گردش در ۵ شهربازی معروف مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
گردش در ۵ شهربازی معروف مشهد

مشهد یکی از گردشگری‌ترین شهرهای ایران به حساب می‌آید که در زمستان و تابستان مملو از مسافر است. مسافرانی که از آنها در بهترین هتل‌ها و بهترین رستوران‌ها پذیرایی می‌شود. مسافرانی که برای آنها بهترین ساعت‌ها و لحظه‌های عمرشان در این شهر ساخته می‌شود. شهری که تمامی امکانات رفاهی و اقامتی درجه یک را در خود داشته باشد بدون شک یکی از محبوب‌ترین شهرها میان ایرانیان به حساب می‌آید. در سفرتان با تور مشهد به این شهر جدای از نیایش‌ها و عبادت‌ها اگر به دنبال هیجان و یک تفریح خانوادگی هستید همراه ما باشید تا ۵ شهربازی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- پارک ملت


ملت یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین پارک‌های شهر مشهد به حساب می‌آید که در غرب این شهر واقع شده است. پارکی که آخر هفته‌ها به یکی از شلوغ‌ترین نقاط این شهر تبدیل می‌شود و بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار دارد. پارکی که در سال ۱۳۵۱ خورشیدی در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع واقع شده است تا یکی از بهترین و پر هیجان‌ترین نقاط این شهر باشد. چرخ و فلک این پارک یکی از معروف‌ترین چرخ و فلک‌های شمال ایران به حساب می‌آید که در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده است. چرخ و فلکی که شما را تا ارتفاع ۸۰ متری از سطح زمین بالا می‌برد و ظرفیت ۴۵۰ نفر را دارد. سرعت این چرخ و فلک در هر دور ۱۰ کیلومتر بر ساعت است. پارک ملت مشهد در مجموع ۱۲ بازی هیجان‌انگیز را در خود جای داده است که ترن هوایی، تاب گردان، سورتمه و تاپ اسپین از معروف‌ترین آنها به حساب می‌آیند.

 

 راهنمای گردش ۲۴ ساعته در مشهد 

 

پارک ملت

 


۲- شهربازی سرزمین عجایب


در طبقه‌ی سوم و چهارم مجتمع تجاری الماس شهر مشهد یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده‌ی این شهر واقع شده است. جاییکه برای کودکان بازی‌های بسیار مهیج فراهم آمده است و برای بزرگسالان بازی‌های کامپیوتری جذاب. جاییکه باشگاه بیلیارد و بولینگ در خود دارد و همین امر سبب شده است بزرگسالان زیادی را به خودش بکشاند. قطار، ماشین برقی، فوتبال دستی و دارت از دیگر بازی‌های معروف این شهر بازی به حساب می‌آیند که در روزهای بلند سال درهایش تا ساعت ۱۱ شب به روی بازدید کنندگانش باز است.

 

 

سرزمین عجایب

 


۳- شهربازی ایستاپ


در طبقه‌ی منفی یکم پایانه‌ی مسافربری شهر مشهد یک شهربازی به نام ایستاپ واقع شده است که با رفتن به آن می‎توانید در صد بازی مهیج و سرگرم کننده مشارکت کنید. بازی‌هایی از وسایل مکانیکی گرفته تا کامپیوتری. بازی‌هایی که برخی‌هاشان برای بزرگسالان مناسب است و برخی‌های دیگر برای خردسالان. بازی‌هایی که برخی از آنها را می‌توان به صورت خانوادگی انجام داد. سینمای ۵ بعدی این پارک یکی از معروف‌ترین سینماهای ۵ بعدی شهر مشهد به حساب می‌آید و پاتیناژ نیز یکی از خاص‌ترین تفریحات آن. اگر دسته جمعی و با یک خانواده‌ی بزرگ به مشهد سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این پارک تشریف ببرید. چرا که می‌توانید پینت بال را در آن تجربه کنید. همچنین اگر اهل بولینگ و بیلیارد هستید باید بدانید امکانات این تفریحات در این پارک برای شما فراهم آمده است. اگر به همراه فرزندان خردسال خود به مشهد رفته‌اید باید بدانید این پارک یک قطار به نام شادی دارد که این قطار برای کودکان ۴ تا ۸ سال بسیار جذاب و خاطره‌انگیز است.

 

 بهترین سوغاتی‌های مشهد را در این ۱۳ مرکزخرید معتبر خریداری کنید

 

 شهربازی ایستاپ

 


۴- شهر بازی هپی لند


در بلوار طبرسی شهر مشهد و در فاصله‌ی کوتاهی از حرم یک شهربازی سرپوشیده واقع شده است که بیش از ۵۰ بازی مختلف در آن فراهم آمده است. بازی‌هایی از ماجراجویی‌های کامپیوتری گرفته تا بازی‌های فیزیکی مانند بیلیارد و بولینگ. این پارک در خود یک سینمای ۷ بعدی دارد که یکی از مهمترین و پرطرفدارترین تفریحات آن به حساب می‌آید. اگر فرزندان نوجوان دارید که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان به مشهد حتما به این پارک تشریف ببرید و برای آنها یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی بسازید.

 

 تم پارک پروفسور بازیما مشهد یکی از اولین پارک‌های موضوعی ایران 

 

شهر بازی هپی لند

 


۵- کلوپ پاندا


پاندا یک باشگاه عالی مخصوص کودکان زیر ۱۲ سال است که بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار دارد. باشگاهی که در آن کودکان می‌توانند در کنار بازی‌های هیجان‌انگیز، بازی‌های فکری نیز انجام دهند. باشگاهی که برای کودکان زیر ۳ سال نیز امکانات مخصوص و استاندارد دارد. پیست ماشین سواری، پیست قایق سواری، ایستگاه تفنگ بازی لیزری، سرسره و جامپینگ بادی نیز از دیگر وسایل بازی پرطرفدار این پارک به حساب می‌آیند.

 

 ۱۰ رستوران برتر مشهد که سراغ غذاهای متفاوت و خوشمزه را می‌توانید از آنها بگیرید 

 

کلوپ پاندا

 

 

در سفرتان با تور مشهد اگر جدای از تفریح به فکر باروری خلاقیت فرزندان‌تان نیز هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این کلوپ تشریف ببرید و در همراهی فرزندان‌تان چند ساعتی را خوش بگذرانید. این پارک در بلوار وکیل آباد نبش صیاد هجدهم واقع شده است.

۰۸ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران