تفریحات رایگان در هوشی مین ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
تفریحات رایگان در هوشی مین ویتنام

ویتنام از مقاصد جذاب در جنوب شرقی آسیا است که شاید به اندازه تایلند و کامبوج شناخته شده و پرطرفدار نباشد، اما از لحاظ زیبایی و قدمت تاریخی هیچ چیزی از آن‌ها کم‌تر ندارد. یکی از موهبت‌های تور ویتنام صرفه جویی در هزینه‌ها است. یعنی این که این کشور برخلاف رقبای خود که جیب شما را خالی می‌کنند به شدت مقرون به صرفه بوده و پر از کارهای ارزان و یا رایگان است. در این پست شما را با فعالیت‌‌های رایگان شهر هوشی مین آشنا می‌کنیم که نیازی به صرف هزینه ندارند.

 

از کلیسای صورتی دیدن کنید

هرچه تصویر ذهنی از کلیسا دارید دور بریزید و از این کلیسای دیدنی صورتی که یکی از زیباترین کلیساهای ویتنام است و در Hai Bà Trưng واقع شده دیدن کنید. این کلیسا که با انواع رستوران‌ها و کافه‌‌ها و همچنین فروشگاه‌های مد و لباس احاطه  شده نمایی به شدت دیدنی ارائه می‌دهد که هرگز نمی‌توانید از آن چشم بردارید. این کلیسا در سال ۱۸۷۶ تکمیل شده و بهره برداری گردید و از آن زمان تاکنون از نقاط محبوب بین مردم محلی گردشگران بوده است. این کلیسا که هم از داخل و از نمای بیرونی عجیب و جالب است بهترین سلفی‌های کل سفرتان را به شما تقدیم می‌کند.

آدرس: 289 Hai Bà Trưng, Thành phố Hồ Chí Minh, Vietnam

 

شبی را به دریاچه لاک پشت اختصاص دهید

اگرچه استخر برای این نقطه مناسب‌تر است اما در طول تاریخ به دریاچه شهرت یافته است. دریاچه لاک پشت جایی محبوب بین مردم محلی است که به آن می‌روند و اوقات خوشی را در کنار هم می‌گذرانند. به عنوان یک توریست برای شما دریاچه لاک پشت با امکان تماشای زندگی روزمره مردم و غذاهای وسوسه‌انگیز انتخابی عالی خواهد بود.

 

۱۰ مکان ایده‌آل تابستانی در ویتنام

آدرس: Turtle Lake, Ward 6, District 3, Ho Chi Minh City, Vietnam

 

در کلیسای جامع نوتردام سایگون عکاسی کنید

اگرچه داخل کلیسای جامع نوتردام سایگون آنقدرها چشمگیر نیست اما نمای بیرونی کلیسا به زیبایی ساخته شده و به لطف درختان پارک مجاور زیباتر هم به چشم می‌رسد. با وجود پارک سبز کنار این کلیسا واقعا حس می‌کنید با ماشین زمان به گذشته رفته‌اید و فرهنگ قدیمی شهر را از نزدیک شاهد هستید.

آدرس: Notre Dame Cathedral Of Saigon, 01 Công xã Paris, District 1, Hồ Chí Minh City, Vietnam

 

از پشت فنس کاخ استقلال را برانداز کنید

اگرچه ورود به این کاخ رایگان نبوده و باید ورودی بپردازید اما همچنان می‌توانید از پشت فنس کاخ را تماشا کرده و عکس‌های زیبا بیندازید.

آدرس: Independence Palace, 135 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, District 1, Hồ Chí Minh City, Vietnam

 

در بازار بن تان کاوش کنید

در ابن بازار فروشندگان به دنبال بهترین مشتری‌ها هستند تا بتوانند محصولات با کیفیت خود را بفروش برسانند بنابراین اگر با فروشندگانی برخورد کردید که شما را به سمت غرفه خود می‌کشانند تعجب نکنید. شما می‌توانید در بین مسیرها بگردید و با فنون گفتگو و صحبت کالاهای جذاب و بسیار ارزانی خریداری کنید. اگرچه شما می‌توانید بدون این که پولی خرج کنید صرفا از بازار به عنوان تجربه‌ای فرهنگی دیدن کرده و بر سبک  زندگی مردم بیش از قبل اطلاعات کامل‌تری کسب نمایید.

 

سفر دریایی در رودخانه مکونگ هوشی مین

آدرس: Đường Lê Lợi, Thành phố Hồ Chí Minh, 700000, Vietnam

 

از بازار آن دونگ دیدن کنید

اگرچه آن دوننگ جایی جذاب برای بازدید است اما به عنوان تله گردشگری هم شناخته می‌شود. شما میتوانید برای دیدن یک بازار محلی به آن دونگ بروید که‌ این بازار که در فاصله ۴۵ دقیقه‌ای از بازار Bùi Viện واقع شده است. در این بازار شما می‌توانید مردم بومی و گردشگر را با هم ببینید غرق در پیچ و خم‌های سرگرم کننده هستند.

آدرس: Công trường An Đông, Thành phố Hồ Chí Minh, 700000, Vietnam

 

در خیابان نگوین هوی قدم بزنید

شب‌ها که هوا کمی به نسبت خنک‌تر می‌شود مردم برای معاشرت و قدم زنی به خیابان پای پیاده نگوین هوی می‌روند. در این خیابان از معماری‌های جالب، تا هنرمندان خیابانی و تماشای مردم کارهای زیادی وجود دارد تا شما را چند ساعتی سرگرم نگه دارد. اشاره کنیم که در اواسط روز به خاطر گرمای هوا کسی به این پارک نمی‌رود بنابراین خودتان را اذیت نکنید و در معرض گرمازدگی قرار نگیرید.

 

تجربه کارهای غیرتوریستی در هانوی

آدرس: Nguyễn Huệ Walking Street, District 1, Hồ Chí Minh City, Vietnam

 

به خیابان Võ Duy Ninh بروید

برای دیدن اینکه پس کوچه واقعی سایگون چه شکلی هستند توصیه می کنیم به خیابان Võ Duy Ninh در منطقه Bình Thạnh بروید. این خیابان باریک و شلوغ مملو از مغازه‌هایی است که مواد غذایی و انواع چیزهای عجیب و غریب را می‌فروشند.

آدرس: Võ Duy Ninh, Bình Thạnh Ward, Hồ Chí Minh City, Vietnam

۲۱ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران