شش جاذبه گردشگری محبوب برای گردشگران تور لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
شش جاذبه گردشگری محبوب برای گردشگران تور لنکاوی

بهترین جاذبه‌های گردشگری لنکاوی مربوط به مناظر طبیعی، پارک‌های گسترده و ساختارهای نمادینی است که در این منطقه ساخته شده است. این جزیره عظیم به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین ساحل‌های مالزی، جاذبه‌های تاریخی، فرصت‌های عالی برای غواصی و ورزش‌های آبی، زندگی هیجان‌انگیز شبانه و امکان خرید متنوع و ارزان قیمت فراوانی را در خود جای داده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تور لنکاوی را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده است، وسعت این جزیره است. این جزیره آن‌قدر وسعت دارد که جاذبه‌های زیادی را در خود جای داده باشد با این حال، آن‌قدر بزرگ نیست که برای بازدید از دیدنی‌های آن نیاز به زمان و طی مسافت زیادی داشته باشید. به همین دلیل هم به راحتی و بدون نگرانی از هزینه‌های رفت و آمد، می‌توانید یک خودرو کرایه کنید و از زیبایی‌های تمام‌نشدنی این جزیره لذت ببرید.

 

Langkawi Sky Bridge

پل آسمان لنکاوی، یک سازه مدرن تمام عیار است که دو قسمت از زیباترین بخش‌های این بهشت را به هم متصل کرده است. پل آسمان، یک پل محنی عابر پیاده ۱۲۵ متری است که نمای دیدنی هیجان انگیز و گاهی وحشتناک را پیش چشم‌تان خواهد آورد.هنگامی که در حال پیاده‌روی بر روی این پل هستید، می‌توانید چندین جزیره کوچک و بزرگ را در میان آب‌های زلال اطراف لنکاوی مشاهده کنید. آبشار عظیم و زیبای لنکاوی هم از همین فاصله به طور کامل دیدنی است.

 

 لنکاوی جزیره زیبایی‌های رعب‌آور و ماجراجویی‌ها

 

Langkawi Sky Bridge

 

 

ارتفاع این پل از سطح دریا ۷۰۰ متر است. برای دسترسی به این پل تنها یک راه وجود دارد و آن‌ هم رفتن به ایستگاه تله کابین است. پل آسمان می‌تواند به طور همزمان ۲۵۰ نفر را در خود جای دهد. دو طرف این پل با نرده‌های فولادی دو طرفه و ردیف‌هایی از سیم‌های فلزی مقام، حصار کشیده شده است.

 

تله کابین لنکاوی

تله کابین لنکاوی ، یکی از امکانات گردشگری این جزیره بهشتی است که محال است گردشگران بدون تجربه آن، معنای سفر به لنکاوی زیبا را کشف کنند. برای تجربه این تله کابین باید خودتان را به منطقه اورینتال ویلیج برسانید. منطقه‌ای بکر و روستایی که درست در دامنه کوخ مات‌سین‌کانگ قرار دارد.

رکورد اصلی این تله کابین این است که با یک سفر کوتاه در آن می‌توانید تندترین شیب جهان را تجربه کنید. علاوه بر این در همین سفر کوتاه شانس این را خواهید داشت که مناظر زیبایی از حیات وحش لنکاوی را در میان جنگل‌های بارانی و یک آبشار شگفت‌انگیز تماشا کنید.

 

 

Langkawi Cable Car

 

 

Langkawi Eagle Square

میدان عقاب در جزیره لنکاوی یکی از بهترین ساخته‌های دست بشر است که اکنون به عنوان نماد این جزیره شناخته می‌شود. یک مجسمه بزرگ عقاب که نمادی از پرواز و آزادی است. این مجسمه زیبای ۱۲ متری، طرحی از یک عقاب عظیم قرمز مایل به قهوه‌ای است. بر اساس فرهنگ محلی مردم این منطقه، نام لنکاوی از دو کلمه مالایی هلانگ به معنی عقاب و کوی به معنی قهوه‌ای مایل به قرمز گرفته شده است.

این مجسمه زیبا در مجاورت یک پارک بزرگ سرسبز ساخته شده است. در اطراف این پارک و در نزدیکی مجسمه عقاب بزرگ، یک بازارچه محلی با مغازه‌هایی کوچک که بشتر فروشنده شکلات و نوشیدنی هستند، با گرمی از گردشگران استقبال می‌کنند.

 

  بهترین تورهای گردشی نیم روزی در لنکاوی 

 

 Langkawi Eagle Square

 

 

پارک حیات وحش لنکاوی

پارک حیات وحش لنکاوی، یک پناهگاه بزرگ حیوانات و پرندگان است که به طور رسمی در سال ۲۰۰۲ راه‌اندازی شد. در این باغ گرمسیری می‌توانید بیشتر از دو هزار و پانصد نوع پرنده عجیب و غریب شامل جغدها، عقاب‌ها، توکاها و فلامینگوها را ببینید.اگر اهل ورزش هستید، این پارک حیات وحش یک مسیر پیاده‌روی دارد که به یک آبشار زیبا منتهی می‌شود. در بخشی از این مجموعه حیات وحش، شاهد پرواز آزادانه هزار و پانصد پرنده خواهید بود.؛ منظره‌ای درست شبیه به زیستگاه‌های طبیعی.

 

 سفری با تفریحات لاکچری و ماجراجویی لذت بخش به لنکاوی 

 

 Langkawi Wildlife Park

 

 

Underwater World Langkawi

 

دنیای زیر آب لنکاوی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های تفریحی این جزیره است که در یک محوطه شش هکتاری بنا شده است. این مجموعه گردشگری در جنوبی‌ترین بخش جزیره لنکاوی واقع شده است. درست در کنار مجموعه تفریحی دنیای زیر آب، شانس این را دارید که از یک مرکز خرید بزرگ و بزرگ‌ترین آکواریوم مالزی هم بازدید کنید.

مجموعه تفریحی دنیای زیر آب لنکاوی، یک ساختمان بزرگ سفید رنگ است که در آن ۲۰۰ گونه مختلف از ماهی‌های دریایی و آبزیان آب شیرین نگهداری می‌شوند. علاوه بر این، گونه‌های کمیابی از پنگوئن‌ها و کوسه‌های غول پیکر و هم‌پنین بزرگترین گونه ماهی آب شیرین جهان را هم در این مجموعه خواهید دید.

 

 معرفی پارک‌ها و آبشارهای زیبای لنکاوی

 

 Underwater World Langkawi

 

 

موزه سه بعدی بهشت لنکاوی

موزه سه بعدی بهشت لنکاوی، یک دنیای جیب و غریب است که توانسته رکورد دومین موزه سه بعدی بزرگ جهان را به خود اختصاص بدهد.در این موزه، بیش از ۲۰۰ اثر هنری چشمگیر خواهید دید که بیشتر از آنکه شبیه به تصاویری نقاشی یا عکاسی شده باشند، مانند استودیوهایی هستند که شما را به دل تصویر هدایت می‌کنند.این موزه سه بعدی در یک ساختمان سه طبقه و با فضای نمایشگاهی معادل دو هزار متر مربع ساخته شده است. آثار این موزه در ۹ بخش توهم نوری، آبزی، سافاری، فانتزی، کلاسیک، قلعه‌ها، منظره ها، مصری ها و مالزیایی به نمایش درآمده است.

 

 ۱۰ نقطه‌ی تماشایی در لنکاوی؛ بهشت‌های گمشده‌ی روی زمین

 

Langkawi Paradise 3D Museum

 

 

یکی از برجسته ترین آثار هنری که در موزه بهشت سه بعدی نگه داری می‌شود، یک نقاشی پانورامای خیره‌کننده از منظره شهر کوالالامپور است که در آن به راحتی می‌توانید برج‌های دوقلو پتروناس، برج مناره و ساختمان سلطان عبدالصمد را ببینید.

به خاطر داشته باشید که این موزه سه بعدی، در فاصله ۲۰دقیقه ای فرودگاه بین‌المللی لنکاوی قرار دارد پس اگر در طول سفر خود با تور مالزی به لنکاوی موفق به بازدید از این موزه نشدید، می‌توانید به عنوان یک حسن ختام در دقایق پایانی حضور خود در این جزیره زیبا، سری به بهشت سه بعدی بزنید.

 

۲۶ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران