۱۰ هاستل عالی برای کسانیکه می‌خواهند در کوالالامپور ارزان اقامت کنند

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۱۰ هاستل عالی برای کسانیکه می‌خواهند در کوالالامپور ارزان اقامت کنند

کوالالامپور شهر مدرن شرق آسیا، شهری با امکانات عالی و مثال‌زدنی برای تفریح و اقامت، شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها، شهری با بهترین مرکزخریدها برای سفرهای انفرادی و دسته‌جمعی یکی از بهترین مقاصد ارزان قیمت برای سفر است. شهری که در تمامی فصول سال مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. در سفرتان با تور مالزی به کوالالامپور اگر می‌خواهید ارزان اقامت کنید همراه ما باشید تا ۱۰ هاستل ارزان قیمت این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Dorms Kl


یک هاستل ارزان قیمت عالی برای آنهایی که می‌خواهند در جاییکه توریست‌های اروپایی برای اقامت انتخاب می‌کنند اقامت کنند. هاستلی منحصر به فرد پر از مکان‌های عالی برای انواع دورهمی‌ها. مکان‌هایی مانند اتاق تلویزیون و مینی بار. هاستلی با تختخواب‌های گرم و نرم. هاستلی که صبحانه‌ی رایگان به مسافرانش ارائه می‌دهد.

 

۶ اقامتگاه عاشقانه در کوالالامپور برای گذراندن ماه عسلی رویایی و خاطره‌انگیز

 

 

Dorms Kl

 


۲- Reggae mansion kuala lumpur


یک هاستل عالی برای آنهایی که می‌خواهند در یک جای پر شور و هیجان اقامت کنند. هاستلی که یک رستوران عالی در پشت بامش دارد و هرشب مسافرانش را به رقص و دورهمی دعوت می‌کند. ماه که در آسمان سر می‌زند این مکان یکی از بهترین مکان‌های کوالالامپور برای دورهمی به حساب می‌آید. چرا که هنرمندان جوان و دورگرد در آن موسیقی زنده می‌نوازند و مسافران بهترین نوشیدنی‌ها را با ارزان‌ترین قیمت‌ها سفارش می‌دهند و نوش جان می‌کنند. اتاق‌های تمیز و پر آرامش آن نیز این هاستل را به یکی از بهترین انتخاب‌های مسافران تنها تبدیل کرده است.

 

 

Reggae mansion

 


۳- Home kl


یک هاستل عالی برای آنهایی که می‌خواهند در فضایی پر آرامش و راحت مانند فضای خانه‌شان اقامت کنند. هاستلی که خشکشویی دارد و اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هاستلی مناسب برای آنهایی که روزهای حضورشان در کوالالامپور را به گشت و گذار می‌گذرانند و تنها برای خواب می‌خواهند به محل اقامت‌شان مراجعه کنند و می‌خواهند محل اقامت‌شان یک جای پر آرامش باشد.

 

 

Home kl

 


۴- The explorers guesthouse


یک هاستل مناسب برای کسانیکه مجردی به کوالالامپور سفر می‌کنند و مخصوصا خانم‌هایی که تنهایی به این شهر سفر به این شهر می‌روند. چرا که اتاق‌هایی مخصوص خانم‌ها و آقایان در کنار اتاق‌های مختلطش دارد. هاستلی که اینترنت پرسرعت به مسافرانش ارائه می‌دهد و کافه‌اش یکی از بهترنین مکان‌های دورهمی کوالالامپور به حساب می‌آید. چرا که کافه‌اش در پشت بام واقع شده است و بهترین نوشیدنی‌ها را با ارزان‌ترین قیمت‌ها به مسافرانش ارائه می‌دهد.

 

۱۰ اقامتگاه متفاوت در کوالالامپور برای اقامتی امن و لذت‌بخش

 

 

The explorers

 


۵- PODS the backpackers home


یک هاستل دنج و صمیمی برای کسانیکه می‌خواهند در جایی تمیز و ارزان اقامت کنند. هاستلی که اتاق‌هایش تهویه‌ی مناسبی دارند و آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی‌اش تمیز می‌باشند. هاستلی که اتاق‌های مختلط، زنانه و مردانه دارد و برای آسایش مسافرانش بهترین‌هایش را در اختیار آنها می‌گذارد.

 

 

PODS the backpackers

 


۶- Backhome kuala lumpur hostel


یک هاستل عالی با فضایی دلنشین و مدرن. هاستلی که تمیز با امکاناتی مناسب جهت اقامت کسانیکه تنها به کوالالامپور سفر کرده‌اند و یا کسانیکه دسته جمعی و دوستانه به این شهر رفته‌اند. هاستلی منحصر به فرد که آشپزخانه‌اش تمامی امکانات لازم برای آشپزی را دارد. هاستلی که سزویس بهداشتی و حمام‌های تمیز دارد و طبق نظرسنجی‌ها همیشه بالاترین امتیازها را از مسافرانش گرفته است.

 

 

Backhome

 


۷- Agosto guesthouse


در یک فضای صمیمی و دوستانه، در جاییکه هم اتاق‌های خصوصی دارد و هم اتاق‌های عمومی، در جایی آرام و مناسب هاستلی قرار دارد که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زوج‎هایی است که می‌خواهند ارزان در کوالالامپور اقامت کنند. هاستلی که تختخواب‌هایش پرده دارند تا یک فضای خصوصی برای خوابیدن مسافرانش فراهم آورد.

 

گردش در کوالالامپور را با تفریح در KL Sentral تکمیل کنید

 

 

Agosto guesthouse

 


۸- Sahabat guesthouse


برای کسانیکه که می‌خواهند محل اقامت‌شان به مراکز تفریحی و گردشگری کوالالامپور نزدیک باشد، این هاستل یکی از بهترین انتخاب‌هاست. جاییکه با بهترین و ارازان‌ترین امکانات از مسافرانش پذیرایی می‌کند و برای کسانیکه در طول روز به گشت و گذار می‌روند و تنها برای خوابیدن به هاستل برمی‌گردند بسیار مناسب است.

 

 

Sahabat guesthouse

 


۹- Mingle hostel


هاستلی عالی واقع شده در محله چینی‌های کوالالامپور. هاستلی که از سراسر جهان توریست‌های مختلف را به خودش جذب می‌کند تا جدای از یک مکان خواب، یک مکان عالی برای تبادلات فرهنگی نیز به حساب آید. هاستلی که اتاق‌های مختلط و غیر مختلط دارد و تمامی امکاناتش اعم از حمام‌ها، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌اش بسیار تمیز هستند.

 

 

Mingle hostel

 


۱۰- Paper plane hostel


کسانیکه می‌توانند برای محل اقامت‌شان اندکی پول بیشتر خرج کنند این هاستل عالی است. هاستلی که اتاق‌های چهار، شش و هشت تخته دارد. هتلی در نزدیکی میدان تایمز کوالالامپور که مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند و با امکاناتی تمیز و عالی از آنها میزبانی می‌کند.

 

 

Paper plane

 

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران

احمد

لطفا ادرس هاستل ها را بنویسید