معرفی شهربازی سرزمین بازی‌ها در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی شهربازی سرزمین بازی‌ها در مشهد

درست است که تقریبا تمامی مسافران تور مشهد برای زیارت به این شهر می‌روند، با این حال شهر زیبای مشهد امکانات تفریحی زیادی دارد که مسافران بتوانند در ساعات خارج از حرم، فعالیت‌های متنوعی را نیز تجربه کنند. از جمله این مراکز پارک‌های بازی متنوعی است که در نقاط مختلف شهر ساخته شده‌اند، پارک‌هایی همچون "سرزمین بازی‌ها" که امروز قصد معرفی آن را داریم.

 

شهر بازی "سرزمین بازی‌ها"

"سرزمین بازی‌ها" بزرگ‌ترین شهر بازی سرپوشیده در تمام ایران به حساب می‌آید. همین سرپوشیده بودن باعث می‌شود در هر زمانی از سال بتوانید به این مکان مراجعه کنید و از امکانات بسیار خوبی که برای بازی و تفریح دارد، استفاده نمایید. در یک نگاه کلی، شهر بازی “سرزمین بازی‌ها" دارای مساحتی به بزرگی ۲۰ هزار متر مربع است و مجموعا ۱۵۰ بازی مختلف در آن مهیا شده که برای سنین مختلف مناسبند و جایی خانوادگی و جذاب را در مشهد به وجود آورده‌اند.

 

تفریح به یاد ماندنی در پارک ساحلی آفتاب مشهد

 سرزمین بازی‌ها

 

بخش‌های مخصوص کودکان

یکی از بخش‌های مهمی که برای هر شهر بازی مهم است، بازی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان می‌باشد. خوشبختانه این پارک بازی دارای قسمت‌های متنوعی برای بچه‌هاست که از جمله آن‌ها می‌توانید به چند بازی همچون چرخ و فلک، کارتینگ مخصوص سنین پایین و همچنین بازی‌های متنوع دیگر اشاره کرد. همچنین کوچک‌ترها می‌توانند در غرفه شن نیز به بازی مشغول شوند و از امکانات این سالن نیز استفاده کنند.

 

 sarzamin-baziha

 

زمین پینت بال

شهر بازی “سرزمین بازی‌ها" تنها مخصوص بازی‌های ساده یا سواری‌های مختلف نیست، بلکه زمین‌های بازی بزرگ برای بازی‌های گروهی را نیز در اختیارتان می‌گذارد. یکی از این زمین‌ها برای بازی پینت بال است و تجهیزات آن نیز با کیفیتی مناسب در اختیارتان گذاشته می‌شود. خبری از یک زمین وسیع و خیلی بزرگ و یا درختان و موانع مختلف نیست، اما در هر حال شما می‌توانید در این سالن بزرگ یک بازی خوب پینت بال را با همسفران خود تجربه کنید.

 

معرفی ۵ جاذبه و مکان مذهبی در مشهد

 sarzamin-baziha

 

سالن بولینگ

در عوض سالن بولینگ این مجموعه مجهز، عالی و البته اکثر اوقات شلوغ است. این سالن دارای چهار خط بوده که شما می‌توانید کفش و دیگر تجهیزات را نیز از خود شهر بازی بگیرید و به بازی مشغول شوید.

 

sarzamin-baziha 

 

سینما ۵ بعدی

سینماهای پنج بعدی در واقع سینماهای تفریحی هستند که بهترین روش برای سرگرم کردن سنین مختلف مخصوصا کودکان و نوجوانان محسوب می‌شوند. در این شیوه‌ی پخش فیلم، تصویر به صورت سه بعدی پخش شده و صندلی‌ها نیز با تکان، حس طبیعی به دیدن فیلم می‌دهند. سالن سینمای ۵ بعدی  شهر بازی “سرزمین بازی‌ها"، با قیمتی مناسب و فیلم‌هایی جذاب، انتخابی خوب میان بازی‌های این پارک به حساب می‌آید.

 

۱۰ روستای گردشگری مشهد (قسمت اول)

sarzamin-baziha 

 

بازی‌های کامپیوتری

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های شهر بازی “سرزمین بازی‌ها"، بخش بازی‌های کامپیوتری آن است که با انواع بازی‌ها برای سنین مختلف، انتظار شما را می‌کشد. تنها کودکان و نوجوانان نیستند که بازی‌های مخصوص به خود را دارند، بزرگ‌ترها نیز می‌توانند بازی‌های ترسناک و یا جنگی خاص خود را بازی کنند. همچنین وجود انواع بازی‌های واقعیت مجازی این موقعیت را فراهم می‌کند، تا شما بتوانید عناوین خاص این نوع بازی‌ها را نیز در مجموعه‌ی "سرزمین بازی‌ها" تجربه نمایید.

 

 sarzamin-baziha

 

بازی‌های مختلف دیگر

در مجموع، شهر بازی “سرزمین بازی‌ها" دنیایی از بازی‌های مختلف و فعالیت‌هایی متفاوت است و می‌توانید ساعاتی خوش و به یادماندنی را در سفر با تور مشهد برایتان بسازد. از دیگر بازی‌هایی که می‌توان به اشاره کرد، بازی‌های میزی مختلفی همچون فوتبال دستی، ایرهاکی و امثال آن‌هاست. بازی‌های هیجان انگیز دو تا چهار نفره. همچنین می‌توانید در دارت، تیر و کمان و بازی‌های این چنینی نیز با دوستانتان رقابت کنید.

 

گردش در ۵ شهربازی معروف مشهد

sarzamin-baziha

 

برای کوچک‌ترها نیز قلعه بادی، استخر توپ، اسکیت و سفینه فراهم شده و یک چرخ و فلک کوچک نیز وجود دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند. البته در مجموع ایراداتی نیز به مجموعه وارد است که بسیاری از آن‌ها مربوط به بخش بازی‌های کامپیوتری و همچنین کم بودن سواری‌های بزرگسالان است. بسیاری معتقدند بازی‌های کامپیوتری زمان کم و هزینه‌ی بالایی دارند و در بخش بزرگسالان نیز جز سواری سالتو، کم‌تر سواری ترسناکی در شهر بازی “سرزمین بازی‌ها" وجود دارد.

همچنین باید یادآور شویم که این مجموعه بزرگ دارای پارکینگ اختصاصی نیز می‌باشد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

۱۷ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران