۲ تور متفاوت که در سفر به تفلیس می‌توانید در آنها شرکت کنید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۲ تور متفاوت که در سفر به تفلیس می‌توانید در آنها شرکت کنید

گرجستان یکی از ارزان‌ترین و شگفت‌انگیزترین کشورهای جهان است که می‌شود در هر تعطیلات کوتاه و بلند مدت به آن سفر کرد. کشوری پر از تاریخ و جاذبه‌های بصری. کشوری که با تفریحات هیجان‌انگیز مسافرانش را سرگرم می‌کند و به شور درمی‌آورد. کشوری که در تمامی روزهای سال؛ چه زمستان و چه تابستان میزبان هزاران هزار گردشگر از سراسر دنیاست. کشوری که به غذاهای خوشمزه‌اش شناخته می‌شود و به تفریحات روزانه و شبانه‌اش. کشوری که رسم‌ها و سنت‌ها و فستیوال‌ها هنوز جدی در آن پیگیری می‌شوند. در سفرتان با تور گرجستان به این کشور و بازدیدتان از پایتخت آن یعنی شهر تفلیس اگر به دنبال شرکت در تورهای هیجان‌انگیز و خاص هستید. همراه ما باشید تا ۲ تور ویژه که در این شهر برگزار می‌شوند را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- یوگا در دریاچه لاکپشت


یکی از جذاب‌ترین تورهایی که در شهر تفلیس برگزار می‌شود همین تور است. توری که البته هرکسی قادر و مشتاق به شرکت در آن نیست. با ثبت نام در این تور می‌توانید یک نیمروز از حضورتان در تفلیس را خاطره‌سازی کنید. توری که تقریبا ۴ ساعت به درازا می‌کشد و صبح از ساعت ۱۰ شروع می‌شود. زمانیکه شما به موزه‌ی قوم نگاری تفلیس می‌روید تا اعضای این تور آنجا دور یکدیگر جمع شوند و می‌توانید از این موزه نیز دیدن کنید. سپس در ساعت یازده از این موزه به سوی طبیعت زیبای دریاچه‌ی لاکپشت تفلیس می‌روید تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در این دریاچه آماده به یوگا باشید. انجام یوگا در این منطقه که یکی از زیباترین طبیعت‌های تفلیس به حساب می‌آید در حدود یک ساعت به درازا می‌کشد. ساعت دوازده و سی دقیقه و پس از پایان یوگا شما از سوی برگزار کنندگان این تور به یک ناهار گیاهی و غیرگوشتی دعوت هستید تا این ناهار به نوعی حسن ختام دورهمی شما باشد. ناهاری که در آن عکس‌های یادگاری زیادی از شما انداخته می‌شود تا خدمتتان ارسال گردد و یکی از سندهای خاطره‌انگیز برایتان باشد. امکاناتی که این تور در اختیار شما قرار می‌دهد به شرح زیر می‌باشند:

 

موزه‌های مشهور تفلیس؛ دیدنی‌هایی از تاریخ و هنر مدرن

 

 

تفلیس

 


۱- راهنمای تور: راهنمایی که هم شما را با موزه‌ی قوم شناسی آشنا می‌کند، هم با دریاچه‌ی لاکپشت و هم در انجام تمرین‌های یوگا شما را یاری می‌دهد.
۲- ناهار: ناهار این تور از غذاهای گیاهی و بدون گوشت است که با کیفیت مناسب طبخ شده است.
۳- حمل و نقل: از موزه تا دریاچه‌ی لاکپشت و بالعکس شما با وسایل حمل و نقلی که برگزارکنندگان تور برایتان تدارک دیده‌اند جا به جا می‌شوید.
۴- زیرانداز: در این تور برای انجام ورزش یوگا به شما زیرانداز داده می‌شود.
۵- یک بطری آب: در این تور همچنین یک بطری آب نیز به شما داده می‌شود.

 

راهنمای پیاده‌گردی در تفلیس (قسمت اول)

 

 

دریاچه لاکپشت

 


نکته‌ی مهم درباره‌ی این تور آن است که ۲۴ ساعت قبل از برگزاری اگر شرکتتان در این تور را لغو کنید تمام هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده می‌شود. همچنین اگر به همراه فرزندان ‌خردسالتان در این تور شرکت می‌کنید مسئولیت مراقبت و نگهداری از آنها به عهده‌ی خودتان است.

 


۲- تور کلاس رقص گرجی


اگر اهل رقص هستید و می‌خواهید با آداب بدنی فرهنگ‌های دیگر نیز آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم در این تور شرکت کنید. توری که ۲ ساعت به دراز می‌کشد و طی آن شما دوگونه‌ی مختلف از رقص‌های سنتی گرجستانی را می‌آموزید. توری که مربیانش از رقصنده‌های قدر گرجستان هستند و در شهر تفلیس برگزار می‌شود. در این تور که در مرکزی در خیابان دیوید آقماشنبلی ۹۸ برگزار می‌شود شما می‌آموزید ابتدا افکارتان را از بند چیزهای مختلف رها کنید و بعد در راستای افکار، عضله‌ها و بدن‌هایتان را نیز آزاد کنید. کلاسی که در ساعات مختلف روز به دو گونه‌ی زیر برگزار می‎شود.

 

۸ کاری که سفر به تفلیس را به یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی تبدیل می‌کند

 

 

رقص گرجی

 


۱- کلاس خصوصی: در این گونه از کلاس‌ها شما با یک مربی مخصوص خودتان دو گونه از رقص‌های سنتی گرجستانی را می‌آموزید.
۲- کلاس عمومی: در این گونه از کلاس‌ها شما به همراه گردشگران و یا دیگران شهروندان تفلیس رقص‌های سنتی گرجستانی را می‌آموزید. تعداد نفرات شرکت کننده در این گونه از کلاس‌ها از ده نفر تجاوز نمی‌کند.

 

 

رقص گرجی

 


در سفرتان با تور تفلیس اگر گروهی و با دوستانتان به این شهر رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم در یکی از کلاس‌های گروهی این تور شرکت کنید و برای خودتان یک خاطره‌ی متفاوت و ماندنی بسازید. نکته‌ی مهم درباره‌ی شرکت در این کلاس اما آن است که حداقل ۴۸ ساعت قبل از برگزاری آن باید با پرداخت هزینه کلاس، تور را رزرو کنید و نیز ضمنا اگر حداقل ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور شرکتتان را لغو کنید، تمام هزینه‌ای که کرده‌اید به شما عودت داده می‌شود.

۱۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران