شهربازی پارک ملت مشهد یکی از مجهزترین شهربازی‌های ایران

جاذبه‌های گردشگری مشهد
شهربازی پارک ملت مشهد یکی از مجهزترین شهربازی‌های ایران

شهر مشهد یکی از بهترین شهرهای ایران برای گشت و گذار است. چرا که یک شهر توریستی زیارتی به حساب می‌آید و تمامی امکانات درجه یک برای داشتن یک اقامت عالی را در خود پدید آورده است. شهری پر از بازار و مرکزخرید. شهری پر از رستوران‌های درجه یک و پر از پارک‌های سرسبز. یکی از پارک‌های مشهور این شهر پارک ملت است که یکی از مجهزترین شهربازی‌های ایران را در خود جای داده است. شهری پر از بازی‌های هیجان‌انگیز و همچنین زمینی برای بازی‌های کودکان و دورهمی‌های خانوادگی. اگر در سفرتان با تور مشهد به دنبال یک شب فراموش ناشدنی هستید همراه ما باشید تا شهربازی این پارک را خدمتتان معرفی کنیم.

 


شهربازی پارک ملت


در سال ۱۳۵۱ خورشیدی در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع یک شهربازی درجه یک در مهشد افتتاح شد که روز به روز مسئولان این شهر به امکانات آن افزوده‌اند و آن را به یکی از مهمترین شهربازی‌های خاورمیانه تبدیل کرده‌اند. شهری سرشار از بازی‌های هیجان‌انگیز که چرخ و فلکش یکی از بزرگترین و مهمترین چرخ و فلک‌های کشورهای غرب آسیا به حساب می‌آید. شهری که در رفتن به آن هم برای بزگسالان خاطره‌انگیز است و هم برای کودکان و خردسالان. اگر می‌خواهید با تفریحاتی که در این پارک می‌توانید انجام دهید آشنا شوید همراه ما باشید تا یک به یک مهمترین آنها را خدمتتان معرفی کنیم.

 

۷ پارک دیدنی مشهد برای یک تفریح خانوادگی

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۱- پرواز در آسمان


در زمانی به اندازه‌ی ۴ دقیقه شما سوار یک تاب می‌شوید تا در ارتفاع ۲۴ متری از زمین با سرعت ۱۰ کیلومتر بر ساعت دور یک میله بچرخید و شهر مشهد را از ارتفاع و در حال گردش نگاه کنید. یک بازی نیمه هیجان‌انگیز که مناسب بزرگسالان است و در هر دور از بازی ظرفیت ۲۴ نفر را دارد.

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۲- اسکیت بورد


یک ریل غول سان که از هر طرفش تا ۳۶ متر شما را بالا می‌برد و پایین می‌آورد. البته نه با سرعتی معمولی که با سرعتی سرسام‌آور به اندازه‌ی ۸۵ کیلومتر بر ساعت. این بازی مناسب بزرگسالان است و اندازه‌ی زمانی‌اش ۳ دقیقه است.

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۳- تاپ اسپین


اگر از چرخیدن با سرعت زیاد در محور عمودی لذت می‌برید و به وجد می‌آیید، این بازی برای شما عالی و هیجان‌انگیز است. چرا که در زمانی به اندازه‌ی ۳ دقیقه شما را با سرعتی سرسام‌آور می‌چرخاند و یک لحظه آرامتان نمی‌گذارد. این تاپ ۱۶ متر از زمین ارتفاع می‌گیرد و همزمان می‌تواند ۳۲ نفر را به هیجان برساند.

 

معرفی پارک‌های آبی مشهد، آبتنی در اوج هیجان

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۴- آکروجت فضایی


یک بازی عالی مناسب تفریحات خانوادگی که هم بزگسالان می‌توانند از آن لذت ببرند و هم نوجوانان. جتی که در ارتفاع ۲ متری مسافرانش را بین زمین و آسمان معلق نگه می‌دارد تا آنها را به جهات‌های مختلف تکان دهد و برایشان هیجان به وجود آورد. مدت زمان انجام این بازی ۱۲ دقیقه است.

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۵- ترن هوایی


ترنی که ریلی نه چندان طولانی دارد و مدت زمان طی کردن رینگش ۳ دقیقه طول می‌کشد. رینگی که بالاترین نقطه‌اش ۱۸ متر ارتفاع دارد و هنگام پایین آمدن از آن سرازیری سرعتی به اندازه‌ی ۶۰ کیلومتر بر ساعت دارد تا احساسی از بال درآوردن و پرواز به مسافرانش تحمیل کند.

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۶- چرخ و فلک


یک چرخ و فلک عالی که در بلندترین نقطه‌اش ۸۰ متر از سطح ارتفاع می‌گیرد و در سال ۱۳۸۴ در این پارک نصب شده است تا یکی از بزرگترین چرخ و فلک‌های غرب آسیا و خاورمیانه به حساب آید. چرخ و فلکی که در هر دور با سرعت ۱۰ کیلومتر بر ساعت ۴۵۰ نفر را می‌چرخاند تا به آنها مشهد را از ارتفاع نشان دهد.

 

۷ موزه معروف شهر مشهد که باید به دیدن آنها بروید

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۷- تاب گردان


یک تاب وحشتناک و در عین حال هیجان‌انگیز. تابی که در همه‌ی جهت‌ها شما را می‌چرخاند و شگفتی برایتان می‌سازد. تابی که در مدت زمانی به اندازه ۴ دقیقه آدرنالین خونتان را بالا می‌برد و دیگر پایین نمی‌آورد. تابی که ۴۰ نفر ظرفیت دارد و بالاترین نقطه‌اش از سطح ۱۲ متر ارتفاع دارد.

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۸- سورتمه


سورتمه یکی از بازی‌های قدیمی و نوستالژیک شهربازی‌های ایران است. کابینی که با سرعت ۴۴ کیلومتر بر ساعت شما را دور حلقه‌ای می‌چرخاند برایتان هیجان می‌آفریند. بازه‌ی زمانی این بازی ۳ دقیقه است و مناسب نوجوانان و بزگسالان است.

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۹- حریم وحشت


حریم وحشت یک نوع پرفورمنس است برای سنجیدن میزان شجاعت شما. تونلی که شما در گروه‌های هشت نفره وارد آن می‌شوید تا در زمانی به اندازه‌ی ۱۰ دقیقه چیزهای وحشتناک ببینید و میزان ترس‌تان را محک بزنید. این بازی برای کسانیکه بیماری‌های قلبی دارند اصلا مناسب نیست.

 

راهنمای گردش ۲۴ ساعته در مشهد

 


۱۰- کشتی دوقلو


کشتی دوقلوی پارک ملت شهر مشهد همان کشتی صبای بیشتر شهربازی‌های ایران است. یک بازی قدیمی و نوستالژیک که هرچه در دو انتهایش نشسته باشید هیجان بیشتری را تجربه می‌کنید.

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۱۱- صندلی فضایی


صندلی فضایی یکی از بازی‌های خاص این پارک است که می‌تواند آدرنالین خونتان را بالا ببرد تا اوج هیجان را تجربه کنید. کابین‌هایی دو نفره که ۱۳ متر از سطح فاصله می‌یرد و با یک سرعت سرسام‌آور شما را دورانی می‌چرخاند. مدت زمان این بازی ۳ دقیقه است.

 

 

 شهربازی پارک ملت

 


۱۲- ماشین برقی


ماشین برقی نیز یکی از بازی‌های نوستالژیک و در عین حال خانوادگی در شهربازی‌های ایران به حساب می‌آید که در شهر بازی پارک ملت نیز موجود است.

۲۴ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران

نسیم امیر گیلکی

سلام بسیا ر عالی خوب بود