۵ تور پیاده‌روی رایگان که با شرکت در آنها می‌توانید تفلیس را کشف کنید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۵ تور پیاده‌روی رایگان که با شرکت در آنها می‌توانید تفلیس را کشف کنید

تفلیس شهر رویایی و ناب گرجستان است که مقصد اصلی مسافران این کشور به حساب می‌آید. شهری با غذاهای درجه یک و اشتها برانگیز. شهری که بافت معماری جذابی دارد و گردشگرانش را دعوت می‌کند به گشت‌زدن و کشف کردن. شهری که جای‌جایش می‌تواند یک جاذبه‌ی گردشگری به حساب آید و برای دیدن آنها زمان صرف کرد. در سفرتان با تور گرجستان به تفلیس اگر به دنبال تفریحات دورهمی و لذت‌بخش هستید همراه ما باشید تا ۵ تور پیاده‌روی برای کشف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. تورهایی که اگر هزینه داشته باشند در بیشترین حالت ممکن پرداخت انعام به مسئول تور است.

 


۱- The Grand Tour


یک تور معروف و عالی که کاملا رایگان است و توسط وبسایت Tbilisi Hack برگزار می‌شود. توری که در طی ۴ ساعت زمان برگزاریش می‌توانید از میدان آزادی، پارک صلح، پل ریکه، قلعه ناریکالا و حمام‌های سولفور دیدن کنید. توری که در ۶ ماه‌ اول سال هر روز در دو نوبت برگزار می‌شود. یک بار در ساعت ۱۲ ظهر و بار دیگر در ساعت ۵ بعد از ظهر اما در شش ماه‌ دوم سال هر روز در یک نوبت برگزار می‌شود و آنهم در ساعت ۱۲ ظهر. راهنمایان این تور به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند و شما اگر از آنها و انرژی خوبی که برایتان می‌گذارند راضی بودید می‌توانید به آنها انعام بدهید. برای شرکت در این تور اگر بیشتر از ۱۰ نفر هستید بهتر است به وب‌سایت برگزارکننده‌ی این تور مراجعه کنید و تور را رزرو نمایید اما اگر تعدادتان کمتر از این عدد است می‌توانید رأس ساعت ۱۲ یا ۱۷ در میدان آزادی حضور داشته باشید و تور خود را به همراه یک راهنمای کاربلد شروع کنید.

 

هزینه‌های اولیه سفر به تفلیس

 

 

The Grand Tour

 

۲- Alternative Tour


یک تور جذاب برای آنهایی که می‌خواهند به جاذبه‌های کمتر شناخته شده‌ی تفلیس سری بزنند و آنها را کشف کنند. توری که باز هم وب‌سایت Tbilisi Hack آن را برگزار می‌کند و روزهای برگزاریش شنبه و چهارشنبه هر هفته می‌باشد. این تور در روزهای فوق رأس ساعت ۱۲ ظهر از هاستل فابریکا آغاز می‎شود و برای ثبت‌نام در این تور باید به لابی هاستل فابریکا مراجعه کنید. هاستلی که خودش جزو جاذبه‌های خاص شهر تفلیس به حساب می‌آید. چرا که در گذشته یک کارخانه‌ی ریسندگی بوده است. این تور کاملا رایگان در حدود ۳ ساعت زمان می‌برد و با شرکت در آن می‌توانید از کلیسای لوتران، کلیسای سنت پیتر و پاول، کلیسای سنت الکساندر نفسکی، خیابان آگماشنبلی و حیاط‌های سبک ایتالیایی دیدن کنید و در این بین نیز از غذاها و نوشیدنی‌های محلی تفلیس نوش جان کنید.

 

 

Alternative Tour

 


۳- Hidden Tbilisi


این تور شما را می‌برد به جاذبه‌های پنهان تفلیس. همان‌هایی که به هنگام گشت و گذارتان در این شهر زیاد می‌بینیدشان اما به بهشان توجه نمی‌کنید و یا هرگز نمی‌بینیدشان چرا که گذرتان به آنها نمی‌افتد. توری که شرکت در آن نزدیک به ۳ ساعت زمان شما را به خودش اختصاص می‌دهد و کاملا رایگان است. توری که روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه برگزار می‌شود. توری که شما را به تماشای خانه‌های قدیمی می‌برد و با مردمان این شهر بیشتر آشنا می‌کند. این تور در روزهای تابستانی سال رأس ساعت ۱۷ و در روزهای زمستانی سال رأس ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و در سفرتان با تور تفلیس به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از گشت و گذار در جاذبه‌های مشهور شهر حتما در این تور ثبت‌نام کنید تا زیر پوست شهر تفلیس بروید و آن را کشف کنید.

 

طبیعت‌گردی در دریاچه لاکپشت تفلیس

 

 

Hidden Tbilisi

 


۴- Backstreets of Tbilisi


این تور که با همکاری مشترک هاستل فابریکا و تور بزرگ تفلیس برگزار می‌شود شما را به دیدن خیابان‌ها و محله‌های تفلیس می‌برد تا جدای از جاذبه‌های گردشگری این شهر با مردمانش و زیست روزمره‌ی آنها نیز آشنا شوید. توری که در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه‌ی هر هفته رأس ساعت ۱۲ ظهر برگزار می‌شود و ۳ ساعت به درازا می‌کشد. توری که با شرکت در آن به محله‌ی مرجانیشویلی هم سری می‌زنید و از جاذبه‌های آن دیدن می‌کنید. برای شرکت در این تور باید به لابی هاستل فابریکا بروید و ثبت‌نام انجام بدهید.

 

 

Backstreets of Tbilisi

 


۵- Exciting Tbilisi


یک تور هیجان‌انگیز برای آنهایی که عاشق بازی کردن هستند و همینطور آنهایی که در یک سفر خانوادگی به تفلیس رفته‌اند. توری که ۳ ساعت به درازا می‌کشد و هر یکشنبه رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود. توری که اگرچه برای مهمانان هاستل انووی رایگان است اما افراد دیگر برای شرکت در آن باید ۲۰ لاری بپردازند. توری که با شرکت در آن می‌توانید تفلیس را به شکل یک معمای حل ناشده ببینید و برای کشف آن در بخش‌های مختلفش قدم بزنید. برای شرکت در این تور و جزئیات دقیقش می‌توانید به وب‌سایت هاستل انووی مراجعه کنید.

 

تفلیس، مکانی برای رویارویی فرهنگ‌های مختلف جهان

 

 

Exciting Tbilisi

۲۰ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران