محبوب‌ترین رستوران‌های باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
محبوب‌ترین رستوران‌های باتومی

باتومی در کنار کوه‌ها و دریای سیاه به آرامی ماوا گرفته و این جاذبه‌های طبیعی، آن را به یک تفریحگاه دریایی زیبا و مکانی شگفت انگیز برای خوردن و آشامیدن بدل کرده است! به لطف پیشرفته شدن صنعت توریسم در این شهر، گردشگران بسیاری سالانه از سراسر دنیا به این خطه باشکوه سرازیر می‌شوند و البته با توجه به انواع ذائقه‌ها و سلایق این خیل مشتاق، غذاکده‌های متنوعی نیز در شهر شکل گرفته‌اند.

اما بهترین مکان برای خوردن غذا در سفر با تور باتومی کدامند؟ سایت معتبر تریپ ادوایزر از دید مخاطبان و بازدیدکنندگان به این سوال پاسخ داده و یک رتبه‌بندی از محبوب‌ترین رستوران‌های باتومی از نظر مردم در سال ۲۰۲۱ ارائه می‌دهد.

 

Coffeetopia Batumi

شما می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه این رستوران از طعم بی‌نظیر خاچاپوری، سالاد سزار و ساندویچ بوقلمون لذت ببرید و لحظاتی به یادماندنی را در سفر با تور گرجستان تجربه کنید. بعلاوه اکثر بازدیدکنندگان توصیه می‌کنند کیک‌های پنیری، براونی و پنکیک خوش طعم لیمویی همراه با چای آمریکایی و یا لاته را حتما امتحان کنید. فضای گرم و صمیمی، دکوراسیون جالب توجه و قیمت‌های مناسب، خاطره‌ای خوش از این رستوران برایتان به یادگار خواهند گذاشت.

آدرس: Konstantine Gamsakhurdia St., 6, Batumi Georgia

 

Enoteca

پس از یک پیاده روی طولانی در اطراف موزه باستان شناسی باتومی، می‌توانید این مکان دنج و راحت را برای خوردن و آشامیدن و استراحت انتخاب کنید. منوی غذاهای گرجی بسیار غنی بوده و طعم لذیذ انواع کباب، خینکالی و خاچاپوری شما را غافلگیر خواهد کرد. بعلاوه در اینجا شراب خانگی باکیفیت و قهوه‌هایی عالی سرو می‌شوند.

 

۳ رستوران برتر دریایی در باتومی

آدرس: 44Selim Khimshiashvili, Batumi 6010 Georgia

 

360Sky Bar & Restaurant

این فضای شیک که نمایی پانوراما و خیره کننده از کل باتومی به مشتریانش ارائه می‌دهد، تمرکزش را روی خدمات عالی و مهمان نوازی گذاشته و غذاهای اصیل محلی، آسیایی، اروپایی، بین المللی، سوشی، گریل، استیک وغذاهای گیاهی  را همراه با نوشیدنی‌های امضایی به مخاطبان ارائه می‌دهد.

آدرس: Rustaveli Street 28, Batumi 6000 Georgia

 

Radio

اگر در حوالی میدان اروپای باتومی بودید، بهتر است سری به این رستوران بزنید و از غذاهای خوب و لذیذ و فضای آرامش بخش آن بهره مند شوید. در اینجا غذاهای بین المللی، اروپایی، استیک، گیاهی و ایتالیایی در انتظارتان هستند و البته از دید بازدیدکنندگان سوپ کلم بروکلی، اسپاگتی کربنارا و مرغ سیخی محبوبیت بیشتری دارند.

بعلاوه شما می‌توانید شکلات فوندانت و اشترودل‌های خوشمزه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و اوقات خوشی را در اینجا سپری نمایید. همچنین کاپوچینو، چای یا لیموناد بهترین نوشیدنی‌هایی هستند که خستگی یک روز گشت و گذار را از تن شما می‌زدایند. گفتنی است که قیمتها در اینجا به نسبت کیفیت و خدمات پایین بوده و وعده‌های غذایی مقرون به صرفه‌ای را برایتان رقم می‌زنند.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

آدرس: 11Rustaveli St, Batumi Georgia

 

Chacha Time

همه مشتریان، طرفدار غذاهای باشکوه اوکراینی هستند که در این رستوران سرو می‌شوند. حقیقت این است که شما واقعا از طعم شگفت انگیز همبرگرهای خوشمزه، شراب گرجی و بورچ لذت خواهید برد. این مکان پنکیک‌هایی که به زیبایی پخته و تزئین شده را نیز در کنار لیموناد، کاپوچینو و چای خوشمزه ارائه می‌دهد.

فضای دنج و زیبای این مکان باعث می‌شود مهمانان احساس آرامش کنند و اوقات خوشی را با خانواده یا دوستان سپری نمایند. پرسنل بسیار دقیق و مسئولیت پذیر هستند و خدمات، کامل و عالی است. در ضمن اگر به برگر علاقمندید، شاید بهتر باشد مقاله ۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Mazniashvili 5, Batumi 6010 Georgia

 

Khinklis Gemo

صرف غذا در این رستوران همراه با چشم انداز دلپذیر از موزه باستان شناسی باتومی، تجربه زیبا و خاطره انگیزی برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند. طعم بی نظیر خاچاپوری، خینکالی و کباب در کنار دسرهایی نظیر کمپوت‌های لذیذ، شراب خانگی، قهوه، لیموناد و سایر آب میوه‌ها هوش از سر مخاطبان می‌برد. گفتنی است فضای این رستوران بسیار دلپذیر بوده و دکوراسیون آن همراه با میز و صندلی‌های چوبی و نقش و نگارهایی بر دیوار جالب توجه است.

آدرس: Pushkin St., 87, Batumi 6010 Georgia

 

Oishi Sushi

غذاهای ژاپنی و انواع سوشی در این رستوران زیبا به استقبالتان می‌آیند. خدمات فوق العاده است و پرسنل به خوبی و به سرعت از  شما پذیرایی می‌کنند و به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. این رستوران که در مرکز باتومی واقع شده، بسیار محبوب مردم محلی و گردشگران خارجی است. طعم ها بسیار خوشمزه و به یادماندنی بوده و قیمت‌ها اصلا گران نیستند.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای دریایی

آدرس: A. Melashvili 17, Batumi 6000 Georgia

 

Heart of Batumi

اینجا یکی از بهترین مکانها برای شکم گردی پس از بازدید از موزه Memed Abashidze است. در این رستوران زیبا و شیک، انواع غذاهای گرجی و گیاهی سرو می‌شوند. سالاد خیار، سالاد گردو و کباب گوشت بره از پرطرفدارترین خوراکها هستند حال آنکه کمپوت، شیرینی‌های لذیذ و باقلوا این ترکیب خاص را کامل می‌کنند. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم از نوشیدن قهوه، چای یا لیموناد عالی این رستوران غافل نشوید.

آدرس: Gen. Mazniashvili 11 Kostava 24, Batumi 0102 Georgia

 

Solo Pizza

اگر در نزدیکی موزه هنر آدجارا هستید، به این کافه رستوران بیایید و از غذاهای ایتالیایی میل کنید که به روشی خلاقانه با عناصر سنتی آشپزی گرجی ترکیب شده‌اند. این رستوران شما را با سوپ پپرونی، پیتزای بولونیزی و کدو تنبل کاملا پخته شده شگفت زده می‌کند. در ضمن بسیاری از مهمانان برای لذت بردن از تیرامیسو خوش طعم و کمپوت‌های عالی به اینجا می‌آیند. گفتنی است به لحاظ موقعیت مکانی، این رستوران بسیار خوش مسیر بوده و پیدا کردن آن آسان است.

آدرس: 26th May St., 44, Batumi 6000 Georgia

 

Nephele Sky Bar

این فضای باشکوه که چشم اندازی شگفت انگیز به مناظر باتومی و خیابان روستاولی دارد، به دلیل خدمات بی نظیر و طعم‌های لذیذ غذاهای اروپایی و گیاهی در ذهن مخاطبان ثبت شده است. طبق نظرسنجی، سوشی، شراب گرجستانی و خوراک مرغ از محبوب‌ترین ها هستند و البته بستنی باکیفیت و قهوه عالی نیز در اینجا سرو می‌شود. گفتنی است که در سراسر شب موسیقی زنده اجرا می‌شود و همه اینها با قیمت‌هایی عادلانه، شبی خاطره انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورند.

 

معرفی ۱۰ رستوران بین المللی در باتومی

آدرس: Rustaveli Street,40, Batumi 6010 Georgia 

۲۶ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران