راهنمای سفر به لنکاوی برای ماه عسل

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
راهنمای سفر به لنکاوی برای ماه عسل

لنکاوی یکی از زیباترین جزیره‌های شرق آسیا و یکی از پرامکانات‌ترین شهرهای مالزی است که تمامی انواع سفر را در آن می‌توان تجربه کرد. به این شهر می‌شود خانوادگی سفر کرد و خوش گذراند، می‌شود مجردی رفت و به هیجان آمد و همچنین می‌شود یک ماه عسل رویایی را در آن تجربه کرد. شهری جادویی با بهترین پارک‌ها و ساحل‌ها. اگر به دنبال برنامه‌ریزی برای ماه عسل‌تان هستید و هنوز مقصدی را برای این سفر خاطره‌انگیز عمرتان انتخاب نکرده‌اید همراه ما باشید تا سفر با تور مالزی به لنکاوی و امکانات فوق‌العاده‌اش برای شما را خدمتتان معرفی کنیم.

 

۱- لنکاوی اقامتگاه‌های رویایی در خود دارد

این شهر در خود هتل‌ها و ویلاهایی دارد که ماندن در آنها خودش از بهترین تفریحات سفر به مالزی به شمار می‌آید. هتل‌ها و ویلاهایی که در دل جنگل واقع شده‌اند و به دلیل امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند تجربه‌ای منحصر به فرد برای آنها ایجاد می‌کنند. چشم‌هایتان را ببندید و تصور کنید اتاق خوابتان در دل جنگل قرار گرفته، دور شما را درختان پوشانده‌اند و بالای سر شما آسمانی آبی بدون حتی یک لکه ابر قرار دارد. صبحدم انگشت شما وقتی پرده‌ی اتاق را کنار می‌زند، آفتاب مایل می‌تابد و رنگی به اتاق شما می‌بازد جادویی. در این هنگام بهترین صبحانه‌ها برای شما سرو می‌شود و حالتان را حسابی جا می‌آورد. بعد شما می‌توانید به استخر اقامتگاه‌تان تشریف ببرید و یک شنای عالی را همراه همسرتان داشته باشید. یا اگر اقامتگاه‌تان ساحل اختصاصی داشت می‌توانید در آن قدم بزنید و کیف کنید. اینترنت پرسرعت و اسپا و رستوران‌های ویژه نیز از دیگر امکانات اقامتگاه‌های رویایی این شهر هستند که می‌توانند ماه عسل شما را خاطره‌انگیز کنند.

 

معرفی ۴ رستوران‌ برتر لنکاوی برای خوردن خوش‌طعم‌ترین غذاهای محلی در سفر

۲- لنکاوی امکان ماجراجویی‌های دریایی را برای شما به ارمغان می‌آورد

یکی از معروف‌ترین و البته گران‌ترین تفریحاتی که می‌شود در لنکاوی انجام داد، سوار شدن بر کشتی‌های کروز و ماجراجویی‌های دریایی است. در این جزیره شما می‌توانید برای یک نیمروز و حتی یک روز کامل، در تورهای دریانوردی و بهترین تورهای گردشی نیم روزی در لنکاوی شرکت کنید و هرآنچه برای داشتن لحظات رمانتیک لازم است را تجربه کنید. در این تورها، شما یک غروب زیبای خورشید را وقتی روی موج‌های نرم آب لیز می‌خورید و روی عرشه‌ی کشتی هستید می‌توانید تجربه کنید. در این تورها می‌توانید زدن به دل آب و غواصی کردن را تجربه کنید. در این تورها می‌توانید ماهی‌گیری و شنا در بخش‌های کم عمق دریا را تجربه کنید. در این تورها می‌توانید نوش جان کردن لذیذترین غذاهای عمرتان وقتی زیباترین مناظر آبی جهان مقابل دیدگان‌تان قرار دارد را تجربه کنید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان به این شهر برای ماه عسل حتما برای این ماجراجویی و تفریح خاطره‌انگیز هزینه کنید.

۳- قدم‌زدن روی بند یکی از مهیج‌ترین پل‌های کابلی جهان

در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا، در نقطه‌ای که شما تمام درختان‌های بلند قامت مالزی را زیر پا دارید، یک پل کابلی ساخته شده است که قدم‌زدن روی آن تجربه‌ای همچون قدم‌زدن بر روی یک بند باریک را برای شما به ارمغان می‌آورد. این پل کابلی تنها تحمل ۲۵۰ نفر را به صورت همزمان دارد و در دو سویش دو سکوی استراحت مثلثی شکل ساخته شده است. راه رفتن برای روی این پل، هنگامیکه ترس شما را فرامی‌گیرد و دست در دست همسرتان تلاش می‌کنید از این ترس عبور کنید تجربه‌ای خاص و رویایی است. مسیر رسیدن به این پل که یک تله‌کابین است از جذابیت عبور هوایی در مالزی به شمار می‌آید.

 

گردش‌های شبانه در لنکاوی؛ جزیره‌ی راز و رمز در مالزی

۴- لنکاوی اسپاهای فوق‌العاده‌ای دارد

اسپاهای لنکای جزو بهترین‌ها هستند. هم در مالزی و هم در شرق آسیا. اسپاهایی که فضاهای داخلی و بیرونی‌شان و همینطور ماساژورها و خدمات‌شان آنها را سر زبان‌ها انداخته است. یکی از عاشقانه‌ترین تجربیاتی که در لنکاوی می‌توانید تجربه کنید رفتن به این اسپاهاست. مکان‌هایی که اتاق‌های دو نفره دارند و دکور جذاب‌شان فضایی جادویی برای شما می‌سازد. در ماه عسل تجربه رفتن به این اسپاها می‌تواند تجربه‌ای بسیار خاطره‌انگیز باشد.

۵- لنکاوی از هرچیز رمانتیکش را دارد

اگر ساحل بخواهید، لنکاوی سواحل رمانتیک دارد، اگر رستوران بخواهید، لنکاوی رستوران رمانتیک دارد، اگر غذا بخواهید، لنکاوی غذاهایی با طبع گرم و رمانتیک دارد، اگر سرسبزی بخواهید، لنکاوی فضاها و پارک‌های رمانتیک دارد. این شهر اساسا برای تجربه‌های عاشقانه و رمانتیک امکانات ویژه‌ای فراهم آورده است و به همین دلیل است که ما به شما توصیه می‌کنیم برای داشتن یک سفر عاشقانه روی آن حساب ویژه باز کنید.

 

برای ماجراجویی فرزندانتان به لنکاوی سفر کنید

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران