شهربازی الماس مشهد، مجهز‌ترین پارک روباز کشور

جاذبه‌های گردشگری مشهد
شهربازی الماس مشهد، مجهز‌ترین پارک روباز کشور

تور مشهد یکی از معدود مقاصد گردشگری ایران است که در آن می‌توانید میان چندین پارک بازی عالی یکی را انتخاب کنید و یک شب عالی را در این شهر بگذرانید. پارک‌های متعدد مشهد هر کدام خصوصیاتی دارند، اما امروز ما به سراغ شهر بازی خاصی می‌رویم که از تکنولوژی روز دنیا بهره برده، بخشی از آن به صورت روباز است و در آن انواع بازی‌ها برای هر سن و سال و هر سلیقه‌ای فراهم شده است. شهر بازی الماس مشهد بدون شک یکی از بهترین‌هاست و اگر می‌خواهید بدانید چرا، در ادامه مطلب ما در مورد آن را بخوانید.


فضای روباز مملو از بازی‌های هیجان انگیز


اولین چیزی که در بدو ورود به پارک یا حتی پشت نرده‌ها چشم شما را معطوف به خود می‌کند، فضایی مملو از بازی و هیجان این شهر بازی است. اینجا با یکی دو بازی مواجه نیستید، بلکه تنها در بخش بازی‌های هیجان انگیز چندین انتخاب مختلف دارید. سالتو چهل نفره، سورتمه، ترن هوایی، اسکیت یو، پرواز در آسمان، چرخ و فلک بزرگ و ژیروسکوپ تعدادی از این بازی‌های هستند که بعضی از آن‌ها ترسناک و هیجان انگیز ساخته شده‌اند.

 

  گردش در ۵ شهربازی معروف مشهد 

 

شهربازی الماس مشهد

 


پارک واقعیت مجازی بسیار مجهز


یکی دیگر از بخش‌هایی که در این شهر بازی ساخته شده، پارک واقعیت مجازی آن است که بر خلاف انتظار تنها از چند عینک واقعیت مجازی درست نشده، بلکه یک پارک عالی با امکانات بسیار خوب و همچنین تجهیزات روز دنیاست. ۸ بازی مهم در این بخش در نظر گرفته شده که تجهیزات بزرگ و کامل دارند و مجموع بازی‌های کل این بخش به ۲۵۰ بازی متنوع می‌رسد. فراموش نکنید که ۸ بازی گفته شده همراه با ماکت‌هایی هستند که بازی را برای شما هر چه واقعی‌تر می‌کنند در صورتی که باقی بازی‌ها تنها با عینک‌ها و تجهیزات معمول بازی‌های واقعیت مجازی قابل انجام هستند.

 

 گشت و گذار در پارک وکیل آباد مشهد 

 

 شهربازی الماس شهر مشهد

 


بازی‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان


احتمالا کار خود را همراه کودکان با قطار کودک آغاز خواهید کرد، اما در ادامه بیش از ۱۲ بازی کودکانه‌ی عالی جود دارند که از بهترین‌های آن‌ها می‌توان به ترامپولین، فیل پرنده، تاب کودک و ... اشاره کرد که به راحتی می‌توانند چندین ساعت شما و خانواده‌تان را سرگرم نگه دارند و این تازه بخش روباز شهر بازی است و در بخش سرپوشیده سه قسمت عالی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده، یکی استخر ماسه با کلی وسایل بازی، استخر توپ و همچنین ماجراجویان که یک سالن بزرگ با چندین بازی وس سرسره است.

 

 

 شهربازی الماس مشهد

 


بازی‌های رومیزی


وقتی به بخش سرپوشیده بروید، برای بزرگ‌ترها نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است، از جمله چند بازی آرکید، میز بیلیارد، میزهای فوتبالدستی و بازی‌هایی از این دست که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.


اتاق وحشت


یکی از بخش‌های جالبی که به تازگی از محبوبیت بالایی برخوردار شده، بازی‌های فرار از اتاق است که با یک داستان خوب و معماهای پیچیه و اضافه شدن المان‌های وحشت، چند نفر را در اتاقی حبس می‌کنند و آن‌ها باید راه خود را به بیرون باز کنند. خوشبختانه این بخش نیز در شهر بازی الماس شهر در نظر گرفته شده و از آن نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

 تم پارک پروفسور بازیما مشهد یکی از اولین پارک‌های موضوعی ایران

 

 شهربازی الماس شهر مشهد

 


سینما ۷ بعدی


سینمای هفت بعدی یکی دیگر از بخش‌های هیجان انگیز شهربازی است که در بخش سرپوشیده تعبیه شده. این سینماها به ارائه فیلم‌های سه بعدی و اضافه کردن افکت‌های حرکتی و آب و هوا، تنوعی در فیلم دیدن شما هستند و یک تجربه متفاوت از تماشای فیلم یا انیمیشن‌های روز دنیا را برایتان به همراه خواهند داشت. فیلم‌ها همه خانوادگی بوده و تمام اعضای خانواده می‌توانند از تماشایش لذت ببرند.

 

 ۱۰ رستوران برتر مشهد که سراغ غذاهای متفاوت و خوشمزه را می‌توانید از آنها بگیرید 

 

 شهربازی الماس شهر مشهد

 


بازی‌ها و امکانات دیگر


چیزهای زیادی در این پارک وجود دارد که نمی‌توان یک به یک آن‌ها را مرور کرد، برای مثال اتاق آینه و یا بانجی جامپینگ خود دو بخش بسیار هیجان انگیز هستند. قطار خانواده یک فعالیت خانوادگی است که می‌تواند برای دقایقی شما را همراه خانواده از هیجان دور کرده و یک سواری لذت بخش را برایتان به ارمغان بیاورد. مجسمه‌ی غول آسای میان پارک در کنار زیبایی و فرصتی که برای عکاسی به شما می‌دهد، قرار است برای بچه‌ها آموزنده نیز باشد.
از طرفی نباید فراموش کرد که شهر بازی یک سیرک داخلی، آمفی تئاتر، کافی شاپ و رستوران و همچنین اتاق تولد نیز دارد که همگی آن‌ها را باید به امکانات شهربازی الماس شهر اضافه کنید.

۳۰ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران