محبوب‌ترین تفریحات تور تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
محبوب‌ترین تفریحات تور تایلند

تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا است. این کشور دارای طبیعتی زیبا و بکر با چشم‌اندازی کم نظیر می‌باشد که سالانه توجه تعداد زیادی از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب می‌‌کند. در این کشور مکان‌های تفریحی بسیار زیادی برای همه‌ سنین وجود دارد و هر کسی با هر طیف سنی و هر سلیقه‌ای می‌تواند از سفر خود به تایلند نهایت لذت را ببرد. در کنار جاذبه‌های طبیعی تایلند مکان‌های تفریحی بیشماری نیز وجود دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آن سرگرم شوید و گذر زمان را احساس نکنید. حتی قدم زدن در این کشور دیدنی نیز می‌تواند برای گردشگران جذاب و هیجان انگیز باشد. در ادامه شما را با محبوب‌ترین تفریحات تور تایلند بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

قایق‌سواری در رود خانه مائه تائنگ

یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین جاهای تایلند برای قایق سواری رودخانه مائه تائنگ در شمال شرقی چیانگ مای می‌باشد. چشم انداز این رودخانه و طبیعت اطراف آن بسیار تماشایی و خیره کننده است. زمین‌ها و شالیزارهای سر سبز برنج، کوه‌ها، دره‌هایی مملو از ارکیده‌های وحشی و جانوران گوناگونی مانند فیل‌ها تصویری رنگارنگ و به یاد ماندنی از این منطقه جذاب به تصویر کشیده‌اند. قایق‌سواری یکی از سرگرمی‌های جذاب و هیجان‌انگیز است که تجربه آن در این رودخانه زیبا لذت آن را صد چندان کرده است.

 

۱۰ باغ وحش از هیجان‌انگیز در تایلند

 

مراکز خرید تایلند

هرچند که کشور تایلند را با بازارهای آن نمی‌شناسند× اما نمی‌توان از اهمیت مراکز خرید بزرگ تایلند و بازار‌های شبانه آن غافل شد. تایلند کشوری بسیار خوش آب و هوا و دلنشین است و گشت و گذار و بازارگردی در آن می‌تواند یک تفریح بسیار جذاب و به یاد ماندنی برای گردشگران باشد. شما می‌توانید ساعت‌های طولانی را در بازارهای جذاب و متنوع بانکوک و مراکز خرید آن بگذرانید. در این بازارها مغازه‌های بسیار متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید هرآنچه که نیاز دارید را در این بازار پیدا کنید. از معروف‌ترین بازارهای آن می‌توان بازار شباه آسیاتک، مرکز خرید چاتوچاک و بازارهای آخر هفته را نام برد.

 

تماشای حیات وحش

حیات وحش کشور تایلند یکی از منحصر به فردترین و جالب‌ترین حیات‌های وحش جهان است. در تایلند حیوانات و گیاهان متنوع و بسیار زیادی وجود دارد که بیشتر آن‌ها بومی این کشور محسوب می‌شوند. در این گردش جذاب شما می‌توانید گونه‌های خطرناکی مانند شیر و فیل را از نزدیک ببینید و تجربه‌ای با هیجان و ماجراجویی بی همتایی را رقم بزنید. این تفریح شگفت انگیز و تکرار نشدنی را در سفر به این کشور هرگز از دست ندهید.

 

گشتی در بازار عجیب Chang Chui در بانکوک

 

بالن سواری و نظاره طلوع آفتاب چیانگمای

بالن سواری یکی از تفریح‌های بسیار جذاب و هیجان انگیز در تور تایلند است. حال تصور کنید صبح هنگام و در لحظه طلوع آفتاب بر فراز شهر چیانگمای آن را تجربه کنید. این شهر منظره‌ای خیره‌کننده و دلنشین داشته و طبیعت سرسبز آن بسیار رویایی و نفس گیر است. بالن سواری هنگام طلوع آفتاب زر گون را در این شهر از دست ندهید. تور بالن سواری این شهر حدودا از شش صبح شروع شده و یک ساعت به طول می‌انجامد.

 

سقوط آزاد تفریحی هیجان انگیز

از تفریحات پر طرفدار تور پاتایا و تور بانکوک سقوط آزاد می‌باشد. این ورزش جذاب بسیار مورد علاقه گردشگران این شهر واقع شده است. قبل از سقوط آموزش‌های لازم توسط مربیان متبحر به شما داده خواهد شد و در حین سقوط شخصی باتجربه و ماهر همراه شما خواهد بود تا شما را از هر گونه آسیبی حفظ کند و شما با اطمینان خاطر از سقوط و ارتفاع  لذت ببرید. اگر اهل ریسک هستید و از هیجان خطر و واهمه‌ای ندارید این تفریح می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

دهکده‌ فیل‌ها

یکی از مهیج‌ترین و محبوب‌ترین تفریح‌های تور تایلند در شهر پاتایا بازدید از دهکده فیل ها است. همان طور که می‌دانید اغلب گردشگران کشور تایلند را با فیل‌های آن میشناسند و بدون دیدن این فیل‌ها سفر آن‌ها کامل نخواهد بود، این دهکده زیبا در سال ۱۹۷۳ میلادی برای نگهداری از فیل‌های ناتوان تأسیس شد. اما اکنون به یک مکان توریستی و دیدنی در شهر پاتایا تبدیل شده است.

 

طعم بی‌نظیر غذاهای آسیایی در بانکوک

 

بازارهای شناور تایلند

به جرات می‌توان گفت که بازار شناور را تنها در تایلند می‌توانید ببینید. این بازار شناور که مغازه‌ها و غرفه‌های آن همان قایق‌های چوبی با محصولات متنوع و جذاب در انواع رنگ‌ها است مخصوص کشور تایلند می‌باشد. شما می‌توانید ساعت‌های طولانی را در این بازار بسیار منحصر به فرد بگذرانید و از معاشرت با مردم خون گرم و مهربان تایلند لذت ببرید. البته این بازار بسیار شلوغ و پر ازدحام می‌باشد و به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم صبح‌های خیلی زود از این بازار دیدن کنید. شما می‌توانید از رنگ‌ها و نقش‌های این بازار تصویری به یاد ماندنی برای خود ثبت کنید.

 

صخره نوردی در تایلند

باز هم یک تفریح هیجان انگیز برای افرادی که اهل ریسک می‌باشند آن هم چیزی نیست جز صخره نوردی و پرش از ارتفاع به درون اعماق آب. این تفریح شکل جدیدی از صخره نوردی بوده و شما در آن باید بدون هر گونه وسیله ایمنی از این صخره‌ها بالا بروید و تنها راه پایین آمدن از آن پرش از لبه صخره‌ها و سقوط است. البته نیازی نیست که به خود نگرانی راه دهید زیرا در هر ارتفاعی که باشید زیر پای شما آب است و اگر شناگری حرفه‌ای باشید اتفاقی برای شما نخواهد افتاد.

 

باغ رز بانکوک

یکی از زیبا‌ترین و دیدنی‌ترین مکان‌های گردشگری و تفریحی تایلند باغ رز بانکوک است که بازدید از آن را می‌توان در لیست محبوب‌ترین تفریحات تور تایلند قرار داد. این باغ با چشم اندازی رویایی و شگفت انگیز حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع است. در این باغ علاوه بر گل‌های رز، گل‌های میخک و کوکب نیز وجود دارد. این باغ می‌تواند ساعت‌ها شما را غرق در نقش و نگار و عطر و بوی خود کند.

 

بهترین محله‌های توریستی بانکوک

۲۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران