گردش در پاساژهای مشهد: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری مشهد
گردش در پاساژهای مشهد: بخش دوم

همانطور که در قسمت اول این مطلب اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش‌های تور مشهد خرید کردن است. یعنی اگر شما نخواهید چیزی برای خودتان بخرید دست کم برای افراد نزدیک چیزهایی خرید خواهید کرد. در حالی که مشهد به عنوان یک کلانشهر توریستی جاهای زیادی برای خرید و گردش دارد اما مقصد اول اغلب مسافران مشهد مقدس بازار رضا است. در اینجا به شما می‌گوییم چه جاهایی می‌توانید خرید خوبی را در کنار اعضای خانواده‌تان تجربه کنید.

 

مرکز خرید خورشید

مرکز خرید خورشید مجتمعی بزرگ و ۹ طبقه است که با ۴۹ واحد تجاری و واحدهای اداری از جاهای دیدنی و گردشی مشهد محسوب می‌شود. گفته می‌شود طبقات اول و دوم ۴۹ واحد تجاری را در خود جای داده‌اند و ۳۳ واحد اداری آن از طبقه ۳ تا ۵ را اشغال کرده‌اند. اگر ماشین شخصی دارید می‌توانید به طبقات منفی ۲ و ۳ بروید و ماشین‌تان را در پارکینگ مجتمع بگذارید. همچنین مرکز خرید خورشید جایی است که می‌توانید با قیمت‌های مناسب لوازمی مثل لباس و اکسسوری، کیف و کفش، عطر و ادکلن و همچنین لوازم آریشی تهیه کنید. به علاوه اگر اهل برندهای خارجی و مد روز هستید می‌توانید در اینجا به سراغ برندهایی همچون کوتون، کت، دیاموند و منگو و برندهای دیگر بروید. بعد از گشت و گذار و خریدی دلچسب می‌توانید به کافی شاپ جذاب و لوکس بیسکوییت در طبقه دوم بروید و چیزی بخورید و خستگی در کنید.

 

۷ مرکز خرید نزدیک‌ به حرم امام رضا (ع)

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا، روبروی سه راه راهنمایی

 

بازار گوهر شاد

شاید بازار گوهرشاد را بعد از بازار رضا بتوان معروف‌ترین بازار مشهد دانست. این بازار که زمین آن از اوقاف بانو گوهر شاد است با سالن‌های عریض دارای ۸۴ واحد تجاری است. زیر بنای طبقه همکف ۱۴۴۵ مترمربع و زیر بنای طبقه اول ۷۲۰ متر مربع است. شما در این بازار سرپوشیده همه چیز شامل سیسمونی و لوازم کودک، اسباب بازی، لوازم خانگی و لوازم برقی، سوغاتی، بدلیجات، لباس، کیف و کفش و خیلی لوازم متنوع دیگر را پیدا کنید.

آدرس: ایران، خراسان رضوی، مشهد، آبکوه، بلوار سازمان آب

 

مجتمع تجاری زیست خاور

این مرکز خرید ۴ طبقه یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید در مشهد است که به نقاط اصلی شهر دسترسی راحتی داشته و بسیار هم پر بازدید است. با داشتن ۶۹۸ واحد تجاری دارد چیزی نیست که بخواهید و در اینجا نتوانید پیدا کنید. از لوازم لوکس و زینتی، دکوراسیون منزل و لوازم خانه گرفته تا سیسمونی، لباس، اکسسوری، لوازم چرمی، کیف و کفش و طیف بسیار گسترده دیگری در این مرکز خرید در دسترس شما قرار داده شده است. همچنین برای مسافرانی که به دنبال خرید سوغاتی هستند هم خبر خوش اینکه هر چیزی از سوغاتی‌های مختص به مشهد را در نظر داشته باشید اینجا می‌‌توانید پیدا کنید. به علاوه می‌توانید بعد از گردش در کافی شاپ خستگی در کنید و چیزی بخورید.

آدرس: ایران، خراسان رضوی، مرکز مشهد، نزدیکی میدان دکتر علی شریعتی

 

برج آلتون

برج آلتون که یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز تجاری کشور محسوب می‌شود جایی برای خوش سلیقه‌های عاشق خرید است. در طبقه همکف شما می‌توانید برندهای برتر لوازم خانه و فروشگاه‌های چرمی و مانتو فروشی‌های لوکس را پیدا کنید که هر مشکل پسندی را وادار به خرید می‌کنند. با پارکینگ طبقاتی وسیع بازدیدکنندگان مشکل پارک نخواهند داشت. شما در اینجا لوکس‌گرایی و نهایت کیفیت را تجربه خواهید کرد. اگر از کسی ویژگی‌های برتر این برج را بپرسید حتما به شعبه رستوران پسران کریم نیز اشاره خواهد کرد. بنابراین اگر گرسنه شدید می‌دانید کجا باید بروید.

 

معرفی مرکز خرید پرومای مشهد

آدرس: ایران، خراسان رضوی، مشهد، خیابان دانشگاه

 

مرکز خرید کاسپین مد

همانطور که از اسم این مرکز خرید پیداست شما در اینجا می‌توانید مد روز دنیا را دنبال کنید. مرکز خرید کاسپین مد از سال ۲۰۰۲ تا حالا میزبان برندهای مختلف ایرانی و بین‌المللی بوده و عاشقان صنعت مد و فشن را به سوی خود کشانده است. جالب است بدانید که مجموعه کاسپین مد در شهرهایی همچون تهران، اصفهان و استان مازندران شعباتی دارد. این مجموعه دارای ۳۵ شعبه فعال در ساراسر ایران است و ۲۵۰۰ پرسنل را پوشش داده است. در شعبه کاسپین مد مشهد شما می‌توانید از برندهای ۲۰ کشور اروپایی و آسیایی همچون ترکیه، اسپانیا و انگلستان اجناس بسیار باکیفیتی خریداری نمایید.

آدرس: ایران، خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر

 

بازار بزرگ اطلس

این مجتمع بزرگ و مدرن بزرگ‌ترین مجتمع تخصصی لوازم منزل و  جهیزیه عروس محسوب می‌شود که کلیه لوازم منزل با قیمت‌های مخالف را پوشش می‌دهد. اگر قصد خرید لوازم منزل را دارید شک نکنید که باید از اینجا دیدن کنید. به علاوه فود کورت این مجتمع که در طبقه –F واقع شده جزو کامل‌ترین و بهترین فودکورت‌‌های شرق کشور محسوب می‌شود. در گشت و گذار در این مجتمع به پردیس سینمایی آن بروید و در سالن VIP آن حین خوردن شام از تماشای فیلم هم لذت ببرید.

 

برج گلشن و مرکز خرید آرمیتاژ در مشهد

آدرس: ایران، استان خراسان رضوی، مشهد، بزرگراه شهید کلانتری ، میدان حافظ

۲۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران