۱۶ تصویر برای سفر به لنکاوی بهشت روی زمین (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۱۶ تصویر برای سفر به لنکاوی بهشت روی زمین (بخش اول)

لنکاوی یکی از نقاط هیجان‌انگیز شرق آسیا و کشور مالزی است که جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیزی در خود دارد. جزیره‌ای که سال‌ها در دست دزدان دریایی بوده است و برای همین گمنام و بکر باقی مانده است. جزیره‌ای که سواحلی فوق‌العاده‌ای برای انواع تفریحات آبی دارد. جزیره‌ای که امروزه بهترین هتل‌ها و پناهگاه‌های جنگلی را برای اقامت دارد و آوازه‌ی رستوران‌هایش نه تنها در مالزی که در سرتاسر شرق آسیا پیچیده است. اگر قصد دارید به یک مکان شگفت‌انگیز سفر کنید و نمی‌دانید آن مکان در کجا واقع شده است و یا اگر می‌خواهید مسافر تور مالزی شوید و نمی‌دانید کدام شهر آن را برای بازدید انتخاب کنید همراه ما باشید تا با ۱۶ تصویر و شرح آنها به شما بگوییم چرا لنکاوی بهشت روی زمین است.


۱- تپه‌های سبز

یکی از شگفت‌انگیزترین تصاویری که در لنکاوی می‌توانید مشاهده کنید تپه‌های سرسبزی است که دریا و سواحل این شهر را محسور کرده‌اند. تپه‌هایی که به شما امکان می‌دهند این شهر را از بالا و نمایی زیبایی تماشا کنید. تپه‌هایی که بکر‌ هستند و به نظر می‌آیند مخفیگاه‌های دزدان دریایی بوده‌اند. هر ساعتی از روز به دیدن این تپه‌ها بروید و زیر پاهایتان را نگاه کنید، تصاویری را می‌بینید که بهشت را برای شما معنا می‌کنند.

 

 بهترین زمان سفر به جزیره‌ی لنکاوی 

تپه‌های سبز


۲- مجسمه عقاب

مجسمه عقاب لنکاوی یک نماد است. نماد آنکه شما به شهری آمده‌اید که با چشم تیزبینی همچون عقاب باید به آن نگاه کنید. مجسمه عقاب در ورودی این شهر یک تصویر خاطره‌ساز است که زیر آن حتما باید بایستید و از خودتان عکس بیندازید. مجسمه‌ای که هم به هنگام طلوع آفتاب و هم به هنگام غروب آن زیبایی صد چندانی دارد و در ترکیب با این جزیره و زیبایی‌هایش فوق‌العاده است.

 

 گردش‌های شبانه در لنکاوی؛ جزیره‌ی راز و رمز در مالزی

مجسمه عقاب


۳- پل لنکاوی

هیچ می‌دانید لنکاوی یکی از معروف‌ترین پل‌های کابلی جهان را در خود دارد؟ هیچ می‌دانید به هنگام عبور از این پل آدرنالین‌ خونتان به میزان زیادی بالا خواهد رفت و شما هیجان‌زده خواهید شد؟ هیچ می‌دانید راه رفتن روی این پل حسی از بند بازی به شما می‌دهد؟ پلی که در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و طول آن ۱۲۵ متر است. پلی که در دو انتهایش دو فضای مثلثی برای ایستادن و تماشای شگفتی‌های طبیعت را دارد. پلی که راه خودش را از سرسبزی‌ها و درختان انبوه باز کرده است و به نوعی مظهر تجلی زیبایی‌های طبیعی و غیر طبیعی محسوب می‌شود.

 

پل لنکاوی 


۴- ساحل شن سیاه

نام این ساحل دقیقا بیانگر فضای آن است. ساحلی دنج، پر سکوت، با دریایی که نرم سر به شن می‌ساید و رنگی سیاه دارد. چرا که شن‌هایش به سیاهی می‌زنند. شن‌های گرمی که می‌توانید روی آنها قدم بزنید و گرمای زندگی را از کف پا تا مغز سرتان درک کنید. ساحلی که به هنگام بازی خورشید و دریا حالتی جادویی به خود می‌گیرد. ساحلی که ماهی‌گیری در آن انجام می‌شود و صیادان مالزیایی با قایق‌های‌شان در آن زیاد عبور می‌کنند. ساحلی که روی شن‌هایش ماهی‌های تازه می‌توانید مشاهده کنید.

 

  معرفی ۴ اقامتگاه‌ ساحلی فوق‌العاده در لنکاوی برای یک سفر عاشقانه

ساحل شن سیاه


۵- جزیره Dayang Bunting

یک جزیره جذاب که در دل خود یک دریاچه‌ی ماورایی دارد. دریاچه‌ای که افسانه‌های زیادی درباره آن وجود دارد. دریاچه‌ای که محسور جنگل‌های انبوه گرمسیری است. دریاچه‌ای که می‌توانید با قایق به کشف و جستجوی آن بروید و مناظری ببینید که در هیچ کجای عالم مشابه‌اش را نمی‌توانید ببینید.

 

 جزیره Dayang Bunting


۶- خلیج Teluk kok

یک خلیج که تپه‌های سنگ آهکی داشته باشد و در پناه درختان و جنگل‌ها آرمیده باشد با چشم‌هایتان دیده‌اید؟ در سفرتان به لنکاوی شانس این را دارید که این خلیج را ببینید و چشم‌هایتان را از زیبایی‌های بی‌اندازه پر کنید. این خلیج به هنگام طلوع آفتاب که نور ذره ذره بر بخش‌های مختلفش می‌رسد فوق‌العاده است.

 

 ۲ تفریح لاکچری که در سفر به لنکاوی می‌توانید آنها را تجربه کنید 

خلیج Teluk kok


۷- ساحل Tanjung rhu

این ساحل یک ساحل فیروزه‌ای است که گاهی اوقات بیشتر حجم آن زیر آب می‌رود و گاهی دیگر به هنگام مد سر از آب بیرون می‌آورد و به شما فرصت می‌دهد زیبایی‌های جذابی را با چشم ببینید که هیچگاه از خاطرتان پاک نمی‌شود. ساحلی که روی شن‌هایش عاشقانه‌ترین قدم‌ها را می‌توانید بزنید و می‌توانید رد پاهای عاشقانه‌ی زیادی را در آن ببینید. ساحلی از دور جزیره Cabang را به شما نشان می‌دهد.

 

 ساحل Tanjung rhu


۸- ساحل Cenang

یک جاییکه تا چشم کار می‌کند آب است و شن‌های نرم. جاییکه صندلی‌های استراحتی زیادی در خود دارد که سایه‌بان‌شان درخت‌ها هستند. ساحلی که تمام اجزایی که در خود دارد آرامش را به شما تلقین می‌کنند و همین حس آرامش است که یک زیبایی بینظیر برای آن ساخته است. همجواری آب، سپیدی شن، درخت سبز و صندلی‌های راحتی در این جزیره یک نقاشی باورنکردنی ساخته‌اند.

 

  بهترین غذاهای مالایی که باید در لنکاوی امتحان کنید 

 ساحل Cenang

۲۴ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران