هیجان‌ در پارک آبی ایرانیان مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
هیجان‌ در پارک آبی ایرانیان مشهد

در کنار زیارت و عبادت در حرم مطهر امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) در تور مشهد مسافران می‌توانند به تفریحات هیجان انگیز و بازدید از جاذبه‌های گردشگری متنوعی نیز بپردازند. یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین این تفریحات رفتن به پارک آبی ایرانیان مشهد بوده و سالانه مسافران بسیاری خاطره‌های شاد و به یادماندنی را در این مکان برای خود رقم می‌زنند. اگر شما نیز قصد زیارت حرم امام رضا را داشته و در این میان دوست دارید به تفریح نیز به همراه کودکان خود بپردازید در این مقاله همراه ما باشید تا با این پارک آبی مجهز و منحصر به فرد در شهر مشهد آشنا شوید.

 

معرفی پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد مکانی بی‌نظیر برای خلق خاطراتی خاص و متفاوت در سفر به مشهد است. این مجموعه با داشتن امکانات تفریحی بسیار متنوع در محیطی کاملا استاندارد توانسته مورد توجه اغلب افرادی که به دنبال تفریح و خوشگذرانی هستند واقع شوند. پارک آبی ایرانیان مشهد به کمک تیم کانادایی با ۴۰ سال سابقه در حوزه طراحی پارک‌های آبی جهان، طراحی و ساخته شده است. اندازه این مجموعه در کل بیش از ۱۴ زمین فوتبال بوده و از جمله بزرگترین پارک‌های آبی ایران به شمار می‌رود. در این مکان می‌توان از انواع وسیله‌های تفریحی آبی از جمله سرسره‌های بسیار هیجان‌انگیزی استفاده کرده و روز متفاوت وخاصی را برای خود ایجاد کرد.

 

 معرفی هتل ۵ ستاره پارسیس در مشهد

 

امکانات تفریحی پارک آبی ایرانیان مشهد

همان طور که گفته شد پارک آبی ایرانیان مشهد دارای مساحت بسیار بزرگی بوده و انواع بسیار زیادی از وسیله‌ها و امکانات تفریحی را در خود جای داده است. از جمله جذاب‌ترین این امکانات تفریحی عبارتند از:

  • سرسره‌های پیچ‌ در پیج و هیجان‌انگیز

در این مجموعه می‌توان انواع مختلفی از سرسره‌های هیجان‌انگیز را یافت و با توجه به سلیقه خود از آن‌ها استفاده کرد. این سرسره‌های با شیب‌های تند، ملایم، پیچ در پیچ و ... طراحی شده و در اختیار گردشگران قرار داده شده است.

  • تجربه سقوط آزاد

از دیگر تفریحات پرطرفداری که در پارک آبی ایرانیان قرار داده شده سقوط آزاد است. سقوط آزاد در این مکان از ارتفاعی کاملا استاندارد صورت گرفته و آدرنالین را در شما به سقف خواهد رساند.

  • چاله فضایی بزرگ و مهیج

در این پارک آبی همانند تمامی پارک‌های آبی دیگر چاله فضایی قرار داده شده است. با این تفاوت که اندازه چاله فضایی پارک آبی ایرانیان از دیگر جاها کمی بزرگ‌تر است. به این صورت که بعد از طی کردن مسیری هیجانی با سرسره‌های شیب‌دار و سرعتی به درون چاله‌ای هدایت خواهید شد. این چاله عمیق بوده و برای استفاده از آن حتما باید شنا بلد باشید.

 

امکانات رفاهی پارک آبی ایرانیان مشهد

در کنار تمامی امکانات تفریحی و هیجان‌انگیزی که در پارک آبی ایرانیان وجود دارد امکانات رفاهی نیز برای لذت بردن بیشتر از مجموعه تعبیه شده است. در زیر به چند مورد از این امکانات اشاره کرده‌ایم:

  • سالن زیبایی و ماساژ

یکی از پرطرفدارترین امکانات این مجموعه سالن زیبایی و ماساژ آن است. شما می‌توانید با رفتن به این بخش کل تنش و استرس زندگی را از خود دور کرده و به آرامش برسید. از جمله ماساژ‌هایی که در این بخش ارائه می‌شود می‌توان به ماساژهای تایلندی، سوئدی، ماساژ شمع، ماساژ سنگ، ماساژ تمام بدن و غیره اشاره کرد.

  • رستوران و کافی شاپ

با توجه به تفریحات هیجان‌انگیز متعددی که در این مجموعه وجود دارد احساس خستگی و گشنگی کاملا طبیعی است. به همین دلیل رستوران و کافی شاپی بسیار بهداشتی و مناسب در این مجموعه تعبیه شده تا بتوانید غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش داده و خود را برای ادامه تفریح آماده کنید.

  • سالن بدنسازی و حمام ترکی

علاقه‌مندان به بدنسازی می‌توانند در این مجموعه به کمک دستگاه‌های پیشرفته و مربی مجرب و متخصص ورزش کرده و تناسب اندام خود را حفظ کنند. همچنین بخش حمام ترکی با ارائه خدمات ماساژ و لیف بدن با کف صابون حسی تازه و خوش‌آیندی را به ارمغان خواهد داشت.

  • سونا و حمام سنتی

از دیگر امکانات رفاهی پارک آبی ایرانیان می‌‌توان به انواع سونای خشک و بخار و همچنین حمام سنتی اشاره کرد. کسانی که از اسپاسم عضله‌های خود شکایت داشته و یا قصد چربی‌سوزی، تقویت سیستم ایمنی، کاهش رگ‌های واریسی، رفع اگزما و کاهش فشار خون را دارند می‌توانند از این امکانات بهره ببرند.  

علاوه بر تمامی موارد گفته شده امکانات رفاهی و تفریحی دیگری از جمله سینما ۵ بعدی، پارک آبی مخصوص کودکان و ... در پارک آبی ایرانیان مشهد تعبیه شده و همه افراد با هر تیپ و سلیقه‌ای می‌توانند یک روز منحصر به فرد و متفاوتی را در این مجموعه تجربه کنند.

 

مسیر دستیابی به پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد در بلوار حجاب و نبش حجاب هشتم قرار دارد. دسترسی به این مکان بسیار آسان بوده و تمامی افراد می‌توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. برای استفاده از مترو باید به ایستگاه شهری رفته و سوار تاکسی‌هایی که شما را به این مقصد می‌رسانند بشوید. توجه داشته باشید که امکان استفاده همزمان خانم‌ها و آقایان از این مجموعه نبوده و باید در سانس‌های جداگانه مراجعه شود. به این صورت که بانوان روزهای فرد و آقایان در روزهای زوج هفته باید در این پارک آبی حضور داشته باشند. توصیه می‌کنیم قبل از رفتن به آن در مورد ساعات کاری مجموعه پرس و جو کنید.

 

سفر به مشهد با قطار بهتر است یا هواپیما؟

۲۳ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران