بهترین اقامتگاه‌های لنکاوی برای یک سفر خانوادگی لذت‌بخش

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
بهترین اقامتگاه‌های لنکاوی برای یک سفر خانوادگی لذت‌بخش

وقتی صحبت از بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی به میان می‌آید یعنی امکانات و ویژگی‌های رفاهی برای خانواده‌هایی که فرزندانشان در سفر همراهشان هستند. امکاناتی مثل دسترسی راحت به ساحل، پارک‌های تفریحی و نقاط تاریخی، استخر شنا کودکان، زمین بازی، خدمات نگهداری از کودکان، و همچنین تورهای سرگرم کننده برای کل خانواده مانند گشت و گذار در جزیره، جنگل‌های مانگرو و ... از جمله امتیازاتی هستند که در رده‌بندی هتل‌های خانوادگی لحاظ می‌شوند. ما در اینجا بهترین اقامتگاه‌های ساحلی لنکاوی برای یک سفر خانوادگی با تور مالزی را بررسی می‌کنیم.

 

 

اقامتگاه ساحلی و اسپای مریتوس پلانگی

این اقامتگاه لاکچری ساحلی در واقع از ۵۱ سوییت چوبی یک تا دو طبقه تشکیل شده که در امتداد جالان پانتای تنگاه گسترده شده‌اند.  طراحی این اقامتگاه ساحلی به گونه‌ای بوده که حس و حال روستاهای مالایی با گرایش‌های لاکچری را برای شما تداعی کند. در طراحی این سوییت‌ها از سقف‌های شیروانی، حیاط خلوت و درختان گرمسیری استفاده شده است. با این همه طراحی داخلی سوییت‌ها کاملا مدرن و امروزی بوده و با استفاده از رنگ‌های شیری، کرم و قهوه‌ای فضایی خودمانی و صمیمی ایجاد شود. نه تنها امکانات داخلی سوییت بلکه چترهای آفتابی، کافی شاپ، دو رستوران، دو کافه استخر، صبحانه، خدمات اسپا، مرکز تجاری، سرویس شاتل فرودگاه و امکانات بیشتر از این اقامتگاه هتلی ۵ ستاره و بی‌نظیر ساخته است.

 

بهترین مهمانسراهای کوله‌گردی لنکاوی برای اقامتی راحت اما ارزان

 

 

  مریتوس پلانگی

 

 

آدرس: Pantai Cenang, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 4-952 8888

 

 

اقامتگاه ساحلی وستین لنکاوی

اقامتگاه ساحلی و اسپای لنکاوی اقامتگاهی مجلل و لوکس است که تنها در سه کیلومتری مرکز Kuahs واقع شده و امکانات رفاهی و راحتی فراوانی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این اقامتگاه در نزدیکی مراکز خرید واقع شده و به شما امکانات وسیعی برای خرید انواع لوازم و گشت و گذار بین فروشگاه‌ها ارائه می‌دهد. همچنین جاذبه‌های اصلی محلی مانند مسجد الحنا، پارک Chogm، میدان عقاب، لجندا لنکاوی دالام تامان، و لنکاوی کریستان در فاصله ده دقیقه‌ای شما قرار دارند. اگر تمایل دارید از تعطیلات در اقامتگاهی ساحلی با امکاناتی نظیر سالن اسکواچ، استخر سرپوشیده،آبگرم به کلاب کودکان و چهار استخر شنا بهره ببرند و در عین حال بتوانند به جزیره کاوش کنند، این اقامتگاه انتخابی کاملا شایسته است.

 

 

 وستین لنکاوی

 

 

آدرس: Jalan Pantai Dato Syed Omar, Kedah, 07000, MY-09, Malaysia

تلفن: +60 4-960 8888

 

 

اقامتگاه ساحلی برجایا لنکاوی

اقامتگاه ساحلی برجایا لنکاوی هتلی ۵ ستاره است که در خلیج بورای لنکاوی واقع شده و ظاهری دوستانه و صمیمی دارد و به عنوان لوکس‌ترین هتل منطقه شناخته می‌شود. در تعریف از این هتل حتی کلمه فوق‌‌العاده هم کافی نیست. در تمامی ۷۰ هکتار زمین این مجموعه ۳۷۰ کلبه‌ی ییلاقی مدرن بر روی آب و یا در میان جنگل قرار داده شده. به طور کلی تمامی این سوییت‌ها در ۸ دسته مختلف طبقه‌بندی شده‌اند که بیشترشان نمایی منحصر به فرد از مناظر بی‌نظیر جزیره و دریای آماندان دارند. در نهایت اتاق‌ها نیز تمامی امکانات درخور یک هتل ۵ ستاره فوق‌العاده شیک مثل اینترنت رایگان، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های کابلی، گاوصندوق الکترونیکی، اتو، می‌بار، لوازم چای و قهوه و ... را ارائه می‌دهند.

 

معرفی ۴ اقامتگاه‌ ساحلی فوق‌العاده در لنکاوی برای یک سفر عاشقانه

 

 

 اقامتگاه ساحلی برجایا لنکاوی

 

 

آدرس: Karung Berkunci 200 Burau Bay, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 4-959 1888

 

 

دانا لنکاوی

دانا لنکاوی هتلی ۵ ستاره واقع در اطراف روستای اورنتال و در امتداد پانتای کوک با ۱۲۵ اتاق و سوییت نورگیر و لوکس، ۵ سالن غذاخوری و سالن‌های اسپای فراتر از انتظار جای گرفته است. این اتاق‌ها و سوییت‌ها در ۸ رده مختلف از ۶۰ تا ۶۰۰ متر مربعی همراه با بالکن خصوصی و نمای رو به جنگل‌های بارانی و اقیانوس تقسیم شده‌اند. جذابیت‌های دوره استعماری همراه با معماری بومی فضایی کاملا چشمگیر و دوست داشتنی ایجاد کرده است. طبقات چوبی براق، فرش‌های دستباف، قطعات هنری و عتیقه‌جات در گوشه و کنار هتل و در اتاق‌ها به کار رفته است. در ضمن دانا لنکاوی یکی از گزینه‌های محبوب بین زوج‌های جوان هم هست زیرا به راحتی می‌توانند از امکاناتی مثل حمام مدرن، لوازم بهداشتی و آرایشی، مینی‌بار و همینطور قهوه رایگان و چای‌ساز استفاده کنند.

 

 

 اقامتگاه دانا لنکاوی

 

 

آدرس: Pantai Kok, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 4-959 3288

 

 

اقامتگاه ورلد لنکاوی

با گرایش‌ها و سبک اسپانیایی که هتل ورلد لنکاوی ارائه می‌دهد می‌توانید قسم بخورید به جایی حوالی مرزهای آمریکای جنوبی رفته‌اید. این هتل که در طول پانتای تنگاه واقع شده مجموعه‌ای از بهترین‌ها را برای رفاه حال مهمانان ارائه می‌دهد. امکان استفاده از کاوش‌های خصوصی با جت اسکی، تورهای جزیره‌گردی با قایق،  سفرهای خصوصی، گردش‌های غروب‌دم برای تماشای خورشید نارنجی و سفرهای تفریحی ماهیگیری که برای تعطیلاتی رویایی و کامل هم وجود دارد تا بتوانید تعطیلاتی کامل و فوق‌العاده را تجربه کنید و با دنیایی از عکس‌های لاکچری اینستاگرامتان را رنگی متفاوت ببخشید. اگر هم دوست داشتید از تفریحات ساحلی لذت ببرید می‌توانید در سالن‌های اسپا خستگی در کنید و به سالن بدنسازی بروید و تمرینات خودتان را انجام دهید و یا به بازدید از فروشگاه‌ها بروید.

 

گشت و گذار در پانتای سنانگ لنکاوی؛ توریستی‌ترین محله‌ی جزیره

 

 

 اقامتگاه ورلد لنکاوی

 

 

آدرس: Tanjung Malai, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

تلفن: +60 4-955 5111

۱۹ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران