بهترین نقاط کوالالامپور برای کمپ زدن و لذت بردن از طبیعت

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین نقاط کوالالامپور برای کمپ زدن و لذت بردن از طبیعت

کم‌تر کسی است که به شما پیشنهاد کند در سفر به شهر مدرنی همچون کوالالامپور، شبی را در بیرون از هتل و در طبیعت سر کنید. با این حال واقعیت این است که در هر بار سفر خود با تور مالزی به این شهر مدرن، نمی‌شود همیشه در هتل‌های لوکس و مراکز خرید ماند و گاهی نیاز است چیزهای بسیار بیشتری از یک شهر یا کشور را کشف کنید. به همین دلیل ما بهترین نقاط برای کمپ زدن در این شهر را به شما یادآور می‌شویم تا شاید شما نیز تصمیم گرفتید شبی را در این مکان‌ها سر کنید.

 


اقامتگاه Sailorrest


این مکان تنها یک ساعت از کوالالامپور فاصله دارد و مکانی عالی برای گردش و همچنین سر کردن شب است. حتی اگر نمی‌خواهید که شب را هم در بیرون از هتل سر کنید، به راحتی خواهید توانست یک صبح تا شب در این مکان باشید، از زیبایی‌های طبیعی آن لذت ببرید، گردش کنید و در نهایت غروب به شهر باز گردید. حتی اگر بخواهید یک اقامتگاه با امکانات عالی نیز در این مکان وجود دارد که می‌توانید در آن اقامت کنید یا اینکه با قایق‌های بسیار خوبی که در آبگیر قرار دارند، به گردش بروید.

 

بهترین اقامتگاه‌های مالزی برای ماه عسلی به یادماندنی

 

 

 اقامتگاه Sailorrest

 


آدرس: Lorong Dato Panglima, Kampung Janda Baik, Pahang

 


اقامتگاه Tanah Aina Fahad


این اقامتگاه بیش از ۸ هکتار وسعت دارد و برای کسانی که عاشق طبیعت هستند، جایی عالی برای گردش محسوب می‌شود. جدا از اینکه شما می‌توانید در خود هتل اقامت کنید، برای برپایی چادر نیز نیاز نیست هیچ چیزی با خود به اینجا بیاورید. همه چیز برای شما مهیاست فقط باید تعیین کنید که چه میزان زمان قصد دارید در آن بمانید. یک رودخانه‌ی زیبا، دشت سرسبز به همراه درختان پرشمار و منظره‌ی جذاب سونگای دونگ از جمله ویژگی‌های این مکان محسوب می‌شوند.

 

 

  اقامتگاه Tanah Aina Fahad

 


آدرس: Lot 1053, Mukim Ulu Dong, Raub, Pahang

 


Caravan Serai


در این مکان که عملا برای طرفداران طبیعت گردی ساخته شده، شما ۱۰ ویلای لوکس به همراه استخر خواهید داشت، ۳۰ سوییت برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده و ۷ چادر بسیار عالی با امکانات خوب برای کسانی که می‌خواهند در اطراف کوالالامپور کمپ بزنند. امکانات و مناظر بسیار زیبایی در این محل خواهید داشت و از بودن در آن لذت بسیاری می‌برید.

 

راهنمای گردش در پارک ملی پنانگ، کوچک‌ترین پارک ملی مالزی

 

 

  Caravan Serai

 


آدرس: Jalan Tras, 28700 Bentong

 


Tadom Hill


تپه‌ی تادوم از آن نقاط بسیار جذاب در اطراف کوالالامپور است که از فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله داشته و از خود شهر ۴۵ دقیقه فاصله دارد. در این مکان شما چشمه‌های آب گرم دارید، برکه‌ای زیبا با نمای شگفت‌انگیز صخره‌های آهکی و طبیعت جذاب تپه را به همراه خواهید داشت. همچنین خود اقامتگاهی که باید در آن حضور داشته باشید کاملا دوست‌دار طبیعت بوده و تمام مراکز کمپ و همچنین سازه‌هایش از بامبو ساخته شده‌اند. این مرکز کمپینگ بسیار پرطرفدار از سال ۲۰۱۵ فعالیت می‌کند و طرفداران بی‌شماری در بین محلی‌ها دارد.

 

طبیعت‌گردی در دل پارک‌های ملی مالزی

 

 

  Tadom Hill

 


آدرس: Tadom Hill Resorts, 42700 Banting

 


Sungai Pauh


این مکان یک سایت کمپینگ در کنار جنگلی بارانی است که از جمله مهم‌ترین مراکز کمپینگ در منطقه محسوب می‌شود. جایی که شما می‌توانید در نزدیکی یک دهکده‌ی کوچک و همراه با امکانات مناسب به برپایی کمپ در محلی بسیار زیبا بپردازید. در این محل (با هماهنگی از پیش) به شما امکاناتی از قبیل چادر، سرویس بهداشتی، محل برپایی آتش و بسیاری چیزهای دیگر داده می‌شود تا بتوانید به راحتی روزی دلچسب را در آن سپری کنید. پیشنهاد ما این است که حتما شب را در آن‌جا سر کنید، اما در هر صورت می‌توانید یک صبح تا بعد از ظهر در آن گردش کرده و به راحتی به شهر باز گردید.

 

زیباترین پارک‌های ملی مالزی که باید از آن‌ها بازدید کنید

 

 

  Sungai Pauh

 


آدرس: Taman Sedia, Ranah Rata

 


Taman Alam Kuala Selangor


این منطقه که با نام پارک طبیعی کوالا سلانگور نیز شناخته می‌شود، بیش از ۳۰۰ هکتار وسعت داشته که در نزدیکی دریا قرار دارد و جدا از جنگل زیبایی که آن را فرا گرفته، منطقه‌ای مردابی مملو از درختان مانگرو نیز در خود دارد. با توجه به وجود چادرهای بسیار خوب و امکانات مناسب در این پارک، می‌توانید ساعاتی عالی را در آن سپری کرده و از طبیعت این منطقه‌ی فوق‌العاده لذت ببرید.

 

 ۸ جزیره‌ی زیبای مالزی که حتما باید از آن‌ها دیدن کنید

 

 

 Taman Alam Kuala Selangor

 


آدرس: Taman Alam Kuala Selangor, Jalan Klinik, Kuala Selangor, 45000 Kuala Selangor, Selangor

 


پارک Kenong Rimba، میراث طبیعی مالزی


اگر چه ما این مکان را به عنوان جایی برای کمپ زدن به شما معرفی می‌کنیم، اما این مکان به قدری محبوب است که بسیاری از خانواده‌های مالزیایی یا گردشگران برای چند ساعت هم که شده از آن دیدن می‌کنند. جایی که همراه با جنگل بارانی زیبا، چندین غار فوق‌العاده دیدنی و همچنین آبشارهای جذاب دارد و گونه‌های مختلفی از حیوانات را در خود پناه داده است. از جمله فعالیت‌های دلچسب در این محل تماشای پرندگان است. کمپ زدن از این بابت کاری عالی در این محل محسوب می‌شود که شما با فراغ بال می‌توانید از همه‌ی دیدنی‌های این محل بازدید کنید.

 

 

 پارک Kenong Rimba

 


آدرس: Batu 9, Jalan Keretapi, 27200 Kuala Lipis

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران