بهترین تفریح‌هایی که می‌توانید در سمینیاک بالی انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین تفریح‌هایی که می‌توانید در سمینیاک بالی انجام دهید

سمینیاک منطقه‌ای چشمگیر در نزدیکی ساحل محبوب کوتا است که با رستوران‌های فوق‌العاده و کافه‌های آرامش‌بخش، نقاط دیدنی جذاب و همچنین بخش‌هایی برای جشن و پایکوبی پر شده است. این منطقه شگفت‌انگیز هر چیزی که شما لازم دارید را از تفریح و سرگرمی تا انواع اقامتگاه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه این منطقه با ترکیبی منحصر به فرد از فرهنگ‌های محلی و بین‌المللی شما را با شگفتی‌های زیادی روبرو می‌کند. ما در اینجا به بهترین کارهایی که می‌توانید با تور بالی در سمینیاک انجام دهید اشاره می‌کنیم.

 

از یک گالری هنری دیدن کنید

اگر از علاقه‌مندان به هنر خیابانی و هنر معاصر هستید حتما باید از  گالری نیامن که هنر هنرمندان بومی و بین‌المللی را به تصویر می‌کشد دیدن کنید. مجموعه جمع آوری شده در این گالری با دقت و وسواس در زمینه‌های هنری، معماری و طراحی انتخاب شده است. قطعات زیبایی که در اینجا به نمایش در آمده گردشگران را جذب خود می‌کند. اشاره کنیم که بازدید از این گالری رایگان است.

 

  معرفی موزه هنر آگنگ رایی در بالی 

 

سمینیاک بالی

 

 

آدرس: Jl. Basangkasa no. 88, Seminyak

 

در ساحل اسب‌سواری کنید

آیا ایده‌ای راجب اسب‌سواری روی ماسه‌های ساحل و بازدید از زمین‌های برنج دارید؟ این تور گردشی و ماجراجویانه راهی عالی برای کشف کنگو و مناطق اطراف آنست. شما می‌توانید با پیوستن به تور اسب‌سواری همراه راهنمایی زبده در ساحل اسب‌سواری کنید و به دیدن زمین‌های سرسبز اطراف بروید. مخصوصا این تور برای افرادی که به دنبال کسب آرامش هستند فوق‌العاده است. قیمت این تورها از ۴ هزار رینگیت آغاز می‌شود.

 

 

 

 

 

آدرس: Jalan Langudu 516, Pangkung Tibah Kediri, Pererenan

 

از معابد محلی دیدن کنید

یکی از معدود مناطق مذهبی در سمینیاک معبد پورا پتیتنگت بوده و یکی از معابد دریایی‌ست که از جزیره بالی محافظت می‌کند. این معبد شگفت‌انگیز از ماسه سرخ و ماسه سیاه در قرن ۱۶ام میلادی ساخته شده است. داخل معبد از زیارتگاه‌ها و سالن‌های مختلفی ساخته شده که برای قرن‌ها به همان شکل حفظ شده‌اند.

 

سفر به Seminyak، گوشه‌ای جذاب از بالی

 

 سمینیاک بالی

 

 

آدرس: Jalan Petitenget, Kerobokan Kelod, Kuta

 

موج‌سواری را امتحان کنید

اگر به دنبال هیجان بیشتر هستید چرا موج‌سواری را امتحان نکنید؟ با وجود برخی از آرام‌ترین آب‌های اقیانوس هند چرا موج‌سواری را در سواحل سمینیاک امتحان نکنید و مهارت‌هایتان را بالا نبرید؟ شما می‌توانید تحت نظر مدرسه موج‌سواری و زیر نظر مدرسان حرفه‌ای همراه با اخذ گواهینامه یاد بگیرید. این تجربه نه تنها شما را سرگرم می‌کند بلکه به عنوان مهارتی جدید تا همیشه همراه شما خواهند ماند. یک جلسه ۲ ساعته ۲۵۰۰ رینگیت هزینه در برخواهد داشت.

 

۶ نقطه‌ی بالی که هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی را در آنها می‌توانید انجام دهید

 

 سمینیاک بالی

 

 

آدرس: Jl. Pantai Double Six (In Front of Furama Hotel) Seminyak

 

کلیسای گوتیک بالی

کلیسای سنت میکائیل با ظاهر سفید آبی خیره‌کننده‌اش زیر انوار طلایی آفتاب گرمسیری جزیره همچون نگینی چند قیراطی می‌درخشد و چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. شما به وضوح می‌توانید ریشه‌های انگلیسی را در این کلیسای استعماری مشاهده کنید. در واقع با دیدن این کلیسا به یاد افسانه‌های دیزنی می‌افتید که ارزش بازدید کوتاه را دارد مخصوصا افرادی که عاشق معماری هستند.این کلیسا آنقدر محبوب است که زوج‌های جوان دوست دارند مراسم ازدواج‌شان را در آن برگزار کنند.

 

معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند

 

 سمینیاک بالی

 

 

آدرس: JL. Camplung Tanduk, Seminyak, Kuta, 80361

 

برای استراحت ماساژ را امتحان کنید

بازدید از بالی بدون گرفتن ماساژ اساسا ناقص خواهد بود. پرانا یکی از بزرگ‌ترین اسپاهای بالی است که لذتی بصری با نفوذ قوی ریشه‌های هند و مراکشی را ارائه می‌دهد. در این اسپا طیفی از انواع درمان‌ها ارائه می‌شود که می‌توانید برحسب نیازتان درمان مورد نظر را درخواست کنید. جدا از معماری خیره‌کننده این اسپا، شما امکان دسترسی به هر دو اسپای سرد و گرم را دارید. در اینجا برای یک ساعت ماساژ باید ۲۶۰۰ رینگیت بپردازید.

 

 ۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ که در سفر به بالی باید به آنها سر بزنید

 

 سمینیاک بالی

 

 

آدرس: Jl. Kunti no. 118X (The Villas Bali) Seminyak

 

به کلاس آشپزی سرآشپز دن بروید

اگر عاشق طعم‌های جدید و یادگیری غذاهای مختلف هستید و از گشت و گذار بین ادویه‌ها لذت می‌برید حتما اطلاعات‌تان را درباره غذاهای تند و شیرین بالیایی به دست بیاورید. این کلاس آشپزی نه تنها فقط غذاهای محلی را به مهمانان یاد می‌دهد، تکنیک‌های ریز و پنهان را هم آموزش می‌دهد. شما با تیمی شاد و در محیطی صمیمی اوقات جذابی را تجربه خواهید کرد.

 

۸ کلاس آشپزی که در سفر به بالی می‌توانید در آنها شرکت کنید

 

 سمینیاک بالی

 

 

آدرس: Spicery Cooking School, Seminyak

 

در ساحل سمینیاک قدم بزنید

پیاده‌روی در امتداد اقیانوس در ساحل سمینایک یکی از فعالیت‌های آرام و روح نوازی است که می‌توانید انجام دهید. شما در این ساحل می‌توانید بادبادک هوا کنید، والیبال ساحلی بازی کنید و یا با ماسه‌ها چیزی خلق کنید. اگر خوش شانس باشید حتی می‌توانید از یک ستاره دریایی و یا لاک پشت عکس بگیرید.

 

 

 سمینیاک بالی

۱۶ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران