۱۰ مکان عالی برای خوردن صبحانه در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۱۰ مکان عالی برای خوردن صبحانه در کوالالامپور

کوالالامپور دیدنی‌های بسیاری دارد و در آن می‌توان فعالیت‌های تفریحی متعددی را تجربه کرد. برای شروع چنین روزهای جذابی در پایتخت مالزی، هیچ چیز بهتر از خوردن یک صبحانه عالی نیست. اگر نمی‌دانید که در کجای این شهر شلوغ می‌توانید بهترین صبحانه‌های ممکن را نوش جان کنید، حتما به ۱۰ پیشنهادی که ما در ادامه برایتان داریم نگاهی بندازید تا در سفر با تور مالزی حداقل به یکی از آنها سر بزنید.

 

 

  1. Nasi Lemak Tanglin

در سفر با تور کوالالامپور، حداقل یک بار هم که شده باید صبحانه‌ی سنتی این شهر را تجربه کنید. بهترین جا برای خوردن این صبحانه Nasi Lemak Tanglin است که از سال ۱۹۴۸ در این قسمت از شهر غذای خوشمزه‌اش را سرو می‌کند. این مکان از ساعت ۷ صبح شروع به فعالیت می‌کند و با قیمت پایین، صبحانه‌ای خوشمزه را برایتان پخت می‌کند.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

 

Nasi Lemak Tanglin

 

آدرس: Tasik Perdana, 50480

 

 

  1. TG’s Nasi Kandar

این مکان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند، به همین خاطر هم برای کسانی که تا دیر وقت بیرون هستند یا صبح خیلی زود آماده‌ی رفتن به یکی از محل‌های نزدیک کوالالامپور می‌شوند، انتخابی عالی است. همانطور هم که از اسمش پیداست، شما در آن می‌توانید ناسی کندار سفارش دهید، غذایی که در واقع یک برنج معمولی است و شما می‌توانید چیزهای مختلفی را انتخاب و در کنارش میل کنید.

 

غذاهای خوشمزه و حلالی که در سفر به کوالالامپور باید امتحان کنید

 

TG’s Nasi Kandar

 

آدرس: 3, Tengkat Tong Shin, Bukit Bintang, 50200 Bukit Bintang

 

 

  1. رستوران Yut Kee

مدل‌های مختلفی از صبحانه‌های سنتی در کوالالامپور یا به طور کلی مالزی پخت می‌شود که برای نوع دیگری از آن بهتر است به رستوران Yut Kee بروید که یکی دیگر از رستوران‌های قدیمی این شهر است و از سال ۱۹۲۸ فعالیت خود را آغاز نموده. قیمت غذاها در این رستوران نیز بسیار خوب است و اگر به خوردن صبحانه‌ی گوشتی و پر انرژی علاقه دارید، حتما باید آن را برای شروع روز خود انتخاب کنید.

 

 

رستوران Yut Kee

 

آدرس: 1, Jalan Kamunting, Chow Kit, 50300

 

 

  1. Dolly Dim Sum

این رستوران به دست دو خواهر افتتاح شده که قصد دارن غذای سنتی دیم سام را با شکلی مدرن سرو کنند. طعم و قیمت این دیم سام‌ها عالی هستند و در کنار آن انتخاب‌های متنوع دیگری برای صبحانه از جمله نودل و یا برنج را نیز خواهید داشت. برای دیم سام شاید جاهای بهتری هم بود، اما با توجه به اینکه Dolly Dim Sum هم کیفیت بسیار خوبی دارد و هم به راحتی از طریق وسایل نقلیه عمومی کوالالامپور در دسترس است، آن را برای لیستمان انتخاب نمودیم. البته این مکان برای کسانی نیست که صبح خیلی زود بلند می‌شوند، چون در مرکز خرید پاویلیون واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح شروع به ارائه غذا می‌کند.

 

 

Dolly Dim Sum

 

آدرس: Pavilion Kuala Lumpur, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang

 

 

  1. Ah Weng Koh Hainan Tea

اگر اهل صبحانه‌های سنتی مالزیایی نیستید، نظرتان در مورد یک صبحانه کلاسیک یعنی تخم مرغ و چای یا قهوه و نان چیست؟ Ah Weng Koh Hainan Tea در مرکز خرید ICC Pudu واقع شده است، اما از ساعت ۵:۳۰ صبح فعالیت خود را آغاز کرده و شما می‌توانید با قیمتی بسیار پایین، یک صبحانه استاندارد عالی شامل تمام چیزهایی که انتظار دارید را سفارش داده و میل کنید.

 

۶ اپلیکیشن کاربردی برای تسهیل سفر به کوالالامپور

 

Ah Weng Koh

 

آدرس: ICC Pudu, Jalan 1/77C, Pudu, 55100

 

 

  1. Restoran 168 Wanton Mee & Curry Mee

خوردن نودل به عنوان صبحانه در مالزی کاملا عادی است، پس بد نیست شما هم این تجربه را در سفر به کوالالامپور امتحان کنید. برای این کار به سراغ Restoran 168  بروید که در محله‌ی قدیمی پودو قرار گرفته است. این مکان در نزدیکی مرکز خرید ICC این محله واقع شده و جایی عالی برای سفارش انواع نودل‌هاست. نودل‌های Restoran 168 ارزان و خوشمزه‌ هستند و برای صبحانه دو نوع مختلف آن‌ها وجود دارد، اگر به اندازه کافی جا داشتید، پیشنهاد می‌کنیم هر دوی آن‌ها را امتحان کنید.

 

مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

 

Restoran 168 Wanton Mee

 

آدرس: 2-2, Jalan Brunei Utara, Pudu, 55100

 

 

  1. LOKL Coffee Co

اگر روز خود را می‌خواهید در محله‌ی چینی‌های کوالالامپور سر کرده و به خرید و گردش در این بخش جذاب شهر بگذرانید، LOKL Coffee Co جایی عالی برای شروع صبح شما خواهد بود. این مکان هم قهوه را به سبک سنتی مالزیای سرو می‌کند و هم به شکل‌های بین‌المللی آن. منوی صبحانه نیز کاملا غربی و آشناست اما دو مدل صبحانه سنگین نیز دارد که ۲۹ و ۲۵ رینگیت قیمت داشته و شامل گوشت و وافل و قهوه و چیزهایی از این دست است. البته شما می‌توانید صبحانه‌ای معمولی سفارش دهید و قیمت بسیار پایین‌تری پرداخت کنید.

 

سفری کم هزینه به کوالالامپور با خرید کارت گردشگری

 

LOKL Coffee Co

 

آدرس: 30, Jalan Tun H S Lee, City Centre, 50100

 

 

  1. Antipodean Café

این کافه نیز از آن جاهایی است که به صورت تمام وقت فعالیت می‌کند و منوی آن تنوعی عالی دارد که ساعات مختلف شامل غذاها و نوشیدنی‌های مختلف می‌شود. اگر چه این کافه به آوردن سنت استرالیایی در زمینه‌ی ارائه قهوه در کوالالامپور معروف است، اما منوی صبحانه‌ی آن عالی‌ست. از یک صبحانه کلاسیک با تخم مرغ و نان و قهوه گرفته تا یک صبحانه سنگین شامل چای، مرغ، سوسیس و ...

 

 

Antipodean Café

 

آدرس: 20, Jalan Telawi 2, Bangsar Baru, 59100

 

 

  1. VCR

اگر چه اسم آن ما را به دنبال فیلم‌های قدیمی VCR می‌اندازد، اما نوشیدنی‌ها و غذاها در این کافه به هیچ وجه قدیمی نیستند، بلکه بر عکس با جایی بسیار مدرن و جذاب مواجهید که منویی با چندین نوع قهوه مختلف در خود دارد. در بخش صبحانه نیز شما می‌توانید نوشیدنی‌های مختلف در کنار چند انتخاب غربی برای صبحانه داشته باشید که شامل ساندوچ، تخم مرغ به سبک ترکی، صبحانه گیاهی و ... می‌شود.

 

بهترین بازارهای خیابانی در کوالالامپور

 

VCR

 

آدرس: 2, Jalan Galloway, Bukit Bintang, 50150

 

 

  1. Breakfast Thieves

اگر در ملبورن برای صبحانه بخواهید جایی بروید، بسسیار Breakfast Thieves را به شما معرفی می‌کنند، حالا این مکان شعبه‌ای در کوالامپور بازگشایی کرده و به سرعت به یکی از جاهای محبوب در این شهر برای صرف صبحانه بدل شده است. این مکان در قلب بانگسار واقع شده است و تخصصش در ارائه صبحانه‌های استرالیایی است. صبحانه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ صبح سرو می‌شود و ساعت ۱۱ تا ۱۲ به برانچ یا میان وعده اختصاص دارد.

 

این ۱۰ غذای محبوب و سنتی مالزی را حتما امتحان کنید

 

Breakfast Thieves

 

آدرس: 29, Jalan Bangsar, 5, Jalan Riong, 59100

۲۸ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران