۷ فعالیت‌ هیجان‌انگیز در لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۷ فعالیت‌ هیجان‌انگیز در لنکاوی

لنکاوی مجمع‌الجزایری حیرت انگیز و بهشتی در مالزی است که با طیف وسیعی از فعالیت‌ها در دسترس هستند. در سفر با تور مالزی خواه به دنبال ورزش‌های آبی پمپاژ آدرنالین، مسابقات اتومبیل‌رانی کارتی، زیپ لاین باشید و یا با ماساژ آرام شوید، در این جزیره زیبا شما چیزهای خیلی بیشتری برای انجام خواهید داشت که ما در اینجا شما را با هیجانی‌ترین فعالیت‌های تور لنکاوی آشنا خواهیم کرد.

 

به یک سواری تماشایی با تله کابین بروید

در سفر به لنکاوی حتما سوار تله کابین Skycab به طول ۲.۲ کیلومتر شوید که از ارتفاع بالای جنگل‌های بارانی عبور می‌کند و شما را تا ارتفاع ۷۰۸ متری از سطح دریا بالا می‌برد. شما می‌توانید سوار تله کابین شیشه‌ای یا تله کابین خصوصی VIP شوید و از ۱۵ دقیقه سواری با عبور از جنگل‌های ضخیم و آبشارهای سنگی لذت ببرید. به بالا که رسیدید می‌توانید از پیاده‌روی در امتداد Skybridge، یک پل معلق منحنی به طول ۱۲۵ متر لذت ببرید و به تماشای نمای پانوراما از لنکاوی و جزایر اطراف بپردازید و رویایی‌ترین لحظات کل عمرتان را تجربه کنید.

با زیپ لاین از درختان آویزان شوید

از دیگر روش‌های هیجان انگیز برای تجربه جنگل بارانی لنکاوی پرواز در آن، با استفاده از خطوط زیپ لاین است. برای تجربه بی‌نظیر زیپ لاین به خطوط Umgawa Zipline Eco Adventures که روی درختان سر به فلک کشیده شده تا ۸۰ متر و طول ۲۰۰ متر گسترده شده‌اند بروید و از معلق بودن در هوا لذت ببرید. این یکی از تجارب خانوادگی در لنکاوی هم هست که نوجوانان عاشق آن می‌شوند. لازم نیست نگران ارتفاع بالا هم باشید این سواری با استفاده از جهیزات فوق‌العاده با کیفیت همراه با بند نگه‌دارنده و کلاه ایمنی انجام می‌شود. این ماجراجویی جذاب ۲ ساعت طول می‌کشد و شامل بالا رفتن از پله‌های طنابی و ۱۲ مسیر زیپ لاین می‌شود که یکی از آن‌ها نمایی دیدنی به آبشار تماشایی هفت دیوار (Seven Wells) ارائه می‌دهد.

 

۸ جزیره‌ی کوچک و بهشتی در لنکاوی

بین جزیرک‌ها جت اسکی سواری کنید

لنکاوی بخشی از یک مجمع‌الجزایر با ۱۰۰ جزیره است پس چه راهی بهتر از جت اسکی سواری برای کاوش؟ برای عصر برنامه بریزید و با این موتور جت‌های سریع به یکی از جزایر اطراف بروید و به کاوش و بازدید بپردازید. از صخره های بلند سنگ آهکی دیدن کنید، و به جزایری همچون پولائو دایانگ بونتینگ و پولائو براس باساح که با سواحل ماسه‌ای و درختان خرما در پس زمینه‌ای سبز و کوهستانی قرار گرفته دیدن کنید.

با کروز غروب خورشید، حیات وحش را تماشا کنید

تماشای غروب آفتاب از قایقی که توسط جزایر زیبا احاطه شده همراه با غذای خوب و نوشیدنی گوارا و موسیقی خوب، تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. شما در کروز غروب آفتاب حسی رویایی و بهشتی خواهید داشت و حس می‌کنید اصلا روی زمین نیستید و به کهکشان دیگری سفر کرده‌اید. حالا این تجربه جذاب را به اضافه شنا و شیرجه دلفین‌ها و ماهی‌‌های دیگر کنید، مطمئنا این چیزی نیست که بتوانید با فعالیت‌های دیگر مقایسه کنید.

 

تور دوچرخه سواری در لنکاوی، مالزی

ماساژهای درمانی بگیرید

هتل دانا اقامتگاهی بسیار زیبا به سبک استعماری است که یک اسپای به شدت دل‌انگیز با نمای رو به فضای سبز و دریا ارائه می‌دهد. در این اسپا طیف وسیعی از درمان‌ها شامل ماساژ سنتی مالایی در دسترس قرار دارند. پس از انتخاب یک روغن ماساژ گیاهی معطر با تمرکز بر آرامش، بهبودی، شادابی و با استفاده از تکنیک‌های خاص سنتی مالایی که چندین نسل است سینه به سینه منتقل شده‌اند، به شما آرامش عمیقی داده می‌شود که مدیون باز شدن تمام گرفتگی‌های عضلانی و بهبود خون‌رسانی در جریان‌های بدن‌تان هستید. بعد از انجام ماساژ احساس شادابی و انرژی زیاد خواهید داشت.

اسب سواری کنید

یک روش واقعا ویژه برای تجربه لنکاوی، اسب سواری است. لازم نیست که یک سوارکار باتجربه باشید، زیرا Island Horses Langkawi جلسات سوارکاری برای تمام سطوح، از جمله تازه کارها ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن استفاده کنید. در اینجا برنامه‌های مختلف با مدت زمان متنوع وجود دارد که می‌توانید به حسب شرایط با هر کدام راحت‌تر بودید شروع کنید. از ۱۵ دقیقه گشت و گذار همراه با هدایت طناب برای مبتدی‌ها گرفته با چالش‌های جنگلی در کنار راهنما دست شما برای انتخاب باز خواهد بود.

 

معرفی موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی

در ورزش‌های آبی غرق شوید

پانتای سنانگ یکی از محبوب‌ترین سواحل لنکاوی است که شما می‌توانید انواع ورزش‌های آبی مانند قایق پدالی، غواصی، قایق‌های موز، اسنورکلینگ، جت اسکی و پاراگلایدر را در آن پیدا کنید. Naam Sports پاراسلینگ ارائه می‌دهد و شما می‌توانید از عرشه قایق بلند شوید و دوباره همان جا فرود بیایید.

۱۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران