اجرای زنده در بهترین نقاط کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
اجرای زنده در بهترین نقاط کوالالامپور

کوالالامپور شهری جذاب و پر رنگ و لعاب است که دارای جاذبه‌های فراوانی بوده و از هر سمت و در هر زمینه‌ای شما را به سوی خود می‌کشاند. در چنین شهری حتما تماشای موسیقی زنده و لذت بردن از آن امری ضروری است که نباید از آن به هیچ وجه غافل شوید. در اینجا بهترین مکان‌های موسیقی زنده برای تفریحات شبانه در تور کوالالامپور را بررسی می‌کنیم.

 

الکسیس بیسترو

این بیستروی جذاب و دنج تجربه بی‌نظیری از اجرای موسیقی زنده در تور کوالالامپور ارائه می‌دهد و بهترین خوانندگان و نوازندگان موسیقی جاز بین‌المللی و داخلی در آن به هنرنمایی می‌پردازند. شب‌های دوشنبه، جمعه و شنبه، این نوازندگان برای اجرای آهنگ‌های موسیقی جاز خود به صحنه می‌آیند. شما در اینجا می‌توانید از آهنگ‌های کلاسیک تا آخرین ترک‌های منتشر شده از قطعات شناخته شده‌ لذت ببرید و شبی جذاب و به یادماندنی را با دوستان خود سپری کنید.

 

۱۰ غذای خیابانی خوشمزه در کوالالامپور

آدرس: Lot 10, Ground Floor, Great Eastern Mall, 303 Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur

 

The Bee

این کافه یکی از بهترین نقاط کوالالامپور برای لذت بردن از اجرای زنده است. در واقع هر هفته بهترین نوازندگان از ژانراهای مختلف به صورت سازمان یافته‌ای در این کافه حضور پیدا کرده و به اجرای زنده می‌پردازند. شما در این کافه می‌توانید از ژانرهای مختلف موسیقی همچون راک اند رول، الکترونیک، موسیقی پاپ، جاز و موارد دیگر لذت ببرید و با همراهان خود شبی شاد و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. گفتنیست اینجا از بهترین نقاط شهر برای لذت بردن از موسیقی در کل کوالالامپور و حتی مالزی است که نوازندگان بین‌المللی و داخلی در آن به اجرا می‌پردازند. با ضرب آهنگ‌های کلاسیک دهه‌های ۸۰ و ۹۰ به گذشته بروید و شبی تکرارنشدنی بسازید.

آدرس: 36, Level G2, Publika Mall, 1, Jalan Dutamas 1, Solaris Dutamas, 50480 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Live Fact

در فضایی جالب و خلاقانه شما می‌توانید از نمایش‌های بین‌المللی لذت ببرید و یکی از تجارب منحصر به فرد کوالالامپور در تور مالزی را به یادگار در ذهنتان ثبت کنید. Live Fact به نوازندگان این امکان را می‌دهد تا سن خود را در محل سازماندهی کرده و با طرفداران ارتباط برقرار کنند و همانجا برای برنامه شب تمرین کنند. بیش از ۱۰۰ هنرمند از سراسر جهان در آنجا هنرنمایی کرده‌اند. همچنین لایو فکت تمام تلاش خود را می کند تا همیشه جوی صمیمی و به یادماندنی ارائه دهد.

 

خرید در ۸ بازار جذاب کوالالامپور

آدرس: No.33, 2, Jalan 3/109f, Taman Danau Desa, 58100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

No Black Tie

اجازه دهید در این کافه بی‌نظیر موسیقی‌های جاز، کلاسیک، بلوز، فولکلور، شعر و خوانش شگفت‌انگیز مالزی و بین المللی با آهنگ‌های مسحورکننده شما را از پا درآورند. در اینجا بهترین اجراهای زنده برگزار شده که هنر و استعداد نوازندگان و هنرمندان منطقه را به معرض دید قرار می‌دهد. بسیاری از زمان‌ها اجرای آهنگ‌های سنتی و قطعات هنرمندان محلی همراه با دست و پایکوبی همراه بوده و لحظات شاد و منحصر به فردی را در تور مالزی خلق می‌کند. شما در این کافه شبانه دنج با نورهای نارنجی کاملا از دنیای پشت دیوارها جدا خواهید شد.

آدرس: 17, Jalan Nagasari & Jalan Mesui, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Suzie Wong

در میان خیابان‌های جالان راجا چولان در کوالالامپور، یک کافه مخفی با سرگرمی‌های هیجان انگیز مانند نمایش‌های زنده جاز و موسیقی فلکلور واقع شده است. با نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های رنگی گوارا از تماشای اجرای زنده لذت ببرید و با جو حاکم همراه شوید. این کافه جایی کلاس بالا و شیک است که برای ورود به آن لازم است لباس‌های جذاب و کژوال به تن داشته باشید و آراسته باشید.

 

مسیرهای پیاده‌روی جذاب در کوالالامپور

آدرس: Wisma Lim Foo Yoong, 86, Jln Raja Chulan, Kuala Lumpur, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Fuze Club KL

اگر از جاز خسته‌اید و بیشتر دوست دارید از موسیقی پرجنب و جوش لذت ببرید و تمام شب را با دوستان به دست و پایکوبی بپردازید پس بهترین جا برای شما Fuze Club KL است تا اجرای دی‌جی‌های محلی را از نزدیک ببینید و قضاوت کنید. شب‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه در واقع شب رویدادهای این کافه است که رویدادهایی با مضمون‌های مختلف را تدارک می‌بیند. دی جی‌های محلی آهنگ‌هایی را اجرا می‌کنند که حال و هوای شما را عوض می‌کنند. حتی گاهی اوقات آن‌ها از دی جی‌های بین‌المللی هم دعوت به عمل می‌آورند.

آدرس: Jalan Kia Peng, Kuala Lumpur City Center, Kuala Lumpur

۰۶ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران