۸ دلیل برای سفر به جزیره ساموئی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۸ دلیل برای سفر به جزیره ساموئی

ساموئی یکی از جزیره‌های زیبا و کمتر شناخته شده‌ی تایلند است که امکانات مناسبی دارد. امکاناتی اعم از بهترین‌ها در اقامت و تفریحات. جزیره‌ای پر از گوشه کنارهای دنج و ناب برای با هم بودن‌ها. جزیره‌ای واقع شده در هفتصد کیلومتری بانکوک که در گذشته کمتر توریستی آن را می‌شناخت و به آن می‌رفت اما در سال‌های اخیر آمار بازدید کنندگان تور تایلند از آن به بیش از یک میلیون نفر در سال رسیده است. اگر می‌خواهید بیشتر با این جزیره آشنا شوید و بدانید چرا باید به آن سفر کنید همراه ما باشید تا ۸ دلیل قانع‌کننده برای سفر با تور ساموئی را خدمتتان بازگو کنیم.


۱- ساموئی سواحل بی‌نظیری دارد

ساموئی به مانند دیگر جزیره‌های تایلند پر از سواحل است. سواحلی که برخی‌هاشان برایتان آرامش به ارمغان می‌آورند و برخی‌های دیگرشان شما را غرق شور و حال می‌کنند. سواحلی که انواع تفریحات آبی را در آنها می‌توانید انجام بدهید و همینطور می‌توانید شنا کنید و یا آفتاب بگیرید. سواحلی با شن‌های سپید که جلوه‌ای بی‌نظیر دارند.

 

بهترین سواحل سامویی برای شناکردن در آب‌های آرام و درخشان


۲- ساموئی یکی از بهترین نقاط تایلند برای غواصی است

در جای‌جای تایلند و جزیره‌های مختلفش می‌توانید مراکز زیادی میابید که برای شما تجربه غواصی کردن به ارمغان می‌آورند اما یکی از بهترین این جزیره‌ها، جزیره‌ی ساموئی است. چرا که در مراکز مختلف این جزیره هم می‌توانید غواصی سطحی را تجربه کنید و هم غواصی عمیق. این جزیره در خود حدود ۱۰ مرکز مختلف درجه یک دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید و با تجهیزات کاملی که این مراکز در اختیارتان قرار می‌دهند غواصی کنید. همچنین مراکز مختلف این جزیره بهترین مربیان غواصی را نیز به استخدام درآورده‌اند و شما می‌توانید در امنیت کامل غواصی را در این جزیره تجربه کنید و بیاموزید.

 


۳- ساموئی بهترین مراکز ماساژ و خدمات سلامتی را دارد

یکی از بهترین نقاط تایلند برای گرفتن خدمات مربوط به ماساژ جزیره ساموئی است. در این جزیره شما می‌توانید اسپاهای زیادی را بیابید که بهترین ماساژورها را به استخدام درآورده‌اند و انواع مختلف ماساژها را به مشتریان ارائه می‌کنند. مراکزی که در نقاطی دنج واقع شده‌اند و مکان آنها آنقدر جذاب و دل‌ربا هستند که می‌توانند شما را مجذوب خودشان کنند.

 

سبکی مدرن و اقامتی لوکس در ویلاهای خصوصی سامویی


۴- ساموئی صاحب رمانتیک‌ترین رستوران‎هاست

یکی از ویژه‌ترین امکاناتی که جزیره ساموئی دارد آن است که رستوران‌های درجه یکی در خود جای داده است. رستوران‌هایی که در آنها هم می‌توانید غذاهای بین‌المللی سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم غذاهای اصیل شرق آسیایی و تایلندی. اما جدای از کیفیت و تنوع غذایی در رستوران‌های این جزیره، باید بدانید تعداد زیادی از رستوران‌های ساموئی در محیطی جذاب واقع شده‌اند و دکورشان به گونه‌ای است که فضایی رمانتیک برای شما می‌سازند. بنابراین اگر قصد سفری عاشقانه به تایلند را دارید باید بدانید ساموئی و رستوران‌هایش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما هستند.

 


۵- شرکت در تورهای دریایی ساموئی

تایلند و جزیره‌هایش یکی از بهترین نقاط دنیا برای دریانوردی و تورهای مربوط به آن به حساب می‌آیند و جزیره‌ی ساموئی یکی از بهترین‌های این جزایر. اگر اهل ماجراجویی و اکتشاف هستید باید بدانید با سفر به این جزیره می‌توانید همه روزه در تورهایی ثبت‌نام کنید که طی آنها با قایق به غارها و جاهای کمتر شناخته شده می‌روید و نقاط جدیدی از هستی را کشف می‌کنید. برخی از تورهای اکتشاف این جزیره مناسب برای بزرگسالان و برخی‌های دیگر مناسب برای خانواده‌ها و خردسالان نیز هستند.

 

۷ مکان تماشایی در سامویی که می‌توانید رایگان از آن‌ها دیدن کنید


۶- ساموئی صاحب اقامتگاه‌های دنج است

ساموئی در خود هم هتل‌های چند ستاره دارد و هم هاستل‌های تمیز و شیک. وجه مشترک تمام اقامتگاه‌های این جزیره آن است که همگی در یک مکان دنج واقع شده‌اند و طراحی داخلی‌شان به گونه‎ای جذاب است. در اقامتگاه‌های این جزیره شما می‌توانید متفاوت‌ترین و خاطره‌انگیزترین اقامت‌های عمرتان را داشته باشید.

 


۷- ساموئی جنگل‌ استوایی بی‌نظیر در خود دارد

یکی از ویژگی‌های برتر ساموئی نسبت به دیگر جزایر تایلند آن است که این جزیره در خود جنگل‌ استوایی گردشگری دارد. جنگلی که با رفتن به آن امکان تفریحات جذاب نیز برای شما فراهم آمده است. یکی از تفریحات موجود در جنگل استوایی ساموئی زیپ‌لاین است که با استفاده از آن می‌توانید هیجان را تجربه کنید و خاطره‌های شورانگیز برای خودتان بسازید.

 

پارک ملی شگفت‌انگیز و رویایی آنگ تونگ ، مرواریدی زیبا در سامویی


۸- ساموئی یکی از بهترین نقاط تایلند برای سافاری است

همه روزه در جزیره ساموئی تورهای زیادی برگزار می‌شوند که طی شرکت در آنها می‌توانید سوار ماشین‌های جیپ شوید و به نقاط بکر بروید. نقاطی که زیستگاه حیواناتی همچون ببرها هستند. این تورهای سافاری قادر هستند برای گردشگران ساموئی تجربه‌ی هیجان‌انگیزی از شور و ترس بیافرینند و در خاطر آنها رویداهای فراموش ناشدنی بسازند.

 

۱۱ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران