تجربه‌ی هیجان‌انگیز تور موتورسواری لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
تجربه‌ی هیجان‌انگیز تور موتورسواری لنکاوی

لنکاوی جزیره‌ی طبیعت رام‌نشده‌ی مالزی است که هرساله مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. مسافرانی که اغلب جوان هستند و می‌خواهند روزهای پرشور و هیجانی را در آن پشت سر بگذارند. این جزیره همچنین یکی از بهترین نقاط شرق آسیا برای سفرهای عاشقانه به شمار می‌آید. چرا که پر از گوشه‌های دنج و بکر است. در سفرتان با تور مالزی به لنکاوی که صاحب جذاب‌ترین هتل‌ها و رستوران‌ها و کافه‌هاست، اگر می‌خواهید در یک تور گردشگری هیجان‌انگیز و متفاوت ثبت‌نام کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا تور موتورسواری این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

تور موتورسواری لنکاوی

لنکاوی طبیعت فوق‌العاده‌ای دارد که باید آن را کشف کرد. طبیعتی که جنگل‌ها و پوشش‌های گیاهی سبز، همجوار دریا و ساحل در آن وجود دارد و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این جزیره روزگاری پناهگاه دزدان دریایی بوده است. جزیره‌ای سبز که جای‌جای آن مکانی است برای دیدن. اگر طبیعت‌گرد هستید و می‌خواهید در راستای ماجراجویی در این جزیره گشت و گذار کنید این امکان برایتان فراهم است. در بیشتر روزهای سال در لنکاوی توری برگزار می‌شود که طی آن می‌توانید سوار موتورهای وسپا شوید و به همراه گروهی دیگر از افراد این جزیره و نقاط بکرش را کشف کنید. این تور یکی از تورهای اختصاصی لنکاوی است که اگر دسته جمعی و با دوستان‌تان به لنکاوی رفته‌اید می‌توانید تور را اختصاصی برای خودتان رزرو کنید و در یک سفر دوستانه به کشف طبیعت بپردازید. کشفی که طی آن خودتان رانندگی می‌کنید و جاده‌های این شهر را پشت سر می‌گذارید.

 

۶ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سفر به لنکاوی

زمان برگزاری تور موتورسواری لنکاوی

این تور نزدیک به ۴ ساعت و نیم به درازا می‌کشد و در ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می‌شود. بنابراین یک تور روزانه است که برای شرکت در آن بهتر است شب قبل از برگزاری زود بخوابید تا صبح سرحال باشید برای گاز دادن و پشت سر گذاشتن جاده‌های شگفت‌انگیز.

امکانات تور موتورسواری لنکاوی

این تور امکان ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگانش در نظر ندارد چرا که خود تور به اندازه‌ی کافی برای جذب آنها کافی است. اما مهمترین امکان‌های این تور مواردی همچون بطری آب، کلاه ایمنی و سوخت موتور هستند.

 

بهترین زمان سفر به جزیره‌ی لنکاوی

محل برگزار تور موتور سواری لنکاوی

این تور در ساعت ۸:۳۰ دقیقه‌ی صبح در جالای پانتای آغاز می‌شود و حوالی ساعت ۱ ظهر در همین مکان به اتمام می‌رسد. آدرس دقیق برگزاری این تور نشانی زیر است.

نشانی: Mototomo Langkawi Vespa Tour, Moto Tomo Vespa Tours langkawi, Jalan Pantai Chenang, Pulau Langkawi,

 

در تور موتورسواری لنکاوی به بازدید چه مکان‌هایی می‌روید؟

با شرکت در این تور شما از طبیعت بکر و زیبای جزیره لنکاوی دیدن می‌کنید و زیبایی‌های آن را یکی بعد از دیگری کشف می‌نمایید. در ابتدای این تور شما در مسیر ساحلی موتورسواری می‌کنید و دریا را پشت سر می‌گذارید و بعد به مسیر جنگلی می‌روید تا طی آن از آبشارها دیدن کنید و زمانی هیجان‌انگیز در بازدید از آبشارها پشت سر بگذارید. ۴ ساعت راندن موتور در فضاهای جنگلی و ساحلی تجربه‌ای است که شرکت در این تور برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید

نکات ویژه درباره شرکت در تور موتورسواری لنکاوی

۱- برای شرکت در این تور پیش از برگزاری آن باید ثبت‌نام انجام بدهید و برای ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت Viator.com مراجعه کنید. به هنگام مراجعه به این سایت و جستجوی نام لنکاوی می‌توانید تور موتور وسپا را در آن بیابید و ثبت‌نام‌تان را انجام بدهید.

۲- برگزاری این تور به مساعد بودن شرایط آب و هوا بستگی دارد. بنابراین اگر شرایط جوی نامناسب باشد برگزاری تور لغو و به روز دیگری موکول می‌شود. البته اگر نخواهید در روز دیگری در این تور شرکت کنید، تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.

۳- اگر شما تصمیم به لغو ثبت‌نام‌تان گرفتید، برای اینکه تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود باید ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید.

۴- برای رانندگی کردن با موتورهای وسپا باید در موتورسواری مهارت داشته باشید اما اگر مهارت این کار را نداشته باشید می‌توانید ترک کسی که مهارت این کار را دارد بنشینید.

۵- اگر خانم هستید و به موتورسواری علاقه دارید و البته این کار را نیز بلد هستید، سفر به لنکاوی و شرکت در این تور برای شما می‌تواند یک تجربه‌ی خاطره‌انگیز باشد.

۶- برای شرکت در این تور متناسب با فصل و وضعیت آب و هوا لباس مناسب بپوشید. یادتان باشد دارید می‌روید به گشت و گذار در طبیعت. بنابراین لباس راحتی باید به تن داشته باشید و اگر هوا گرم و آفتابی بود کلاه نقاب‌دار، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب نیز همراه داشته باشید.

۲۹ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران