محبوب‌ترین رستوران‌های تفلیس ۲۰۲۱

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
محبوب‌ترین رستوران‌های تفلیس ۲۰۲۱

بدون شک در سفر با تور تفلیس و پس از گشت و گذارهای طولانی، اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد این است که چگونه در این شهر بهترین غذاخوری را پیدا کنید. خبر خوب اینکه تفلیس پر از رستوران‌ها و کافه‌های ریز و درشت است که غذاها و خوراکی‌های گرجی و حتی بین المللی سرو می‌کنند. در این مقاله به معرفی محبوب‌ترین رستوران‌های تفلیس از نظر مردم در سال ۲۰۲۱ بپردازیم.

 

 8000Vintages

در این رستوران گرم و صمیمی می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای دریایی، سوسیس گرجی و غذاهای گیاهی را بیابید. فضای آرامش بخش این رستوران به مشتریان اجازه می‌دهد تمام خستگی یک روز گشت و گذار را از تن به در کرده و ساعاتی استراحت نمایند. خدمات فوق العاده و پرسنل مهربان، از دیگر جذابیت‌های این مکان به شمار می‌آیند. قیمت‌ها نیز با توجه به کیفیت بالای غذاها منصفانه هستند. بر اساس نظرسنجی گردشگران و مردم محلی، این رستوران در رتبه‌بندی، ۵ ستاره را کسب نموده است.

 

۹ رستوران مخصوص گیاهخواران در تفلیس

 

آدرس: Tsintsadze sulkhanis k. 26, Tbilisi 0160 Georgia

 

Sormoni

طیف وسیعی از غذاهای گرجی را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. اما اکثر مشتریانی که خوراکی‌های لذیذ این رستوران را تجربه کرده‌اند، توصیه می‌کنند که حتما خاچاپوری و خینکالی را در اینجا امتحان کنید. انواع نوشیدنی‌ها از جمله شراب‌های خانگی خوشمزه یا آبجو نیز سرو می‌شود.

در ضمن باید گفت یافتن Sormoni به دلیل موقعیت مکانی مناسب، بسیار آسان است. دکوراسیون و جو این رستوران بسیار آرامش بخش بوده، پرسنل بسیار صبور و صمیمی هستند و خدمات فوق العاده می‌باشند. در ضمن ممکن است از قیمت‌های بسیار مناسب در اینجا شگفت زده شوید.

آدرس: Alexander Kazbegi Avenue #57, Tbilisi 0101 Georgia

 

Big Daddy's Fish and Chips

غذاهای آمریکایی، بین المللی و گرجی در اینجا سرو می‌شوند و معمولا برگرهای آبدار، خینکالی ، ماهی و سیب زمینی سرخ شده محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا کرده‌اند. قیمتها نیز بسیار مناسب بوده و مهمانان می‌توانند از زیبایی‌های این فضای دنج نهایت لذت را ببرند.

 

۸ رستوران ارزان اما خوشمزه در تفلیس!

آدرس: Aghmashenebeli, 49/2 On the corner facing Lolly Ice Cream, Tbilisi 0102 Georgia

 

Lagidze Water

اگر در برنامه ریزی سفرتان، بازدید از کلیسای جامع Sameba  را نیز گنجانده‌اید، باید بگوییم که برای استراحت و غذاخوردن گزینه‌ای عالی در پیش دارید. کافه رستوران Lagidze Water که در این مکان واقع  شده، بهترین خاچاپوری‌ها را در تفلیس سر می‌کند. بعلاوه می‌توانید از خوردن نوشیدنی عالی نظیر لیموناد یا قهوه و بستنی‌های لذیذ و کاسترد شکلاتی بی‌نظیرش نیز لذت ببرید.

شما با یکبار تجربه این کافه رستوران عالی، آرزو می‌کنید که دوباره به اینجا بازگردید. بعلاوه این مکان، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردی که همیشه آماده کمک به شما هستند شهرت دارد.  گفتنی است برای خوردن غذا در اینجا، قیمت‌های مناسبی را پرداخت خواهید کرد. بدون شک فضای دنج و دکوراسیون دلپذیر این رستوران را دوست خواهید داشت.

آدرس: Sameba Cathedral, Main Entrance, Tbilisi Georgia

 

Beernest

این رستوران، غذاهای گرجی را به مشتریانش ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید سالاد، مرغ و سوپ قارچ بسیار لذیذی را تجربه کنید. البته بسیاری از مهمانان معتقدند که پیشخدمت‌ها در اینجا گاتو خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند. به رسم بهترین رستوران‌های تفلیس، این مکان نیز خدمات کاملی ارائه می‌دهد و پرسنلش بسیار خوش برخورد هستند و تا کنون رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده‌اند.

آدرس: Ketevan Tsamebulis ave. 84, Tbilisi 0144 Georgia

 

Midamo

در این مکان زیبا، غرق در غذاهای عالی گرجی شوید. همیشه می‌توانید در این رستوران انواع نوشیدنی‌های باکیفیت، خارچو و خوراک گوساله لذیذ گرجی را امتحان کنید. قهوه بی‌نظیر نیز این وعده غذایی را تکمیل کرده و بارها شما را به این رستوران می‌کشاند. گفتنی است هر شب موسیقی زنده در این مکان اجرا می‌شود. کارکنان خلاق از مهمان نوازی سطح بالایی در این مکان برخوردار هستند.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

آدرس: 3Ioane Shavteli St, Tbilisi 0105 Georgia

 

Dinner in the Sky Georgia

این رستوران شناور میان زمین و آسمان، چشم اندازی بی‌نظیر به فضا و طبیعت زیبای اطراف دارد. با توجه به نظر بازدید کنندگان، غذاهای فیوژن در این جا بسیار محبوبیت دارند. بعلاوه شما همیشه می‌توانید شراب و نوشیدنی‌های خوشمزه گرجستان را در اینجا بیابید. جالب است بدانید که اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و پارتی است و موسیقی زنده نیز، این جو به یادماندنی را کامل می‌کند.

آدرس: Bioli street 1, Tbilisi 0103 Georgia

 

Weller

به جرات می توان گفت این مکان زیبا، یکی از بهترین رستوران‌ها برای سرو غذاهای گرجی و خاورمیانه است. انواع کباب، هوموس، باباغنوش، بشقاب نان و بشقاب مزه خارق العاده هستند و بیش از همه فضای اصیل و شیک و خدمات بی‌دریغ پرسنل، نظر موافق مشتریان را جلب کرده است.

آدرس: Egnate Ninoshvili St. 56, Tbilisi 0112 Georgia

 

Umami

با ورود به این رستوران با انبوه گزینه‌ها از جمله سوشی، غذاهای گیاهی و غذاهای آسیایی غافلگیر خواهید شد. رول‌های لذیذ، ماهی‌های تند، بستنی و چای سبز خوشمزه و کیک‌های پنیری باکیفیت، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و البته چشیدن لیموناد نیز ایده‌ای عالی است.

این مکان دنج با فضای داخلی زیبا، تمام آن چیزی است که برای تعطیلات و استراحت و شکم گردی در کنار خانواده‌تان نیاز دارید. کارکنان مودب، بسیار سریع و عالی خدمات ارائه می‌دهند و قیمت‌ها نیز بسیار مناسبند. در ضمن اگر به غذاهای آسیایی علاقمندید، توصیه می‌کنیم مقاله غذاهای آسیایی در ۱۱ کافه رستوران‌ تفلیس را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Rose Revolution Sq., 1, Tbilisi 1080 Georgia

 

Nikolozi

پس از بازدید از موزه تاریخ یهودیان گرجستان اگر هوس خوراکی کردید، می‌توانید از این کافه رستوران که در همین حوالی واقع شده است دیدن کنید. سرآشپز، متخصص طبخ غذاهای گرجی است و به خصوص خینکالی‌ها و خاچاپوری‌های بسیار خوشمزه‌ای را سرو می‌کند.

در ضمن توصیه می‌کنیم خوردن کمپوت کاملا پخته شده و شیرینی‌های باکیفیت را در این مکان فراموش نکنید. و البته بسیاری از بازدید کنندگان شراب خانگی، لیموناد، چای یا قهوه عالی را نیز سفارش می‌دهند. خبر خوب اینکه قیمت‌ها در این فضای دلباز و خاطره انگیز نسبتا پایین بوده و در عین حال خدمات، کامل و عالی هستند.

 

غذا خوردن در ۷ رستوران معروف تفلیس

آدرس: Anton Katalikosi St.,34, Tbilisi 0105 Georgia

 

Melograno

و در نهایت پیشنهاد می‌کنیم اگر در اطراف پارلمان گرجستان در حال گردش هستید، حتما از این رستوران نیز دیدن کنید. در اینجا غذاهای ایتالیایی و گرجی بسیار لذیذ و باکیفتی ارائه می‌شوند. و البته توصیه می‌کنیم که راویولی اسفناج کاملا پخته شده، سالاد خیار و پیتزا را در این مکان امتحان کنید. بعلاوه تیرامیسو، پای کدو تنبل و پاناکوتا، لیموناد، قهوه و آب انار نیز گزینه‌هایی پرطرفدار در این فضای دنج و آرامش بخش به شمار می‌آیند. به لحاظ قیمت جای نگرانی نیست، زیرا همه خدمات و خوراکی‌ها در اینجا مقرون به صرفه هستند.

آدرس: Chichinadze Zakarias st. Near Parliament Of Georgia, Tbilisi 0108 Georgia 

۲۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران