اما در دل طبیعت بی‌نظیر این شهر چندین آبشار وجود دارد که فضاهایی خاص برای طبیعت می‌سازند. فضاهایی که توأم با خنکی هستند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند عکس‌های زیبایی از خودشان در طبیعت بیندازند. اگر اهل ماجراجویی هستید و می‌خواهید در این جزیره سفرهای کوچک رازآلود انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به دیدن آبشارهای این جزیره در دل طبیعتش بروید.

 

ساموئی


۵- به استودیوهای یوگا بروید

یوگا یکی از ورزش‌های مورد علاقه در شرق آسیاست که اگر به شهرهای مختلف تایلند بروید برای نشان گرفتن از این علاقه می‌توانید تعداد زیادی از استودیوها را بیابید. استودیوهایی که هرکدام منحصر به فرد هستند و مکانی که این استودیوها در آن واقع شده‌اند خودشان نیز جزو جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌آیند. چرا که غالبا در دل یک طبیعت فوق‌العاده قرار دارند. در سفرتان به ساموئی اگر شما نیز اهل این ورزش هستید بهتان توصیه می‌کنیم به استودیوهای یوگای سامویی بروید. استودیوهایی که در آنها به همراه بهترین مربیان می‌توانید برترین تمرین‌ها را انجام بدهید. همچنین اگر به دنبال دوره‌های آموزشی یوگا هستید در استودیوهای این شهر می‌توانید دورهای آموزشی فشرده را ببینید و مدارک معتبر دریافت کنید.

 

 ۷ هاستل برتر ساموئی برای اقامتی ارزان و با کیفیت

ساموئی


۶- به بازارهای شبانه بروید

بازارهای ساموئی فوق‌العاده‌اند. بازارهایی که در آنها جدای از خریدهای ارزان، می‌توانید با مردم معاشرت کنید و با آداب مردمان شرق آسیا بیشتر آشنا شوید. بازارهایی که از حوالی غروب، زمانی که هوا رو به خنکی می‌رود برپا می‌شوند و تا اواخر شب و گاهی پس از آن نیز بیدار و آماده‌ی ارائه اجناس می‌مانند. بازارهایی که در آنها می‌توانید اجناس جالب توجهی از مواد خوراکی گرفته تا وسایل عتیقه را بیابید و بخرید. بازارهایی که در آنها می‌توانید پوشاک ارزان برای سوغاتی خریداری کنید. برای این کار فقط حواستان باشد با فروشندگان چانه بزنید و تا جاییکه می‌توانید قیمت‌ها را بشکنید. یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که در بازارهای شبانه‌ی جزیره‌ی ساموئی می‌توانید بیابید و بخرید غذاهای خیابانی هستند. به شما توصیه می‌کنیم اگر معده‌های حساسی ندارید حتما غذاهای خیابانی تایلندی را در بازارهای شبانه‌اش امتحان کنید.

 

ساموئی

۲۶ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران