۱۰ مکان فوق‌العاده در کوالالامپور برای نوش جان کردن بهترین دسرها

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۱۰ مکان فوق‌العاده در کوالالامپور برای نوش جان کردن بهترین دسرها

کوالالامپور یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای شرق آسیاست که همواره به برج‌های بلند بالایش شناخته می‌شود. شهری رنگارنگ که بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها را در خود دارد و در تمامی فصول سال میزبان هزاران هزار گردشگر است. در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر به دنبال بهترین نقاط برای نوش جان کردن بهترین دسرها هستید. همراه ما باشید تا به ۱۰ نقطه‌ی فوق‌العاده‌‌ی این شهر برای نوش جان کردن بهترین بستنی‌ها و کیک‌ها و سر بزنیم.

 


۱- Inside scoop


اگر علاقه‌مند به بستنی‌ها هستید و اگر در فصل‌های گرم سال به کوالالامپور سفر کرده‌اید بهترین مکان برای شکم‌گردی شما همین بستنی‌فروشی است. جاییکه می‌توانید از طعم‌های مختلف بستنی تهیه و نوش جان کنید. درهای این بستنی فروشی همه روزه از ساعت ۱ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و با بهترین بستنی‌ها از آنها پذیرایی می‌کند.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

 

 

Inside scoop

 


نشانی: بامگسار بارو، جالان تلاوی۲، شماره ۹

 


۲- Encore


در یک فضای انگلیسی قرن نوزدهمی، در یک جای تمیز و منظم، از آنها که در قدیم فقط خاندان‌های سلطنتی اجازه‌ی ورود داشته‌اند یک کافه‌ی با صفا واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید بهترین چای‌ها و کافه‌ها را همراه بهترین کیک‌ها و شیرینی‌ها نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان به کوالالامپور به شما توصیه می‌کنیم حتما یک بعد از ظهر خودتان را به یک کافه اختصاص بدهید.

 

 

Encore

 


نشانی: تامان بوکیت دسا، جالان بوکیت دسا ۵

 


۳- Souka


یک کافه‌ی عالی که در سال ۲۰۱۲ توسط یک خانم و آقا راه‌اندازی شده است و امروزه به کافه‌ی مخمل سرخ معروف است. چرا که دکور ان از مبلمان‌ها و میزها و صندلی‌های سرخ و سفید تشکیل شده است. با رفتن به این کافه می‌توانید بهترین دسرهای شرق آسیا را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه به صورت ۲۴ ساعته به روی مشتریانش باز است و از این رو یکی از معروف‌ترن کافه‌های این شهر به حساب می‌آید.

 

 

Souka

 


نشانی: تامان تون دکتر اسماعیل

 


۴- Kid Kones


یکی دیگر از بهترین مکان‌های کوالالامپور که با رفتن به آن می‌توانید بهترین بستنی‌های این شهر را نوش جان کنید همین بستنی فروشی است. جاییکه شهرت بستنی‌های شکلاتی‌اش در سراسر کوالالامپور پیچیده است. درهای این بستنی فروشی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

۱۰ نان‌ فروشی و شیرینی‌ فروشی کوالالامپور برای خوردن خوش‌طعم‌ترین و تازه‌ترین نان‌ها و دسرها

 

 

Kid Kones

 


نشانی: مونت کیارا

 


۵- Ah keong’s ais kacang stall


در سفرتان به کوالالامپور اگر علاقه‌مندید دسرهای شرقی که مخلوتی از بهترین گیاهان و دمنوش‌ها و همینطور مرکبات و حبوبات پخته هستند را نوش جان کنید باید به این کافه‌ی سیار تشریف ببرید. جاییکه دسرهایش به نوعی یک وعده‌ی غذایی کامل به حساب می‌آیند و بیشتر توریست‌های این شهر را از خودشان راضی نگه می‌دارند. جاییکه پشت یک ماشین و دکه که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

 

Ah keong’s ais kacang

 


نشانی: جالان پادانگ بلیا ۹۴A

 


۶- Aboong


یک کافه‌ی کره‌ای زیبا که با رفتن به آن می‌توانید بستنی‌های متفاوتی را نوش جان کنید. کافه‌ای کوچک و بامزه با دسرهای نسبتا ارزان قیمت. کافه‌ای که درهایش همه روزه به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Aboong

 


نشانی: سلانگور، چلاس کوالالامپور

 


۷- Terracotta café & amp


یک کافه‌ی شیک و دنج. از آنها که برای خلوت‌های عاشقانه بسیار مناسب است. از آنها که اگر برای ماه‌ عسل و یا یک سفر رمانتیک به کوالالامپور رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم از آن دیدن کنید. با رفتن به این کافه می‌توانید دسرهای معروف سراسر دنیا را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

غذاهای خوشمزه و حلالی که در سفر به کوالالامپور باید امتحان کنید

 

 

Terracotta café

 


نشانی: جالان تروپیکانا سلاتان ۱

 


۸- Jaslyn cakes


اگر عاشق نان‌های فرانسوی و انگلیسی هستید این نان فروشی بهشت شماست. جاییکه می‌توانید انواع نان‌ها و کروسان‌های شکلاتی را از آن خریداری کنید و به همراه یک آب میوه‌ی دبش نوش جان کنید. درهای این نان فروشی همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Jaslyn cakes

 


نشانی: جالان تلاوی ۲، ۷A

 


۹- Cookie nation


یک کافه‌ی آمریکایی در قلب کوالالامپور که با رفتن به آن می‌توانید بهترین کیک‌ها و بیسکویت‌ها را به همراه بهترین قهوه‌ها سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Cookie nation

 


۱۰- Bunn Choon


یک نان فروشی نسبتا سنتی در کوالالامپور که با رفتن به آن می‌توانید نان‌های تخم مرغی خوشمزه را سفارش بدهید و نوش جان کنید. نان‌های خوش خوراکی که شما را علاقه‌مند به خودشان می‌کنند و برای آدم‌های کم غذا، یک وعده‌ی غذایی به حساب می‌آیند. درهای این نان فروشی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Bunn Choon

 


نشانی: جالان پتالینگ ۱۵۳

۰۱ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران